I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
Kunji
- Allstar

- Indlæg: 5826
- Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
- Geografisk sted: Hjørring
Indlæg
af Kunji » 30. aug 2022, 23:50
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 23:38
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 20:06
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:54
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:47
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:44
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:34
Men det er jo heller ikke sammenligneligt. Vi er ikke i samme situation nu, som vi var i vintervinduet 2010/2011. Er situationen ligeså grel til vinter, så er Friis fyret og der bliver ageret på krisen mere dramatisk.
I oktober gav Lynge altså interviews, hvor han udtalte, at han var overbevist om, at vi ikke rykkede ned. Der havde vi 9 point efter 11 kampe. Hvordan det er mere forbilledligt ved jeg ikke.
Men i dag er grundspillet kun på 22 kampe og der er afviklet en tredjedel, så endnu en fiasko-sæson er nærmest allerede i hus. Man kommunikerer krise, når der er krise.
Men nedrykning er først efter 32, så det betyder intet. Tværtimod er programmet mod lettere modstandere de sidste 10 end tidligere.
Lynges kommunikation var ikke forbilledlig. Den var benægtende med en klart svagere trup.
Så du synes ikke, vi er i krise, hvis vi endnu engang ikke indfrier sæsonmålet og leverer 9. sæson i træk, der er en fiasko, selvom vi betaler sportsdirektøren for at løfte holdet op på rette niveau?
Det står ingen steder i det, du svarer på. Det har faktisk intet at gøre med det, som vi debatterer pt. Det virker lidt som om, du bare starter en ny debat, fordi du bliver taget i at tilpasse virkeligheden til din egen agenda.
Jeg synes, vi er i krise pt., og hvis ikke det vender snart, så skal der ske noget. Formentligt en trænerfyring, og hvis ikke det løser det, så skal der investeres markant i truppen til vinter.
Præcis som under Lynge, som altså ikke kommunikerede anderledes end Inge har gjort hidtil. Og så er vi tilbage til det, som vi egentlig snakkede om. Og din påstand er forkert. Lynge tøvede og snakkede udenom så sent som i oktober - lige inden Pehrssons fyring.
Og jeg er så af den holdning, at hele “nu kommer opturen”-kommunikationen var stærk i en krise. Men det behøver vi ikke være enige om. Min holdning er bare, at AaB - trods én af de værste kriser i 30 år - aktuelt slet ikke tydeligt nok signalerer til omverdenen, at vi er i krise. Og så bliver man jo bekymret for, om det forplanter sig indadtil, herunder til spillertruppen.
Jeg er helt enig i, at “Opturen” er en af de stærkeste kampagner AaB nogensinde har kørt, MEN du sammenligner to situationer, som ikke er ens. Da AaB begyndte den kampagne lå vi sidst efter 19 runder med 16 point, og der var investeret massivt og akut i truppen.
Det er absurd at begynde at kritisere AaB for ikke at bruge samme retorik, når situationen slet ikke er sammenlignelig endnu. Måske ender vi der - jeg tvivler stadig - men på samme tidspunkt i 2010/2011 havde AaB altså stadig ikke fyret Pehrsson eller snakket panik og nedrykning på trods af kun et point mere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 30. aug 2022, 23:57
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 23:38
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 20:06
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:54
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:47
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:44
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:34
Men det er jo heller ikke sammenligneligt. Vi er ikke i samme situation nu, som vi var i vintervinduet 2010/2011. Er situationen ligeså grel til vinter, så er Friis fyret og der bliver ageret på krisen mere dramatisk.
I oktober gav Lynge altså interviews, hvor han udtalte, at han var overbevist om, at vi ikke rykkede ned. Der havde vi 9 point efter 11 kampe. Hvordan det er mere forbilledligt ved jeg ikke.
Men i dag er grundspillet kun på 22 kampe og der er afviklet en tredjedel, så endnu en fiasko-sæson er nærmest allerede i hus. Man kommunikerer krise, når der er krise.
Men nedrykning er først efter 32, så det betyder intet. Tværtimod er programmet mod lettere modstandere de sidste 10 end tidligere.
Lynges kommunikation var ikke forbilledlig. Den var benægtende med en klart svagere trup.
Så du synes ikke, vi er i krise, hvis vi endnu engang ikke indfrier sæsonmålet og leverer 9. sæson i træk, der er en fiasko, selvom vi betaler sportsdirektøren for at løfte holdet op på rette niveau?
Det står ingen steder i det, du svarer på. Det har faktisk intet at gøre med det, som vi debatterer pt. Det virker lidt som om, du bare starter en ny debat, fordi du bliver taget i at tilpasse virkeligheden til din egen agenda.
Jeg synes, vi er i krise pt., og hvis ikke det vender snart, så skal der ske noget. Formentligt en trænerfyring, og hvis ikke det løser det, så skal der investeres markant i truppen til vinter.
Præcis som under Lynge, som altså ikke kommunikerede anderledes end Inge har gjort hidtil. Og så er vi tilbage til det, som vi egentlig snakkede om. Og din påstand er forkert. Lynge tøvede og snakkede udenom så sent som i oktober - lige inden Pehrssons fyring.
Og jeg er så af den holdning, at hele “nu kommer opturen”-kommunikationen var stærk i en krise. Men det behøver vi ikke være enige om. Min holdning er bare, at AaB - trods én af de værste kriser i 30 år - aktuelt slet ikke tydeligt nok signalerer til omverdenen, at vi er i krise. Og så bliver man jo bekymret for, om det forplanter sig indadtil, herunder til spillertruppen.
Jeg skal bare lige finde logikken.
Så du mener, at "nu kommer opturen" midt i en kæmpe krise var stærk kommunikation, mens "vi arbejder stenhårdt hver eneste dag for at få vendt dette" midt i en krise er lousy kommunikation?
Du er sikker på, at det ikke handler mere om afsenderen end om budskabet?
Ædruelighedens stemme
-
Fromthecradle
- Landshold

- Indlæg: 986
- Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Indlæg
af Fromthecradle » 31. aug 2022, 00:25
R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2022, 23:57
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 23:38
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 20:06
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:54
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:47
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:44
Men i dag er grundspillet kun på 22 kampe og der er afviklet en tredjedel, så endnu en fiasko-sæson er nærmest allerede i hus. Man kommunikerer krise, når der er krise.
Men nedrykning er først efter 32, så det betyder intet. Tværtimod er programmet mod lettere modstandere de sidste 10 end tidligere.
Lynges kommunikation var ikke forbilledlig. Den var benægtende med en klart svagere trup.
Så du synes ikke, vi er i krise, hvis vi endnu engang ikke indfrier sæsonmålet og leverer 9. sæson i træk, der er en fiasko, selvom vi betaler sportsdirektøren for at løfte holdet op på rette niveau?
Det står ingen steder i det, du svarer på. Det har faktisk intet at gøre med det, som vi debatterer pt. Det virker lidt som om, du bare starter en ny debat, fordi du bliver taget i at tilpasse virkeligheden til din egen agenda.
Jeg synes, vi er i krise pt., og hvis ikke det vender snart, så skal der ske noget. Formentligt en trænerfyring, og hvis ikke det løser det, så skal der investeres markant i truppen til vinter.
Præcis som under Lynge, som altså ikke kommunikerede anderledes end Inge har gjort hidtil. Og så er vi tilbage til det, som vi egentlig snakkede om. Og din påstand er forkert. Lynge tøvede og snakkede udenom så sent som i oktober - lige inden Pehrssons fyring.
Og jeg er så af den holdning, at hele “nu kommer opturen”-kommunikationen var stærk i en krise. Men det behøver vi ikke være enige om. Min holdning er bare, at AaB - trods én af de værste kriser i 30 år - aktuelt slet ikke tydeligt nok signalerer til omverdenen, at vi er i krise. Og så bliver man jo bekymret for, om det forplanter sig indadtil, herunder til spillertruppen.
Jeg skal bare lige finde logikken.
Så du mener, at "nu kommer opturen" midt i en kæmpe krise var stærk kommunikation, mens "vi arbejder stenhårdt hver eneste dag for at få vendt dette" midt i en krise er lousy kommunikation?
Du er sikker på, at det ikke handler mere om afsenderen end om budskabet?
Præcis. Som det altid har gjort omkring Gaarde. Der var fx nogen der kunne gå agurk over at han havde en uddannelse. Eller at noget omkring brug af unge spillere blev fremhævet.
Jeg tænker, at logikken er, at går det dårligt, projicerer vi det på enkelt personer (som i politik). Det er jo trods alt det nemmeste.
You pay for this?
-
Proppen
- Superliga

- Indlæg: 578
- Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53
Indlæg
af Proppen » 31. aug 2022, 19:41
R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2022, 23:57
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 23:38
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 20:06
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:54
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:47
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:44
Men i dag er grundspillet kun på 22 kampe og der er afviklet en tredjedel, så endnu en fiasko-sæson er nærmest allerede i hus. Man kommunikerer krise, når der er krise.
Men nedrykning er først efter 32, så det betyder intet. Tværtimod er programmet mod lettere modstandere de sidste 10 end tidligere.
Lynges kommunikation var ikke forbilledlig. Den var benægtende med en klart svagere trup.
Så du synes ikke, vi er i krise, hvis vi endnu engang ikke indfrier sæsonmålet og leverer 9. sæson i træk, der er en fiasko, selvom vi betaler sportsdirektøren for at løfte holdet op på rette niveau?
Det står ingen steder i det, du svarer på. Det har faktisk intet at gøre med det, som vi debatterer pt. Det virker lidt som om, du bare starter en ny debat, fordi du bliver taget i at tilpasse virkeligheden til din egen agenda.
Jeg synes, vi er i krise pt., og hvis ikke det vender snart, så skal der ske noget. Formentligt en trænerfyring, og hvis ikke det løser det, så skal der investeres markant i truppen til vinter.
Præcis som under Lynge, som altså ikke kommunikerede anderledes end Inge har gjort hidtil. Og så er vi tilbage til det, som vi egentlig snakkede om. Og din påstand er forkert. Lynge tøvede og snakkede udenom så sent som i oktober - lige inden Pehrssons fyring.
Og jeg er så af den holdning, at hele “nu kommer opturen”-kommunikationen var stærk i en krise. Men det behøver vi ikke være enige om. Min holdning er bare, at AaB - trods én af de værste kriser i 30 år - aktuelt slet ikke tydeligt nok signalerer til omverdenen, at vi er i krise. Og så bliver man jo bekymret for, om det forplanter sig indadtil, herunder til spillertruppen.
Jeg skal bare lige finde logikken.
Så du mener, at "nu kommer opturen" midt i en kæmpe krise var stærk kommunikation, mens "vi arbejder stenhårdt hver eneste dag for at få vendt dette" midt i en krise er lousy kommunikation?
Du er sikker på, at det ikke handler mere om afsenderen end om budskabet?
Jamen, hvis ikke du kan se forskel på den rendyrkede, fuldtonede krisekommunikation, som opturen var, og den snakken uden om-kommunikation, vi i dag leverer efter én sejr i ca. 15 kampe og en plads under stregen, så tror jeg bare, min konklusion er, at du nok vælger ikke at ville se og forholde dig kritisk til situationen. Og det er jo også fair. Så behøver du bare ikke angribe hele tiden. Det bliver så trættende i længden.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 31. aug 2022, 20:16
Proppen skrev: ↑31. aug 2022, 19:41
R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2022, 23:57
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 23:38
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 20:06
Proppen skrev: ↑30. aug 2022, 19:54
Kunji skrev: ↑30. aug 2022, 19:47
Men nedrykning er først efter 32, så det betyder intet. Tværtimod er programmet mod lettere modstandere de sidste 10 end tidligere.
Lynges kommunikation var ikke forbilledlig. Den var benægtende med en klart svagere trup.
Så du synes ikke, vi er i krise, hvis vi endnu engang ikke indfrier sæsonmålet og leverer 9. sæson i træk, der er en fiasko, selvom vi betaler sportsdirektøren for at løfte holdet op på rette niveau?
Det står ingen steder i det, du svarer på. Det har faktisk intet at gøre med det, som vi debatterer pt. Det virker lidt som om, du bare starter en ny debat, fordi du bliver taget i at tilpasse virkeligheden til din egen agenda.
Jeg synes, vi er i krise pt., og hvis ikke det vender snart, så skal der ske noget. Formentligt en trænerfyring, og hvis ikke det løser det, så skal der investeres markant i truppen til vinter.
Præcis som under Lynge, som altså ikke kommunikerede anderledes end Inge har gjort hidtil. Og så er vi tilbage til det, som vi egentlig snakkede om. Og din påstand er forkert. Lynge tøvede og snakkede udenom så sent som i oktober - lige inden Pehrssons fyring.
Og jeg er så af den holdning, at hele “nu kommer opturen”-kommunikationen var stærk i en krise. Men det behøver vi ikke være enige om. Min holdning er bare, at AaB - trods én af de værste kriser i 30 år - aktuelt slet ikke tydeligt nok signalerer til omverdenen, at vi er i krise. Og så bliver man jo bekymret for, om det forplanter sig indadtil, herunder til spillertruppen.
Jeg skal bare lige finde logikken.
Så du mener, at "nu kommer opturen" midt i en kæmpe krise var stærk kommunikation, mens "vi arbejder stenhårdt hver eneste dag for at få vendt dette" midt i en krise er lousy kommunikation?
Du er sikker på, at det ikke handler mere om afsenderen end om budskabet?
Jamen, hvis ikke du kan se forskel på den rendyrkede, fuldtonede krisekommunikation, som opturen var, og den snakken uden om-kommunikation, vi i dag leverer efter én sejr i ca. 15 kampe og en plads under stregen, så tror jeg bare, min konklusion er, at du nok vælger ikke at ville se og forholde dig kritisk til situationen. Og det er jo også fair. Så behøver du bare ikke angribe hele tiden. Det bliver så trættende i længden.
Er det at snakke udenom at erkende, at der er krise, og at man skal knokle sig ud af den?
Som
@Kunji skrev, så kom 'Opturen' langt længere henne i forløbet, vel først efter vinterpausen. Så skal vi ikke vælge at sammenligne sammenlignelige scenarier i stedet? Det højner seriøsiteten lidt i en debat.
Desuden var 'Opturen' vel primært rettet mod at få folk tilbage på stadion for at støtte klubben. Den del mangler jo ikke just pt.
Ædruelighedens stemme
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4118
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 15. sep 2022, 09:01
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9428543
KAN DEN BESTYRELSE DA IKKE FYRE SIG SELV - DET ER EN PINLIG AGEREN.
HVAD FAN... ER DET FOR NOGLE AMATØRER.
GÅR BAG OM RYGGEN PÅ EN TRÆNER DE I FORVEJEN HAR GIVET DÅRLIGE ARBEJDSBETINGELSER.
MAGE TIL RINGE ARBEJDE SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.
PINLIGT
OG SKAL AaB SÅ STARTE FORFRA MED EN NY TRÆNER IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN - DET SKABER PRÆCIS INGEN KONTINUITET
-
hje1980
- Allstar

- Indlæg: 3588
- Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
- Geografisk sted: 9230
Indlæg
af hje1980 » 15. sep 2022, 09:05
baresi skrev: ↑15. sep 2022, 09:01
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9428543
KAN DEN BESTYRELSE DA IKKE FYRE SIG SELV - DET ER EN PINLIG AGEREN.
HVAD FAN... ER DET FOR NOGLE AMATØRER.
GÅR BAG OM RYGGEN PÅ EN TRÆNER DE I FORVEJEN HAR GIVET DÅRLIGE ARBEJDSBETINGELSER.
MAGE TIL RINGE ARBEJDE SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.
PINLIGT
OG SKAL AaB SÅ STARTE FORFRA MED EN NY TRÆNER IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN - DET SKABER PRÆCIS INGEN KONTINUITET
Det hele sejler... vi er blevet det nye AGF. Ingen ro, ingen plan og ingen selvindsigt øverst i fødekæden!
Og få så hentet David Nielsen. Og lad ham få RO og tid til at få styr på det hele. Det tager altså tid at få lavet ro og spillet et nyt system ind...
-
Dalbjerg
- Allstar

- Indlæg: 2649
- Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13
Indlæg
af Dalbjerg » 15. sep 2022, 09:07
Hvis der er så meget som bare fugls føde på den historie, ja så er der en bestyrelse, som simpelthen ikke magter deres opgave...
Hvis det her er rigtigt, så er det jo den gode gamle sag om at bestyrelsen "pisser på Lars Friis, hvor efter de fortæller han, at han lugter"..
De har lige fjernet hans mulighed for at stille et reelt centerforsvar mod en anden bundprop, og så har man frækheden til at begynde at stille spørgsmål i truppen, som kun kan forværre klimaet..
Hvis der nogle der mangler ideer til bannere/tifoer, så kunne "Lad VORES træner arbejde i fred!" eller "Bestyrelsen RAUS!" måske være et passende vink med en vognstang til "vores" bestyrelse..
Hvad fanden er det der sker med vores klub.. Gale hus..
-
Tyskeren
- Allstar

- Indlæg: 2019
- Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26
Indlæg
af Tyskeren » 15. sep 2022, 09:07
Mon ikke at David Nielsen bliver den nye træner.. Det er simpelthen blevet en farce det her.
-
9520AaB
- Allstar

- Indlæg: 2076
- Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Indlæg
af 9520AaB » 15. sep 2022, 09:08
baresi skrev:https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9428543
KAN DEN BESTYRELSE DA IKKE FYRE SIG SELV - DET ER EN PINLIG AGEREN.
HVAD FAN... ER DET FOR NOGLE AMATØRER.
GÅR BAG OM RYGGEN PÅ EN TRÆNER DE I FORVEJEN HAR GIVET DÅRLIGE ARBEJDSBETINGELSER.
MAGE TIL RINGE ARBEJDE SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.
PINLIGT
OG SKAL AaB SÅ STARTE FORFRA MED EN NY TRÆNER IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN - DET SKABER PRÆCIS INGEN KONTINUITET
Hvis ikke de smider IAO på porten, er min sidste tillid til den bestyrelse væk.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
gravballe
- Allstar

- Indlæg: 3655
- Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33
Indlæg
af gravballe » 15. sep 2022, 09:09
Så røg Friis for Satan den bestyrelsen tåger. Selv om jeg ikke var fan af det valg skulle man give ham mere tid
-
Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Indlæg
af Buzz Killington » 15. sep 2022, 09:10
baresi skrev: ↑15. sep 2022, 09:01
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9428543
KAN DEN BESTYRELSE DA IKKE FYRE SIG SELV - DET ER EN PINLIG AGEREN.
HVAD FAN... ER DET FOR NOGLE AMATØRER.
GÅR BAG OM RYGGEN PÅ EN TRÆNER DE I FORVEJEN HAR GIVET DÅRLIGE ARBEJDSBETINGELSER.
MAGE TIL RINGE ARBEJDE SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.
PINLIGT
OG SKAL AaB SÅ STARTE FORFRA MED EN NY TRÆNER IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN - DET SKABER PRÆCIS INGEN KONTINUITET
https://convertcase.net/
Men ja, det lyder da godt nok kluntet hvis bestyrrelsen gå udenom sportsdirektøren og direkte til spillerne. Man må gå ud fra Inge har fingeren på pulsen her, så det er vel bare at spørge ham. Så det kunne jo vidne om at man heller ikke har så meget tiltro til Inge længere.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Dalbjerg
- Allstar

- Indlæg: 2649
- Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13
Indlæg
af Dalbjerg » 15. sep 2022, 09:10
DET ER KRAFTEDME LØGN!!
DE HAR FYRET LARS FRIIS!
Han må jo have fortalt dem sandheden om deres ageren i den sidste tid... Og det kunne de ikke tåle at høre..
. Det er jo vanvittigt det her!!!
-
emenike
- Landshold

- Indlæg: 974
- Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Indlæg
af emenike » 15. sep 2022, 09:11
Tyskeren skrev: ↑15. sep 2022, 09:07
Mon ikke at David Nielsen bliver den nye træner.. Det er simpelthen blevet en farce det her.
Har faktisk hørt et løst rygte om at David Nielsen har været under overvejelse i AaB i noget tid. Ved sgu ikke hvad jeg synes om den ide.
-
BoT
- Allstar

- Indlæg: 4125
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
- Geografisk sted: 2000
Indlæg
af BoT » 15. sep 2022, 09:11
Hvis bestyrelsen vælger at fyre træneren oven på en kamp, hvor hans forudsætninger for at vinde blev savet fuldstændig ned af først en udlejning, der gjorde det følgende salg til et sportsligt problem, der gjorde den efterfølgende skade til Kramer til en katastrofe, har den da fuldstændig tabt sutten. Og bare det, at bestyrelsesmedlemmer tilsyneladende begynder at underminere Friis' autoritet og mandat hos ledende spillere i truppen, er helt på månen.
Det vi har brug for er ro og kontinuitet. Lars Friis havde oven på en meget shaky sæsonstart fået sat flere solide præstationer sammen i træk, ikke mindst funderet i en solid defensiv. Den defensiv er blevet flået fra hinanden, og så kan man selvfølgelig ikke "bare" vinde en superligakamp. Heller ikke mod en oprykker.
Det er fuldstændig uden føling med virkeligheden, hvis Lars Friis bliver fyret.
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Indlæg: 1835
- Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Indlæg
af Erasmus Montanus » 15. sep 2022, 09:12
Fuck, vi er et galehus.
Men er stadig stor fan af Inge, som stadig er her. Right?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Nitten
- Landshold

- Indlæg: 779
- Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Indlæg
af Nitten » 15. sep 2022, 09:13
BoT skrev: ↑15. sep 2022, 09:11
Hvis bestyrelsen vælger at fyre træneren oven på en kamp, hvor hans forudsætninger for at vinde blev savet fuldstændig ned af først en udlejning, der gjorde det følgende salg til et sportsligt problem, der gjorde den efterfølgende skade til Kramer til en katastrofe, har den da fuldstændig tabt sutten. Og bare det, at bestyrelsesmedlemmer tilsyneladende begynder at underminere Friis' autoritet og mandat hos ledende spillere i truppen, er helt på månen.
Det vi har brug for er ro og kontinuitet. Lars Friis havde oven på en meget shaky sæsonstart fået sat flere solide præstationer sammen i træk, ikke mindst funderet i en solid defensiv. Den defensiv er blevet flået fra hinanden, og så kan man selvfølgelig ikke "bare" vinde en superligakamp. Heller ikke mod en oprykker.
Det er fuldstændig uden føling med virkeligheden, hvis Lars Friis bliver fyret.
Og de fyrede ham så
-
DGK
- 2. div

- Indlæg: 219
- Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
- Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen
Indlæg
af DGK » 15. sep 2022, 09:14
Det er jo helt vildt det her. Der er bare INTET ro i vores klub PT.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Indlæg: 2455
- Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Indlæg
af sulakvelidze » 15. sep 2022, 09:14
Det næste bliver, at Jacob Friis får lov til at slå græs i Viborg, fordi han har indgået en aftale med AaB fra nytår.
-
bøllemis
- 1. div

- Indlæg: 337
- Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
- Favoritspiller: CR7
- Geografisk sted: 9200
Indlæg
af bøllemis » 15. sep 2022, 09:15
Er i tvivl, men er det her Palermo eller Aalborg?

JA DAAAAAAAAA!!!!