Som sædvanlige skal der trolles fra din side. Vi ligger til nedrykning. Forklar mig lige hvorfor en Rinne type skulle gide komme til AaB.Proppen skrev: ↑30. dec 2022, 09:30Det er jo i hvert fald næppe en målmand, som løfter os tilbage i retning af det niveau, vi havde med Rinne, hvor Posavec var det mislykkede bud på det. Og dermed heller ikke en målmand, som bringer os tilbage bare på det niveau, vi havde i sommers (som vel at mærke ikke var prangende med en ufattelig lang stribe af nederlag under Friis).Reyad skrev: ↑30. dec 2022, 09:24Synes den her signing stinker af alt det vi ikke har brug for.
Uerfaren, usikkert kort og ikke på en position jeg ville prioritere. Synes kun den signing giver mening, hvis man ved Theo eller Posavec er på vej ud. Og selv der er jeg skeptisk.
Erfaringen med tyske u-landsholdsspillere er heller ikke fantastisk (Ochs, Ludewig)
Hvis det er fordi, de er ved at sælge Sander, er det fint at få en anden ung reserve ind, men der skal vel stadig findes en ny klassemålmand som førstemålmand.
Du aner intet om mandens niveau men kommer selvfølgelig med der forudsigelige urealistiske bavl.