På papiret måske.RicoBR02 skrev: ↑11. jan 2023, 10:37Enig, det er altså et hold der sagtens kan spille op med de fleste i ligaen. Optakten bliver livsvigtig. Der skal sejre på kontoen i træningskampe så der kan komme noget selvtillid ind..Maglau skrev: ↑11. jan 2023, 10:27Hvis vi spiller med 3 mand i bagkæden og med Jørgensen og Poulsen som midtbane kanter, Pedro som 6er har vi 6 defensive hvilket burde være rigeligt til at gøre os svære at spille imod.baresi skrev: ↑11. jan 2023, 09:07jeg synes det er en fed signing - masser af power - fin teknik - stor stor motor - fedt humør, stor gejst og stor vinderviljeFIDEL skrev: ↑11. jan 2023, 08:59Ikke desto mindre har Jørgensen været nævnt bl.a. herinde mange gange i de sidste par transfervinduer, så helt anonym har han ikke været.Hanga skrev: ↑10. jan 2023, 14:47Det er ret tydeligt at han er hentet alene på baggrund af efterårets præstationer. Det kan godt være han har stået på en liste før dette, men jf. Bælum var de slet ikke i dialog med ham i sommers. Så enig, det er ikke en spiller som de har været lun på længe.Halil skrev: ↑10. jan 2023, 14:41
Nå for helvete.
Jeg synes sgu det er ritti ringe at Jørgensen ikke blev hentet noget før, hvis AaB, som det antydes, har haft ham i kikkerten i noget tid. For 1/2 år siden var han gratis, men hentede istedet Ludewig på en låneaftale.
Nu betales der så et større beløb, i AaB sammenhæng, for Jørgensen. Og AaB har Ludewig løbende rundt i 1/2 år endnu.
Set i bakspejlet skulle han selvfølgelig være signet i sommers. Nu må vi bare håbe at efteråret har vist hans sande niveau, og at det ikke blot er en spiller med en god halvsæson, som man har set så mange gange før.
Jeg tror han er lige den type holdet mangler i højresiden. Og med Poulsen på den anden wingback, så er der lagt op til intensitet og mange indlæg. Så vi skal ud at finde en dygtig boksspiller.
Jeg har en fornemmelse af, at vi bliver ubehagelige at spille imod i dette forår, simpelthen fordi holdet er på jagt og samtidig har en masse at bevise. Endvidere har vi allerede fået tilført 3 kvalitetsspillere (som det ser ud pt.). Og så tegner der sig et billede af et fysisk stærkt hold. Hvem havde f.eks. troet, at vi ville stille med både en Thelander og Kramer i forsvaret!? Defensiven bør stå meget stærkt i resten af sæsonen - særligt i duelspillet.
Thelander - stor gejst, vilje og en leder
kramer - stor vilje på vej til lederskab
hagelskjær - råber også op
pedro - power på midtbanen og en vild 6er motor - knap så verbal.
sousa og bakiz arbejder hårdt og kan også fremadrettet
Altså holdet er på rette vej - og Jørgensen er en spiller man kender og ved hvad står for og som begår sig på det her niveau. Det er ikke en man er i tvivl om. Mantl - thelander - jørgensen er hentet direkte til star 11eren. Og bliver det en 3 back hvilket det tyder på så tror jeg også hagelskjær er i start 11eren - og så er start 11eren allerede skiftet med 4 mand - der bør være bedre - det er en fin start for at opnå noget nyt.
Det betyder vi kan dedikere 4 spillere til fuld fart på offensiven og der har vi faktisk på papiret en del spændende at vælge imellem Bakiz, Sousa, Prip, Ross, Lucas, Fossum og Ramkilde.
I hvert fald har både Prip, Sousa Fossum og Lucas tidligere vist at de kan score mål.
Selvom Fossum forsvinder burde vi stadig kunne spille med en potent offensiv.
De sidste mange måneder har desværre vist sig, at det ikke er tilfældet.
8 point op og markant ringere målscorer, som skal hentes på 15 kampe. Det kræver stimer af sejre.