Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Thelander
Hellenius
Kasper Jørgensen
Det er svært at være helt negativ. Fedt at det også kommer tidligt.
Lad os så afslutte det med en af disse
Abildgaard
Vigen
Alexander Franzen
Mistrati
Hellenius
Kasper Jørgensen
Det er svært at være helt negativ. Fedt at det også kommer tidligt.
Lad os så afslutte det med en af disse
Abildgaard
Vigen
Alexander Franzen
Mistrati
Velkommen hjem til Helenius. Havde ikke troet, vi kunne hente ham i dette vindue - fik kaldt ham urealistisk, da FIDEL foreslog ham i november. I sommervinduet kostede han angiveligt +15 mio. kr.
Kan ikke vurdere, om han er det, vi har brug for oppe foran. Men jeg var meget imponeret af ham, når jeg så ham spille i sidste sæson.
Glæder mig til at se ham i AaB-trøjen igen.
Kan ikke vurdere, om han er det, vi har brug for oppe foran. Men jeg var meget imponeret af ham, når jeg så ham spille i sidste sæson.
Glæder mig til at se ham i AaB-trøjen igen.
Velkommen hjem til Helenius...Proppen skrev: ↑17. jan 2023, 19:04Vinduer kan umuligt være lukket, for så har man da for alvor skudt sig selv i foden med + 5 mio på en 31-årig angriber og 5 mio på en upcoming men uprøvet højre back. Det er de rigtige pladser, man har forstærket sig på, men har man skudt budgettet af på de to alene, kunne man lige så godt have ladet være. Den midtbane skal løses.gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:49Tænkte pengene var ved at være brugtHajen skrev: ↑17. jan 2023, 18:43Har Bælum lukket vinduet, eller ved du bare, at de næste par uger ikke bringer noget til midten ?gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:34Tror også det ender som en fuser. Erik og Helenius og den måde han vil spille på virker ikke som et godt match. Tænker også det havde været bedre at bruge pengenes på midtbanen. Men håber jeg tager fejlAalborg frederikshavner skrev: ↑17. jan 2023, 18:32Håber Helenius gør min skepsis til skamme, jeg kan godt frygte at det er Silkeborg IF der kommer bedst ud af denne handelNordjyden HY skrev: ↑17. jan 2023, 18:28Så er den officiel!
https://twitter.com/aabsportdk/status/1 ... 2681613314![]()
Og så afsted med Nadrani, Fossum, Makaric, Lucas og Høgh som minimum.
Forhåbentligt fodres han af vores talisman...Lucas Andersen!
Jeg synes, det var ret hyggeligt at gense nogle af hans flotte AaB-mål, selvom produktionsværdien sikkert sagtens kan skrues op. Brøndbys signing bliver præsenteret med noget EDM-musik og kælne smil til kameraet. Der foretrækker jeg vores.BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 18:34HOLD KÆFT HVOR ER AaB’s PRÆSENTATIONSVIDEOER PINLIGE. Det er jo direkte useriøst at kommunikere så amatøragtigt. Får de folkeskoleelever til at lave dem? Det er decideret pinligt
-
BukserneNed
- Lilleput

- Favoritspiller: Mathias Ross
Helt enig i, at historien, som de prøver at fortælle, nemlig at en gammel kending vender hjem, er den rigtige, men det er jo håbløst udført.Sauer skrev: ↑17. jan 2023, 19:30Jeg synes, det var ret hyggeligt at gense nogle af hans flotte AaB-mål, selvom produktionsværdien sikkert sagtens kan skrues op. Brøndbys signing bliver præsenteret med noget EDM-musik og kælne smil til kameraet. Der foretrækker jeg vores.BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 18:34HOLD KÆFT HVOR ER AaB’s PRÆSENTATIONSVIDEOER PINLIGE. Det er jo direkte useriøst at kommunikere så amatøragtigt. Får de folkeskoleelever til at lave dem? Det er decideret pinligt
De har jo vitterligt sat et grimt filter indover mens de afspiller jungletrommer. Hvorfor?!
Arh, godt nok er jeg enig i at Lucas ikke har shinet og jeg vil også mene han har fejlet i nogle henseender, men at ønske ham ud af klubben har jeg svært ved at følge. Lucas skal bygges op igen sammen med holdet og holdet skal ikke bygges op om ham og han skal ikke være anfører.Proppen skrev: ↑17. jan 2023, 19:04Vinduer kan umuligt være lukket, for så har man da for alvor skudt sig selv i foden med + 5 mio på en 31-årig angriber og 5 mio på en upcoming men uprøvet højre back. Det er de rigtige pladser, man har forstærket sig på, men har man skudt budgettet af på de to alene, kunne man lige så godt have ladet være. Den midtbane skal løses.gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:49Tænkte pengene var ved at være brugtHajen skrev: ↑17. jan 2023, 18:43Har Bælum lukket vinduet, eller ved du bare, at de næste par uger ikke bringer noget til midten ?gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:34Tror også det ender som en fuser. Erik og Helenius og den måde han vil spille på virker ikke som et godt match. Tænker også det havde været bedre at bruge pengenes på midtbanen. Men håber jeg tager fejlAalborg frederikshavner skrev: ↑17. jan 2023, 18:32Håber Helenius gør min skepsis til skamme, jeg kan godt frygte at det er Silkeborg IF der kommer bedst ud af denne handelNordjyden HY skrev: ↑17. jan 2023, 18:28Så er den officiel!
https://twitter.com/aabsportdk/status/1 ... 2681613314![]()
Jeg ser dog ingen grund til at Lucas skulle videre.
RAUS RAUS SSE!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er nu min tingJakobsen skrev: ↑17. jan 2023, 19:43Arh, godt nok er jeg enig i at Lucas ikke har shinet og jeg vil også mene han har fejlet i nogle henseender, men at ønske ham ud af klubben har jeg svært ved at følge. Lucas skal bygges op igen sammen med holdet og holdet skal ikke bygges op om ham og han skal ikke være anfører.Proppen skrev: ↑17. jan 2023, 19:04Vinduer kan umuligt være lukket, for så har man da for alvor skudt sig selv i foden med + 5 mio på en 31-årig angriber og 5 mio på en upcoming men uprøvet højre back. Det er de rigtige pladser, man har forstærket sig på, men har man skudt budgettet af på de to alene, kunne man lige så godt have ladet være. Den midtbane skal løses.gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:49Tænkte pengene var ved at være brugtHajen skrev: ↑17. jan 2023, 18:43Har Bælum lukket vinduet, eller ved du bare, at de næste par uger ikke bringer noget til midten ?gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:34Tror også det ender som en fuser. Erik og Helenius og den måde han vil spille på virker ikke som et godt match. Tænker også det havde været bedre at bruge pengenes på midtbanen. Men håber jeg tager fejlAalborg frederikshavner skrev: ↑17. jan 2023, 18:32
Håber Helenius gør min skepsis til skamme, jeg kan godt frygte at det er Silkeborg IF der kommer bedst ud af denne handel![]()
Fuldstændig enig!!raekkeettre skrev: ↑17. jan 2023, 20:00Det er nu min tingJakobsen skrev: ↑17. jan 2023, 19:43Arh, godt nok er jeg enig i at Lucas ikke har shinet og jeg vil også mene han har fejlet i nogle henseender, men at ønske ham ud af klubben har jeg svært ved at følge. Lucas skal bygges op igen sammen med holdet og holdet skal ikke bygges op om ham og han skal ikke være anfører.Proppen skrev: ↑17. jan 2023, 19:04Vinduer kan umuligt være lukket, for så har man da for alvor skudt sig selv i foden med + 5 mio på en 31-årig angriber og 5 mio på en upcoming men uprøvet højre back. Det er de rigtige pladser, man har forstærket sig på, men har man skudt budgettet af på de to alene, kunne man lige så godt have ladet være. Den midtbane skal løses.
Jeg ser dog ingen grund til at Lucas skulle videre.Fedt med Helenius!! Jeg er så meget med på det....men jeg tror og vil argumentere for, at foråret bliver Lucas forår, hvis han ikke bliver skadet! Han bliver vild! Og så se "nogle" ikke mange, måske bare en - stadigvæk ikke kan se den kontekst Lukas preformede i sidste år, kontra nu....og tegner en lige linie, det gør jo at jeg bliver træt
Men enig med dig....og han skal nemlig ikke være anfører - Thelander er tilbage, og Helenius tidligere anføre i SIF....der kommer så meget mere hår på brystet, at Lucas kan træde lidt tilbage og gør det han er bedst til....
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Han får #17. Underligt han ikke får sit 11-tal. Måske er det reserveret mens Tim er væk.
Kunne Duelund være en mulighed til midten?
Er han ikke mere kantspiller? Kan ikke rigtit se ham som den der 6'er/8'er der binder holdet sammen. Han var i hvert fald mest kant hos Gylletanken.
RAUS RAUS SSE!
Det er reserveret til Tim. Jeg havde dig også foretrukket at man gav det til Helle.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jungletrommer??BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 19:35Helt enig i, at historien, som de prøver at fortælle, nemlig at en gammel kending vender hjem, er den rigtige, men det er jo håbløst udført.Sauer skrev: ↑17. jan 2023, 19:30Jeg synes, det var ret hyggeligt at gense nogle af hans flotte AaB-mål, selvom produktionsværdien sikkert sagtens kan skrues op. Brøndbys signing bliver præsenteret med noget EDM-musik og kælne smil til kameraet. Der foretrækker jeg vores.BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 18:34HOLD KÆFT HVOR ER AaB’s PRÆSENTATIONSVIDEOER PINLIGE. Det er jo direkte useriøst at kommunikere så amatøragtigt. Får de folkeskoleelever til at lave dem? Det er decideret pinligt
De har jo vitterligt sat et grimt filter indover mens de afspiller jungletrommer. Hvorfor?!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Godt nok en overraskelse at det lykkedes at få Helenius i mål. Han må virkelig selv have ønsket det, for Silkeborg havde jo ikke for alvor brug for at sælge. Nu risikerer de vel at smide top-6, men de har måske bare indset, at Kent skal i gang med et nyt opbygningsprojekt.
Det lyder en anelse dyrt med Helenius, men nu giver man det da et skud med den redningsaktion.
Det lyder en anelse dyrt med Helenius, men nu giver man det da et skud med den redningsaktion.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeg har kæmpe optur over Helenius (og over Thelander, naturligvis). Som AaB-mand er skuffelser ikke ukendte, og det hele kan naturligvis ende i dyb skuffelse, men håbet har vi lov at have - og bestyrelsesmillionerne gør at vi i hvert fald giver overlevelse et skud. Det bringer gode minder fra den tidligere overlevelseskamp/optur, hvor vi hentede Augo hjem fra Salzburg osv.
Lindmark / Vendelbokartellet
@Jakobsen , kan godt forstå det du skriver, og er enig med dig - men jeg mener at Lucas skal videre såfremt han ikke vil gå ned i løn, for hans løn retfærdiggør ikke det han viser på banen.Jakobsen skrev: ↑17. jan 2023, 19:43Arh, godt nok er jeg enig i at Lucas ikke har shinet og jeg vil også mene han har fejlet i nogle henseender, men at ønske ham ud af klubben har jeg svært ved at følge. Lucas skal bygges op igen sammen med holdet og holdet skal ikke bygges op om ham og han skal ikke være anfører.Proppen skrev: ↑17. jan 2023, 19:04Vinduer kan umuligt være lukket, for så har man da for alvor skudt sig selv i foden med + 5 mio på en 31-årig angriber og 5 mio på en upcoming men uprøvet højre back. Det er de rigtige pladser, man har forstærket sig på, men har man skudt budgettet af på de to alene, kunne man lige så godt have ladet være. Den midtbane skal løses.gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:49Tænkte pengene var ved at være brugtHajen skrev: ↑17. jan 2023, 18:43Har Bælum lukket vinduet, eller ved du bare, at de næste par uger ikke bringer noget til midten ?gravballe skrev: ↑17. jan 2023, 18:34Tror også det ender som en fuser. Erik og Helenius og den måde han vil spille på virker ikke som et godt match. Tænker også det havde været bedre at bruge pengenes på midtbanen. Men håber jeg tager fejlAalborg frederikshavner skrev: ↑17. jan 2023, 18:32
Håber Helenius gør min skepsis til skamme, jeg kan godt frygte at det er Silkeborg IF der kommer bedst ud af denne handel![]()
Siden hans skadesperiode har han ikke spillet på mere ene 60-70% og det virker til han er bange for at blive skadet igen
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
sorenmoller95
- 2. div

I snakker om to forskellige videoer. Den video som AaB slog op som præsentationsvideo har IKKE Seven Nation Army som musik.Brodernumsi skrev: ↑17. jan 2023, 23:26Jungletrommer??BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 19:35Helt enig i, at historien, som de prøver at fortælle, nemlig at en gammel kending vender hjem, er den rigtige, men det er jo håbløst udført.Sauer skrev: ↑17. jan 2023, 19:30Jeg synes, det var ret hyggeligt at gense nogle af hans flotte AaB-mål, selvom produktionsværdien sikkert sagtens kan skrues op. Brøndbys signing bliver præsenteret med noget EDM-musik og kælne smil til kameraet. Der foretrækker jeg vores.BukserneNed skrev: ↑17. jan 2023, 18:34HOLD KÆFT HVOR ER AaB’s PRÆSENTATIONSVIDEOER PINLIGE. Det er jo direkte useriøst at kommunikere så amatøragtigt. Får de folkeskoleelever til at lave dem? Det er decideret pinligt
De har jo vitterligt sat et grimt filter indover mens de afspiller jungletrommer. Hvorfor?!Musikalske analfabet!
Det er seven nation army med the white stripes, som flere steder er kåret som bedste rock-nummer nogensinde. Ville du hellere have Volbeat eller Tina Turner?
https://www.tv2nord.dk/aalborg/officiel ... VC3t88sBks
Jeg hører lidt Bælums udtalelser som om at man er okay i mål på transferdelen, men at man altid holder en dør åben hvis der skulle opstå muligheder til sidst i vinduet.
Jeg håber virkelig man får hentet en CM. Det har været holdets største mangelvare siden Hiljemark. Jeg kan ikke være tilfreds med hvis man lukker vinduet efter at have brugt oceaner af penge, uden at have adresseret det problem.
Jeg hører lidt Bælums udtalelser som om at man er okay i mål på transferdelen, men at man altid holder en dør åben hvis der skulle opstå muligheder til sidst i vinduet.
Jeg håber virkelig man får hentet en CM. Det har været holdets største mangelvare siden Hiljemark. Jeg kan ikke være tilfreds med hvis man lukker vinduet efter at have brugt oceaner af penge, uden at have adresseret det problem.
------------------------------------------------