Yes!le Cid skrev: ↑20. jan 2023, 13:00Vi er enige om, at det er kl. 14.30, ikke?SteenA skrev: ↑20. jan 2023, 12:50Uden at betydningen af resultatet skal overdrives, så bliver det en interessant at se, hvor holdene står til træningskampen mod Horsens her kl. 13. De nye spillere har selvfølgelig ikke haft en chance for at blive spillet sammen endnu, men det er jo så også et af formålene med kampen.
Træningskampe vinteren 2023
Re: Træningskampe vinteren 2023
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jo, starttidspunket er flyttet i forhold til det oprindeligt udmeldte.le Cid skrev: ↑20. jan 2023, 13:00Vi er enige om, at det er kl. 14.30, ikke?SteenA skrev: ↑20. jan 2023, 12:50Uden at betydningen af resultatet skal overdrives, så bliver det en interessant at se, hvor holdene står til træningskampen mod Horsens her kl. 13. De nye spillere har selvfølgelig ikke haft en chance for at blive spillet sammen endnu, men det er jo så også et af formålene med kampen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kan se Otoa starter på midten. Er han ikke forsvarsspiller?
- FlæskeFrank
Jo, det var også mit indtryk. Prip, Helenius og Ramkilde på de tre forreste. Spændende at se, hvordan det fungerer.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/thel ... em/4094717- Vi kommer så vidt muligt til at give alle spillerne 45 minutter mod Horsens og har ikke fokus på en idealopstilling endnu. Men jeg håber selvfølgelig at se bedre spil end i den første testkamp mod Fredericia, hvor vi spillede vi alt for langsomt i første halvleg og ikke kommunikerede godt nok. Heldigvis kom vi med langt mere tempo og intensitet i anden halvleg, og det skal vi bygge videre på, forklarer Erik Hamrén.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Er du vimmer en aflevering fra Lucas!
1-0 Jeppe Pedersen.
1-0 Jeppe Pedersen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Jeg havde glemt Tommy Kuglepen. Altid mand for nogle alternative tanker og opfattelser.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tommy Poulsen: Tror ikke på, AaB rykker ned - bl.a. fordi AGF plejer at rykke ned, når der er VM.
-
PonySlaystation
- Superliga

- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Tommy Poulsen er landets skarpeste fodboldhjerne. Utroligt han er strandet på Horsens Folkeblad.
Er meget enig med ham i, at Thylander bliver en vigtig brik, og at det ikke giver mening med købet af Jørgensen, når vi nu har Pallesen til den plads.
AGF rykker ned.
Er meget enig med ham i, at Thylander bliver en vigtig brik, og at det ikke giver mening med købet af Jørgensen, når vi nu har Pallesen til den plads.
AGF rykker ned.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Brodernumsi
- Allstar

1-1 Opondo.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Brodernumsi
- Allstar

Må være historisk, hvis nummer et og to fra topscorerlisten, rykker ned sæsonen efter.
Kom nu lidt, AaB!
Selv om det kun er en træningskamp, så er det fanme utroligt, at flere spillere misser simple pasninger igen og igen.
Helt forfærdelig defensiv, indtil videre.
Og en midtbane, der er ikke-eksisterende - som vanligt.
Selv om det kun er en træningskamp, så er det fanme utroligt, at flere spillere misser simple pasninger igen og igen.
Helt forfærdelig defensiv, indtil videre.
Vores to backs er helt rundtossede, og Horsens skaber klart mest - Mantl har lige reddet en stor chanche til Opondo. Halvtrist indsats.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mantl ser til gengæld god ud.
------------------------------------------------
Ingen tvivl om at Horsens har været klart bedst den første halve time. Vi er bare overmatchet i alle dueller og Horsens er meget farligere på dybe løb og er gode til at opsnappe vores utallige opspilsfejl
Svært at se hvad vores offensive planer er.
Svært at se hvad vores offensive planer er.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det ser sgu sløjt ud…
Bagud 2-1, TO Horsensspillere står umarkerede på et højt indlæg fra dødbold. Nøjj det er elendigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: