Træningskampe vinteren 2023
Re: Træningskampe vinteren 2023
hvis vi ikke får en klasse midtbane spiller så er det en tur 1 division
AaB AaB AaB AaB
hvor er det bare nemt at score imod AaB
Godt nok trist at være vidne til det her. De gider ikke.
Horsens er jo laaaaangt bedre på bolden end vi er.
Horsens er jo laaaaangt bedre på bolden end vi er.
Det vi kan sidde og glo på lige nu reddes fandme ikke bare af en midtbanespiller. Vi bliver domineret af....Horsens...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det forsvar står pivåbent, og det er desværre primært i Thelanders side.
Hold kæft vi er ringe… det er jammerligt hvad AaB er blevet til
Gider Prip ikke spille fodbold mere?
Luk nu røven med Rasmus Wurtz din tosse!
Luk nu røven med Rasmus Wurtz din tosse!
No worries, nu kommer Fossum på banen fra anden halvlegs start og så kommer der andre boller på suppen!
2 træningskampe nu og i begge kampe spiller vi 4-3-3 eller måske 4-2-3-1 med lucas på midten som en 8er/10er
den ide er god nok.
Midtbanen i 1. halvleg består af Otoa og Jeppe.p - og de kommer jo aldrig i start11eren - Otoa er i øvrigt normalt central forsvarer
derfor er det forståeligt at midtbanen halter - men alle skal jo have tid i de her kampe.
Men vi spiller stadig alt for langsommeligt offensivt.
vi presser ikke, og render sgu lidt forvildet rundt.
Synes det er en skidt 1. halvleg.
Mantl er god.
dejligt at se lucas i bedring. Dejligt at se helenius i trøjen.
Spændende at det for 2. kamp er en 4 back vi står i.
den ide er god nok.
Midtbanen i 1. halvleg består af Otoa og Jeppe.p - og de kommer jo aldrig i start11eren - Otoa er i øvrigt normalt central forsvarer
derfor er det forståeligt at midtbanen halter - men alle skal jo have tid i de her kampe.
Mantl er god.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg har lige set de sidste 6 min af 1. - Hold da kæft, Horsens kunne havde scoret yderligere 2 til 3 mål med de kæmpe chancer. Det er da helt vildt ! Vi spiller igen med 4-3-3....det er måske den Hamren forsøger at køre ind.
Man skulle tro, at flere spillere ønsker at vise sig flot frem i opstarten, men nej... ligegyldigheden fortsætter.
Men mon ikke de 2 anonyme skikkelser; Højholt og Fossum, kommer ind og brænder banen af nu!!!?
Men mon ikke de 2 anonyme skikkelser; Højholt og Fossum, kommer ind og brænder banen af nu!!!?
Men Baresi, 1 ny central midt er IKKE nok på dette hold. Vi har ligaens svageste centrale midtbane, og der skal simpelthen en helt anden attitude og kvalitet til derinde. Det er horribelt.baresi skrev: ↑20. jan 2023, 15:172 træningskampe nu og i begge kampe spiller vi 4-3-3 eller måske 4-2-3-1 med lucas på midten som en 8er/10er
den ide er god nok.
Mantl er god.
Hamrén havde sagt, at fokus i dag ikke er på at sammenspille startopstillingen, men i stedet at give spilletid til flest muligt.
Men burde det ikke ret snart i optakten være en prioritet at sammenspille stammen af de 11-15 bedste spillere?
Men burde det ikke ret snart i optakten være en prioritet at sammenspille stammen af de 11-15 bedste spillere?
synes primært det stadig er indstillingen / den manglende vilje - og så at folk kastes rundt fordi alle skal spille. Jeppe og otoa i starten på en midt med lucas er der jo ingen der tror på.
MEN mon ikke 3-4-3 også prøves af. Jeg tror at man meget gerne vil finde plads til lucas og det passer dårligt i en 3-4-3 med de spillere der er i truppen.
Men lad os nu se. pyt med resultatet - men indstillingen den SKAL bare være der.
Enig attituden sejler - men ender vi i 4-3-3 el 4-2-3-1 og Pedro og lucas sidder på 2 af de pladser, så mangler vi en og så ser midtbanen pludselig stærk ud synes jeg. For offensive folk er der nok af og defensiven er der også både på backs og centralt. vi mangler 1 virkelig stærk midt.FIDEL skrev: ↑20. jan 2023, 15:29Men Baresi, 1 ny central midt er IKKE nok på dette hold. Vi har ligaens svageste centrale midtbane, og der skal simpelthen en helt anden attitude og kvalitet til derinde. Det er horribelt.baresi skrev: ↑20. jan 2023, 15:172 træningskampe nu og i begge kampe spiller vi 4-3-3 eller måske 4-2-3-1 med lucas på midten som en 8er/10er
den ide er god nok.
Mantl er god.
hvis vi ender i en 4 back kan jeg godt frygte at hamren vælger hagels fremfor kramer udelukkende pga. hagels evner med bolden.
Det håber jeg satme ikke. Kramer er 1. mand i opstilling til hver en tid. Klasse forsvarer.
men dejligt der er meget større konkurrence istedet for alt det lort vi har / har haft.
makaric er da klart på vej væk.
Det håber jeg satme ikke. Kramer er 1. mand i opstilling til hver en tid. Klasse forsvarer.
men dejligt der er meget større konkurrence istedet for alt det lort vi har / har haft.
makaric er da klart på vej væk.