Fx blev vi snydt for et klart straffe sidst Horsens var her.... En af dem VAR har undskyldt, hvad man så kan bruge det til???Funky skrev: ↑7. maj 2023, 12:58Der har vi overskriften på Nordjyske, hvis AaB rykker ned: "Godt at et tvivlsomt straffespark ikke reddede AaB".Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2023, 12:56Godt at et tvivlsomt straffespark ikke igen skal redde os, der dømmes alt for mange straffespark så det er den helt rigtige dom i min optik
Horsens har fået deres andel tvivlsomme straffe, så jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skulle ærgre os, i tilfælde af, at vi fik nogle på nuværende tidspunkt.
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 07.05.2023
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 07.05.2023
Men Horsens får jo straffespark på stribe, også papirstynde og ikke dømt i mod sig, så jeg vil sige i den nuværende situation er det fløjtende ligegyldigt når den modsatte klub har samme, hvis ikke bedre vilkår.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2023, 13:07Det er også med tanke på at det der lignede en nulløsning mod Lyngby blev afgjort på et temmelig tyndt straffespark, en kendelse som kan vise sig at blive meget afgørende. Det vil være med en bismag hvis vi igen blev tilgodeset med et papirs tyndt straffespark i endnu en nedrykningsgyserFunky skrev: ↑7. maj 2023, 12:58Der har vi overskriften på Nordjyske, hvis AaB rykker ned: "Godt at et tvivlsomt straffespark ikke reddede AaB".Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2023, 12:56Godt at et tvivlsomt straffespark ikke igen skal redde os, der dømmes alt for mange straffespark så det er den helt rigtige dom i min optik
Horsens har fået deres andel tvivlsomme straffe, så jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skulle ærgre os, i tilfælde af, at vi fik nogle på nuværende tidspunkt.
Skal vi ikke blive enige om, at der ikke er mindre straffe, bare fordi den angribende part ikke kan nå bolden? Gregor flår Thelander ned og begår en klokkeklar forseelse i feltet. At det er unødvendigt er en anden ting, men det er jo ikke et argument for, at der ikke skal fløjtes.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2023, 13:07Det er også med tanke på at det der lignede en nulløsning mod Lyngby blev afgjort på et temmelig tyndt straffespark, en kendelse som kan vise sig at blive meget afgørende. Det vil være med en bismag hvis vi igen blev tilgodeset med et papirs tyndt straffespark i endnu en nedrykningsgyserFunky skrev: ↑7. maj 2023, 12:58Der har vi overskriften på Nordjyske, hvis AaB rykker ned: "Godt at et tvivlsomt straffespark ikke reddede AaB".Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2023, 12:56Godt at et tvivlsomt straffespark ikke igen skal redde os, der dømmes alt for mange straffespark så det er den helt rigtige dom i min optik
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Du fik sgu ret! Godt spået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nooooo
Kunne Ludewig ikke bare have fået en af de magiske sprøjter, og så spille videre med ondt i ansigtet..
Øv...
Kunne Ludewig ikke bare have fået en af de magiske sprøjter, og så spille videre med ondt i ansigtet..
Øv...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Come on, Prip! Der skal sgu da scores!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Hiv dog Prip ud...
Ffs Prip…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Helt fri Prip brænder. Kors vi investerer i, at han skal finde formen igen.
Sousa knokler godt nok helt vildt i presset. Fedt at se.
Næste chance skal vi altså sætte i kassen. Der er ikke råd til de her afbrændere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Puha, der fik Horsens lige en mulighed, lige så snart vi hænger bagefter i duellerne og presset.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hårdt ikke at være på stadion, vi er i total kontrol mod en meget overkommelig modstander som ikke er meget værd.
Stadion virker godt nok dødt på tv men sådan er det tit, synes ofte at der er langt bedre stemning når vi er på udebane
Stadion virker godt nok dødt på tv men sådan er det tit, synes ofte at der er langt bedre stemning når vi er på udebane
Enig...
Horsens havde jo faktisk en kæmpe chence lige før, men fik den slet ikke spillet stor...
Og nu endnu en stor chance...
(og Ortved fatter som sædvanligt intet.. Sidder og tror at Horsens spilleren med vilje tager bolden med hånden...)
og så Fossuuuuum