Rød Aalborg - ASC podcast

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
gwailo
Allstar
Allstar
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Rød Aalborg - ASC podcast

Indlæg af gwailo » 9. aug 2023, 10:36

raekkeettre skrev:
9. aug 2023, 09:57
Hvad er der blevet af rød Aalborg podcast? Der er ikke kommet noget ud i 20 dage?
Der blev nævnt noget med ferie i sidste afsnit, så nok snart tilbage igen.
// gwailo

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Rød Aalborg - ASC podcast

Indlæg af raekkeettre » 9. aug 2023, 13:38

gwailo skrev:
9. aug 2023, 10:36
raekkeettre skrev:
9. aug 2023, 09:57
Hvad er der blevet af rød Aalborg podcast? Der er ikke kommet noget ud i 20 dage?
Der blev nævnt noget med ferie i sidste afsnit, så nok snart tilbage igen.
Argh - thanks ;)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rød Aalborg - ASC podcast

Indlæg af Forza » 21. apr 2025, 11:53

Er det bare mig der har en oplevelse af at Rød Aalborg slet ikke længere har fokus på nutiden?

Kæmpe respekt for de involverede der lægger deres frivillige tid i projektet - men jeg savner bare lidt mere fokus på AaB’s nutid. Jeg har skippet en del af de nyere afsnit og ser sådan set kun ripodsten som formidler af AaB’s nuværende situation.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Rød Aalborg - ASC podcast

Indlæg af 9520AaB » 24. jan 2026, 11:26

Nøøj, hvor er Rød Aalborg blevet en total ligegyldig podcast.
Savner Lasse, og ikke mindst et panel bestående af andre end en selvudnævnt superfan og en ligegyldig wannabe journalist.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rød Aalborg - ASC podcast

Indlæg af Forza » 20. mar 2026, 10:26

9520AaB skrev:
24. jan 2026, 11:26
Nøøj, hvor er Rød Aalborg blevet en total ligegyldig podcast.
Savner Lasse, og ikke mindst et panel bestående af andre end en selvudnævnt superfan og en ligegyldig wannabe journalist.
Fuldstændig. Podcasten udkommer nærmest aldrig, og når den så gør, har det sjældent noget med det aktuelle at gøre. Lasse gjorde det fantastisk og er savnet!

Tak til Nordjyske for at være den eneste AaB podcast tilbage der bærer fanen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar