Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Nåh, det var da ikke uinteressant at høre Ydesens bud på, hvad der foregår og fortsat skal ske. 4 spillere mere ind, måske må bestyrelsen renoncere på at hente 3 mio. euro i salg nu og i stedet givet ekstrabevilling til en ny angriber, hvorfor var AaB ikke uvillig til at sælge Bakiz, Posavec havde personlige årsager til også at ville hjemover, og Makaric ser noget mere fit ud end sidst, han var tilbage i AaB. Menno lægger et højere niveau for den fysiske træning end hidtil set. Ham Hvidovre-fyren kommer måske først til jul... Der går nok en uge eller to, før vi for rigtig ser noget ske igen.
Spændende.
Spændende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tak for update.Funky skrev: ↑25. jun 2024, 22:16Nåh, det var da ikke uinteressant at høre Ydesens bud på, hvad der foregår og fortsat skal ske. 4 spillere mere ind, måske må bestyrelsen renoncere på at hente 3 mio. euro i salg nu og i stedet givet ekstrabevilling til en ny angriber, hvorfor var AaB ikke uvillig til at sælge Bakiz, Posavec havde personlige årsager til også at ville hjemover, og Makaric ser noget mere fit ud end sidst, han var tilbage i AaB. Menno lægger et højere niveau for den fysiske træning end hidtil set. Ham Hvidovre-fyren kommer måske først til jul... Der går nok en uge eller to, før vi for rigtig ser noget ske igen.
Spændende.
Forhandlingen med Esbjerg viser de ikke er bange for et langt forløb. Tænker at man signer ham nu og så håber at kunne forhandle en tidligere transfer hjem.
Sagde han noget om potentielle afgange?Funky skrev: ↑25. jun 2024, 22:16Nåh, det var da ikke uinteressant at høre Ydesens bud på, hvad der foregår og fortsat skal ske. 4 spillere mere ind, måske må bestyrelsen renoncere på at hente 3 mio. euro i salg nu og i stedet givet ekstrabevilling til en ny angriber, hvorfor var AaB ikke uvillig til at sælge Bakiz, Posavec havde personlige årsager til også at ville hjemover, og Makaric ser noget mere fit ud end sidst, han var tilbage i AaB. Menno lægger et højere niveau for den fysiske træning end hidtil set. Ham Hvidovre-fyren kommer måske først til jul... Der går nok en uge eller to, før vi for rigtig ser noget ske igen.
Spændende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mestendels at der ikke ER de oplagte salg i sigte lige nu, men at hvis nu en Ross eller en af de andre hotshots får en god start de første kampe i sæsonen, så kan det da godt tænkes, en af dem ryger til en pæn pris. Altså en gisning, men lige nu ingen rygter. Og så spåede han, at Makaric er væk før sæsonstart, SELV om han altså er mere fit end tidligere. Flere agenter bekræfter i øvrigt, at signalerne fra AaB går på, at der altså ikke ER penge til indkøb.Hanga skrev: ↑25. jun 2024, 22:24Sagde han noget om potentielle afgange?Funky skrev: ↑25. jun 2024, 22:16Nåh, det var da ikke uinteressant at høre Ydesens bud på, hvad der foregår og fortsat skal ske. 4 spillere mere ind, måske må bestyrelsen renoncere på at hente 3 mio. euro i salg nu og i stedet givet ekstrabevilling til en ny angriber, hvorfor var AaB ikke uvillig til at sælge Bakiz, Posavec havde personlige årsager til også at ville hjemover, og Makaric ser noget mere fit ud end sidst, han var tilbage i AaB. Menno lægger et højere niveau for den fysiske træning end hidtil set. Ham Hvidovre-fyren kommer måske først til jul... Der går nok en uge eller to, før vi for rigtig ser noget ske igen.
Spændende.
Spillere ind: Han mener, AaB sigter efter højreback, venstreback, midtbane og 9'er.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Stærkt, tak.Funky skrev: ↑25. jun 2024, 22:34Mestendels at der ikke ER de oplagte salg i sigte lige nu, men at hvis nu en Ross eller en af de andre hotshots får en god start de første kampe i sæsonen, så kan det da godt tænkes, en af dem ryger til en pæn pris. Altså en gisning, men lige nu ingen rygter. Og så spåede han, at Makaric er væk før sæsonstart, SELV om han altså er mere fit end tidligere. Flere agenter bekræfter i øvrigt, at signalerne fra AaB går på, at der altså ikke ER penge til indkøb.Hanga skrev: ↑25. jun 2024, 22:24Sagde han noget om potentielle afgange?Funky skrev: ↑25. jun 2024, 22:16Nåh, det var da ikke uinteressant at høre Ydesens bud på, hvad der foregår og fortsat skal ske. 4 spillere mere ind, måske må bestyrelsen renoncere på at hente 3 mio. euro i salg nu og i stedet givet ekstrabevilling til en ny angriber, hvorfor var AaB ikke uvillig til at sælge Bakiz, Posavec havde personlige årsager til også at ville hjemover, og Makaric ser noget mere fit ud end sidst, han var tilbage i AaB. Menno lægger et højere niveau for den fysiske træning end hidtil set. Ham Hvidovre-fyren kommer måske først til jul... Der går nok en uge eller to, før vi for rigtig ser noget ske igen.
Spændende.
Spillere ind: Han mener, AaB sigter efter højreback, venstreback, midtbane og 9'er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Müller står nu til at have fået trøje nr. 1 på holdlisten. Så kan der vist ikke være tvivl om at han er udset som førstekeeper nu, er godt nok spændt på om han har niveauet.
Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Ydesen nævner i den seneste Ripodsten at han ikke var "blown away" over Müller til træning, men det så heller ikke helt skidt ud som jeg forstod det.
alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Ydesen nævner i den seneste Ripodsten at han ikke var "blown away" over Müller til træning, men det så heller ikke helt skidt ud som jeg forstod det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Så meget til hest, at klubbens ledelse valgte at benytte ham i en længere periode for at presse den bedste ud.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:22alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Mission accomplished.
Schumi, Kahn, Illgner - let's go!
Ædruelighedens stemme
Posavec og Rinne imponerede heller ikke i starten.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:22alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
De Boer har ik imponeret i starten midten eller slutningenForza skrev: ↑26. jun 2024, 12:46Posavec og Rinne imponerede heller ikke i starten.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:22alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Han er helt væk
Enig. Han har slet ikke niveau.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:49De Boer har ik imponeret i starten midten eller slutningenForza skrev: ↑26. jun 2024, 12:46Posavec og Rinne imponerede heller ikke i starten.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:22alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Han er helt væk
------------------------------------------------
Den kombiR Rosenberg skrev: ↑26. jun 2024, 12:29Så meget til hest, at klubbens ledelse valgte at benytte ham i en længere periode for at presse den bedste ud.baresi skrev: ↑26. jun 2024, 12:22alle shiner let ift. De Boer- men problemet er også at De Boer ikke er en sammenligningscase - man kan ikke snakke om at der er et jævnbyrdigt målmandsteam. De Boer er helt til hest altså. Men man må stole på Müller siden posavec ophæves og virkelig mene et Müller er god nok. Så bliver spændende at se en tysk klippe. Hvis han har lidt ala gamle Schumacher mellem stængerne bliver det om ik andet interessanttroelsh skrev: ↑26. jun 2024, 12:04Ja det er virkelig spændende hvad han kan, især fordi reservemålmanden hedder Rody De Boer, også ville jeg næsten hellere se Helenius med et par målmandshandsker på.
Mission accomplished.
Schumi, Kahn, Illgner - let's go!
Så blir det Ultimate Fighting…. Ingen mål imod :-)
Kunne man ikke overveje at bruge Bertil Grønkjær som 2. målmand - Alt kan da kun være bedre end Rudy!
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Bertil er uden tvivl et kæmpestort talent. Jeg har set ham spille på U-17 og man ser klare styrker, men jeg vil mene, at der stadig er langt for ham op til Rody de Boer. U-17 og superliga er milevidt fra hinanden. At Bertil har et mindst lige så stort potentiale som de Boer, vil jeg gerne melde ind på og jeg er meget spændt på at se Bertil’s udvikling de næste år.
Længe leve arbejderklassen!
-
Stegosaurus
- Allstar

Bertil kan nå langt. Han har en del attitude, a la Peter Schmeichel, hvilket er positivt. Men så unge målmænd laver også bare mange fejl, og det har Bertil også gjort for U17 og jeg ser ham slet ikke som andenmålmand i SL denne sæson.Danni skrev: ↑26. jun 2024, 20:29Bertil er uden tvivl et kæmpestort talent. Jeg har set ham spille på U-17 og man ser klare styrker, men jeg vil mene, at der stadig er langt for ham op til Rody de Boer. U-17 og superliga er milevidt fra hinanden. At Bertil har et mindst lige så stort potentiale som de Boer, vil jeg gerne melde ind på og jeg er meget spændt på at se Bertil’s udvikling de næste år.
Posavec fortsætter i HNK Rijeka i hjemlandet.
https://nk-rijeka.hr/josip-posavec-priv ... be-za-vrh/
https://nk-rijeka.hr/josip-posavec-priv ... be-za-vrh/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
sorenmoller95
- 2. div

Kunne Alexander Simmelhack være en mulig ny angriber for os? Han vil gerne væk fra FCK og blive i Suppen. Tror han er for dyr at købe fri, men OJK har jo nævnt at leje kunne komme på tale for angriber positionen. Husker han gjorde det okay i de kampe han fik for Randers i sin tid, og han er stadig meget ung med stort potentiale. Lige en signing efter tyskernes hoveder. Dog i tvivl om han vil passe godt nok ind i spillestilen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uperligaen
Er han ikke trods alt for unproven til en startplads?sorenmoller95 skrev: ↑26. jun 2024, 21:30Kunne Alexander Simmelhack være en mulig ny angriber for os? Han vil gerne væk fra FCK og blive i Suppen. Tror han er for dyr at købe fri, men OJK har jo nævnt at leje kunne komme på tale for angriber positionen. Husker han gjorde det okay i de kampe han fik for Randers i sin tid, og han er stadig meget ung med stort potentiale. Lige en signing efter tyskernes hoveder. Dog i tvivl om han vil passe godt nok ind i spillestilen.
Så ham egentlig gerne som et alternativ, hvis muligt, men han har jo ikke spillet meget seniorfodbold.
Jasson og Kevlin John har jo trods alt begge spillet masser af seniorfodbold hhv. i MLS og i den næstbedste belgiske række. Der vil jo ligge noget af et åg på 9'eren og der vil jeg gerne have en der har spillet andet end ungdomsfodbold. Kunne vi få ham ind som reserve ville jeg dog være frisk på projektet. Vi kunne godt give ham masser af spilletid selvom som 9'er nr. 2
RAUS RAUS SSE!
hvis jeg skulle prioritere nuv. trup
1 VB til start11eren
2 - CM til start11eren
3 - backup højre back
4 - evt. 9er
jeg ville hellere kanalisere pengene andre steder hen end en 9er for stort mange af de offensive kan spille pladsen og lige nu har vi
helenius, makaric, ross, MJ, Kelvin der kan spille den - alternativt Adedeji & jasson måske mere falsk 9er
Men brug dog pengene på der hvor vi virkelig er presset.
Og henter vi en 9er som skal være starter så skal man forsøge at få helenius væk, for at være bænk spiller til den løn duer ikke.
1 VB til start11eren
2 - CM til start11eren
3 - backup højre back
4 - evt. 9er
jeg ville hellere kanalisere pengene andre steder hen end en 9er for stort mange af de offensive kan spille pladsen og lige nu har vi
helenius, makaric, ross, MJ, Kelvin der kan spille den - alternativt Adedeji & jasson måske mere falsk 9er
Men brug dog pengene på der hvor vi virkelig er presset.
Og henter vi en 9er som skal være starter så skal man forsøge at få helenius væk, for at være bænk spiller til den løn duer ikke.