nu du nævner ham, så glæder jeg mig til en medister-kartofler og brun sovs i pausen :-)
AaB-VFF
Re: AaB-VFF
Jeg trækker den tilbage. De skal også løbe mere og klogere.
Kasper Jørgensen er simpelthen så håbløs i defensiven engang imellem. Satser på midten af banen, fejler, satser i forsvaret og er ved at save en medspiller midt over imens.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Viborg har offensive spillere, der kan modtage en bold, være farlige, sætte en mand.
Vi har Ross, der ikke deltager i pres, mister alle bolde og er lige så ufarlig som en regnorm.
Det er den store forskel. Viborgs forsvar er ikke en skid bedre end vores, vi har bare ikke offensiven der kan true dem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har Ross, der ikke deltager i pres, mister alle bolde og er lige så ufarlig som en regnorm.
Det er den store forskel. Viborgs forsvar er ikke en skid bedre end vores, vi har bare ikke offensiven der kan true dem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Diakhite skal simpelthen bare ikke være på banen, der findes seriespillere der har et højere niveau end ham…..
Kom nu igang AaB!!!
-
R Rosenberg
- Allstar

Svært at udvikle på et hold, der består af SÅ mange røvelendige spillere.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Præcis. SSE22 har hentet Diakhité. Blandt mange andre elendigheder.Funky skrev: ↑28. mar 2025, 19:47Det var sgudda en kombi af Diakhité, som ikke burde være på banen, og Kasper Jørgensen som totalt oversatser og heller ikke gør livet nemmere for Diakhité ved at smide sig ned i benene på ham.R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:45Det er jo voldsomt lavt niveau. Værre end nogensinde. Fucking idioter. Fucking SSE22.
Ædruelighedens stemme
Nu skal der bare lukkes ned, så dette ikke bliver for grimt.
Der er 0% chance for point i denne kamp.
Skift de vigtigste spillere ud, især dem med gul kort, så de er klar til de næste kampe
Og så gå over i en 5-5-0 formation, og forsøg at undgå flere mål i mod.
Det er selvmord at vil insistere på at spille bolden op, når kvaliteten slet ikke er til det.
Skift de vigtigste spillere ud, især dem med gul kort, så de er klar til de næste kampe
Det er selvmord at vil insistere på at spille bolden op, når kvaliteten slet ikke er til det.
Minimum 2 udskiftninger i pausen: Diakhité og Aarøen. De er totalt blinde passagerer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Viborg var nede med to i halvlegen i sidste runde. Selvfølgelig kan vi få point med.Dampbarn skrev: ↑28. mar 2025, 19:49Nu skal der bare lukkes ned, så dette ikke bliver for grimt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Alpa Chino
- Superliga

Kan du skrive en kommentar på dette forum uden at skrive SSE22?R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:49Præcis. SSE22 har hentet Diakhité. Blandt mange andre elendigheder.Funky skrev: ↑28. mar 2025, 19:47Det var sgudda en kombi af Diakhité, som ikke burde være på banen, og Kasper Jørgensen som totalt oversatser og heller ikke gør livet nemmere for Diakhité ved at smide sig ned i benene på ham.R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:45Det er jo voldsomt lavt niveau. Værre end nogensinde. Fucking idioter. Fucking SSE22.
Vores forsvar bekymre mig idag, samt de to gule kort til Aarøen og widell. Det skrækkeligt det her de præstere
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Var det ikke fordi jeg kunne læse herinde før kampen i dag, at vi er langt bedre defensivt end Viborg. Så ville jeg efterhånden være små bekymret.
Det er ikke en selvfølge, at han skal spille. Der er alternativer, og det er bare pisseuheldigt, at Pudel er blevet skadet.R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:49Præcis. SSE22 har hentet Diakhité. Blandt mange andre elendigheder.Funky skrev: ↑28. mar 2025, 19:47Det var sgudda en kombi af Diakhité, som ikke burde være på banen, og Kasper Jørgensen som totalt oversatser og heller ikke gør livet nemmere for Diakhité ved at smide sig ned i benene på ham.R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:45Det er jo voldsomt lavt niveau. Værre end nogensinde. Fucking idioter. Fucking SSE22.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Her skal træner teamet altså have noget kritik.
Vores defensiv er knap så god, men vores presspil - som de hypede op - er decideret ringe. Det et så uorganiseret og ringe, at det fremstår uforståeligt.
Desuden var x,y og å købt ind til højt pres.
Når det kommer til pres, positioner og organisering, så er det trænerens ansvar, at spillerne ved hvor de skal stå. Det virker ikke sådan.
Viborg er på ingen måde et vildt tiki taka hold. Derfor er det endnu mere skuffende, at vi er så pivringe sat op.
Viborg var bedre end FCK i den halvleg. Vi er total håbløse og udspillet.jonas386 skrev: ↑28. mar 2025, 19:50Viborg var nede med to i halvlegen i sidste runde. Selvfølgelig kan vi få point med.Dampbarn skrev: ↑28. mar 2025, 19:49Nu skal der bare lukkes ned, så dette ikke bliver for grimt.
Ligner nedrykning det her spil.
Og kæft en omgang dårlige spillere der er på banen
Og kæft en omgang dårlige spillere der er på banen
Synes godt nok dommeren har været flittig med de gule kort mod os.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Og oven i hatten er dommer Krogh letpåvirkelig for Viborg-spillernes skaberier og giver Jimenez et mærkeligt gult kort.