AaB-VFF

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar

Re: AaB-VFF

Indlæg af R Rosenberg » 28. mar 2025, 21:28

Hovedet skrev:
28. mar 2025, 21:24
Mephisto2 skrev:
28. mar 2025, 20:44
Spillerne er bare ikke bedre.

Sådan er det, når det hele skal “koste gratis”.

Man kan ikke klare sig i Superligaen med det hold, når de fleste andre hvert år får helt penge ned i halsen - af ejerne eller ved gode salg.

SSE22 må vælge, hvad de vil. Det her setup går ikke i længden - og måske ikke engang i denne sæson.

Enten skal der bruges penge for at få et godt hold, som senere kan generere gode salg - eller også skal de finde en ny ejer.
Dette her har absolut intet med en strategi eller set-up at gøre. Enhver idiot kan finde ud af ikke at bruge penge og få budgetter til at gå i 0. Derfor er det også et spørgsmål om tid, før invasionen af nigerianere med grå hår på brystet bliver en realitet!

For at sætte det i relief: Før denne sæson havde AaB spillet omtrent 600 hjemmebanekampe i Superligaens historie, pokalkampe mod andre Superligahold og Europa Cup inklusive. Af disse blev to af dem tabt med 0-4! I denne sæson har AaB præsteret at tabe tre hjemmebanekampe med samme cifre!

Det er på ingen måde tilfældigt. Ganske vist er det lykkedes at hente enkelte point mod de øvrige bundhold, men dette kan ikke skjule, at dette hold mindst ligger en klasse under det ringeste AaB-hold overhovedet gennem 35 år. Og mindst to klasser under gennemsnitlige AaB-hold og tre klasser under de bedste AaB-hold. Vi har at gøre med en skandale af ubeskrivelig kaliber!

Det kan på overfladen lyde besnærende og ligefrem fremstå som "ansvarlighed" - realiteten er imidlertid, at den manglende kapitaltilførsel er et udtryk for afgrundsdyb uansvarlighed, for hvis AaB rykker ned i år, er det game over for topfodbold i Aalborg. Der er tale om nøjagtigt det samme overfladiske sniksnak som i Gaardeæraen efter 2014 - som lige præcis medvirkede til at føre AaB ud i dette kviksand, som tyskerne har banket os yderligere ned i ved at erstatte nabosønner med tilfældige udlændinge. Det eneste, der adskiller AaB fra at have indtaget en position i dansk fodbold som den, FC Midtjylland fra et mange gange ringere udgangspunkt har indtaget; er lige præcis en kompetent og ansvarlig ledelse.
Spot on. Det er jo hverken tilfældigt eller magisk, at vi ligger, som vi gør. Det handler ikke om hverken taktik eller "manglende pres", dårlig eksekvering og yada yada. Det handler om penge og manglende ansvarlighed.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. mar 2025, 21:29

Hovedet skrev:
Mephisto2 skrev:

Man kan ikke klare sig i Superligaen med det hold, når de fleste andre hvert år får helt penge ned i halsen - af ejerne eller ved gode salg.

SSE22 må vælge, hvad de vil. Det her setup går ikke i længden - og måske ikke engang i denne sæson.

Enten skal der bruges penge for at få et godt hold, som senere kan generere gode salg - eller også skal de finde en ny ejer.
Dette her har absolut intet med en strategi eller set-up at gøre. Enhver idiot kan finde ud af ikke at bruge penge og få budgetter til at gå i 0. Derfor er det også et spørgsmål om tid, før invasionen af nigerianere med grå hår på brystet bliver en realitet!

For at sætte det i relief: Før denne sæson havde AaB spillet omtrent 600 hjemmebanekampe i Superligaens historie, pokalkampe mod andre Superligahold og Europa Cup inklusive. Af disse blev to af dem tabt med 0-4! I denne sæson har AaB præsteret at tabe tre hjemmebanekampe med samme cifre!

Det er på ingen måde tilfældigt. Ganske vist er det lykkedes at hente enkelte point mod de øvrige bundhold, men dette kan ikke skjule, at dette hold mindst ligger en klasse under det ringeste AaB-hold overhovedet gennem 35 år. Og mindst to klasser under gennemsnitlige AaB-hold og tre klasser under de bedste AaB-hold. Vi har at gøre med en skandale af ubeskrivelig kaliber!

Det kan på overfladen lyde besnærende og ligefrem fremstå som "ansvarlighed" - realiteten er imidlertid, at den manglende kapitaltilførsel er et udtryk for afgrundsdyb uansvarlighed, for hvis AaB rykker ned i år, er det game over for topfodbold i Aalborg. Der er tale om nøjagtigt det samme overfladiske sniksnak som i Gaardeæraen efter 2014 - som lige præcis medvirkede til at føre AaB ud i dette kviksand, som tyskerne har banket os yderligere ned i ved at erstatte nabosønner med tilfældige udlændinge. Det eneste, der adskiller AaB fra at have indtaget en position i dansk fodbold som den, FC Midtjylland fra et mange gange ringere udgangspunkt har indtaget; er lige præcis en kompetent og ansvarlig ledelse.
Du kan skælde ud på SSE22 dagen lang - men med mindre, du har en investor stående klar med flere millioner, end de smed, så er det ligesom lidt beside the point. AaB er blevet købt på markedsvilkår. Markedet fandt det ikke attraktivt at fremtrylle stærkere investorer, som var villige til at hælde penge i store, sorte huller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 28. mar 2025, 21:31

Kristian skrev:
28. mar 2025, 21:19
Funky skrev:
28. mar 2025, 21:14
Sauer skrev:
28. mar 2025, 21:08
Vi var godt nok dårlige. Igen.

Der er mange af spillerne, man med rette kan pege fingre af. Men trænerteamet må også stå til ansvar for og forholde sig til, at vi bliver ved med at se de her off-kampe.

Hvordan går Diakhite fra at være ude af truppen til at starte inde? Hvorfor ændre formationen fra kamp til kamp? Hvorfor ikke arbejde videre med det solide udtryk, vi havde mod FCK?

Jeg er med på ambitionerne om at spille en særlig form for fodbold, men vi er ikke lykkedes ret godt med det endnu. I den nuværende situation ville jeg klart foretrække, at man prioriterede noget stabilitet i holdet og udtrykket. For mig vidner de taktiske beslutninger (eller spillernes indsats) ikke om, at vi er i overhængende fare for at rykke ud.
Jeg er enig. Der er noget omkring træner-teamet, der begynder at lugte.
Vi kan kalde os ringe og alt muligt, men noget lugter når de så mange gange på en sæson bliver kørt ud af stadion. Det er sket så mange gange nu og det koncept her man forsøger, der lugter desværre.

Vi starter ud med 4 utrolig svære kampe og vi er sq naive i vores tilgang desværre.

Teamet skal simpelhen have fundet noget stabilitet ellers går det her helt galt for AaB.

Hvis vi ender med at rykke ned..så tør jeg ik tænke på konsekvenserne for klubben.
Jeg er helt enig med dig træner temaet får intet ud af det hold her. Sjove og fine at høre på.
Men projektet bliver TALT op til
Noget det overhovedet ikke er…
Og man er alt for naiv. Vi har på ingen måde holdet til det her 4-3-3 - som I slet ikke.
Det bliver for “romantisk” men ikke på den frække måde.
Træner temaet får intet stabilt skabt

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 28. mar 2025, 21:33

Menno er jo generelt glad for at satse hele butikken, selvom vi er nede 2-0. Jeg bliver aldrig fan af det. Det giver unødige store nederlag.

Men Viborg er bare virkeligt gode offensivt, og vores centrale midt var ikke stærk nok defensivt til at stå imod det. Alle 3 lignede også nogle der var ude af form, efter at have siddet 2 uger på bænken og kom sent tilbage. De lignede ikke nogle der var parate i dag.

Diakhite var en katastrofe i sig selv. Men kan vi få en update på Pudel? For ham manglede vi i dag. Ja selv Arnor ville være foretrukket dernede. Træls at det er den position vi er ramt på.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. mar 2025, 21:33

baresi skrev:
28. mar 2025, 21:31
Kristian skrev:
Funky skrev:
Sauer skrev:

Der er mange af spillerne, man med rette kan pege fingre af. Men trænerteamet må også stå til ansvar for og forholde sig til, at vi bliver ved med at se de her off-kampe.

Hvordan går Diakhite fra at være ude af truppen til at starte inde? Hvorfor ændre formationen fra kamp til kamp? Hvorfor ikke arbejde videre med det solide udtryk, vi havde mod FCK?

Jeg er med på ambitionerne om at spille en særlig form for fodbold, men vi er ikke lykkedes ret godt med det endnu. I den nuværende situation ville jeg klart foretrække, at man prioriterede noget stabilitet i holdet og udtrykket. For mig vidner de taktiske beslutninger (eller spillernes indsats) ikke om, at vi er i overhængende fare for at rykke ud.
Vi kan kalde os ringe og alt muligt, men noget lugter når de så mange gange på en sæson bliver kørt ud af stadion. Det er sket så mange gange nu og det koncept her man forsøger, der lugter desværre.

Vi starter ud med 4 utrolig svære kampe og vi er sq naive i vores tilgang desværre.

Teamet skal simpelhen have fundet noget stabilitet ellers går det her helt galt for AaB.

Hvis vi ender med at rykke ned..så tør jeg ik tænke på konsekvenserne for klubben.
Jeg er helt enig med dig træner temaet får intet ud af det hold her. Sjove og fine at høre på.
Og man er alt for naiv. Vi har på ingen måde holdet til det her 4-3-3 - som I slet ikke.
Enig. Jeg synes altså også, pilen peger på trænerne.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 28. mar 2025, 21:35

Nogle der ved hvorfor Makolli ikke spiller? Vi snakker en spiller som har spillet kampe for Malmø, og en spiller de gerne ville forlænge med. Jeg er seriøst bange for vi igen skal møde Hillerød osv efter sommer…

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. mar 2025, 21:38

Tyskeren skrev:
28. mar 2025, 21:35
Nogle der ved hvorfor Makolli ikke spiller? Vi snakker en spiller som har spillet kampe for Malmø, og en spiller de gerne ville forlænge med. Jeg er seriøst bange for vi igen skal møde Hillerød osv efter sommer…
Jeg tvivler på, det havde reddet os i dag. Det var hele setuppet, den var gal med. Den kamp blev tabt på trænernes fejldispositioner og manglende fornemmelse for trupens psyke. For den var HELT off!

RufusTheDog
2. div
2. div

Indlæg af RufusTheDog » 28. mar 2025, 21:40

calciomania skrev:
28. mar 2025, 20:50
Sauer skrev:
28. mar 2025, 20:45
Kristian skrev:
28. mar 2025, 20:42
RufusTheDog skrev:
28. mar 2025, 20:37
Shit en deprimerende omgang. Intet fungerer.
End så hvad der er sket på Vest, så please få det fikset!
Hvad er der sket på vest?
Har ikke bemærket noget ift. opbakningen. Men en capo er vistnok stoppet og erstattet af en anden.
Hvordan udvælges disse capi egentlig? Er det ved håndsoprækning eller afstemning eller er det bare noget med, hvem som tilbyder sig til rollen og går forrest?

Kender ikke pokkers meget til ultra-kulturen, så spørger af ren nysgerrighed......
Det er meget simpelt. Hvis man er værdig og tager teten. Ligesom os der starter fraktioner folk taler om i årtier. Folk gør det fordi de ikke kan lade være og de har tilliden og respekten. Nok om det.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 28. mar 2025, 21:49

Funky skrev:
28. mar 2025, 21:38
Tyskeren skrev:
Jeg tvivler på, det havde reddet os i dag. Det var hele setuppet, den var gal med. Den kamp blev tabt på trænernes fejldispositioner og manglende fornemmelse for trupens psyke. For den var HELT off!
Man er nødt til at skrabe nogle point sammen nu og så anvende de spillere der kan holde på bolden og ikke mindst fjerne dem der bare er helt væk.
Vi skal kigge kendsgerningerne i øjnene “vi vil underholde bl.a. bl.a. bl.a.” vi blir ikke underholdt i 1. Div.
I har ikke en angriber og vi har ikke backs eller gode backs
Jamen så gør noget andet.
Jeg turde godt satse på de unge og hurtige og så mellemrums spillere
3-4-2-1
Kramer - pudel - arnorsson
KJ - travis - Davidsen - Bruus
Bomholt - widell
Mj
Bomholt og Widell er super i mellemrummene og også dygtige i presset samt på bolden

Så Davidsen ind at skralde igennem sammen med travis så vi får mere fysik.
Isak og Ross render lidt rundt og får ikke en masse ud af det - og så brug MJ på toppen til at lave nogle dybde løb og pres spil
Hvis menno ikke ændrer noget så rykker vi ned.
Vi får tæsk gang på gang.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 28. mar 2025, 21:51

Eneste trøst pt er, at vores hold kan spille som nat og dag. Sådan har det været hele sæsonen. I næste kamp kan Widell og Hernes brænde banen af.
Det skal åbenbart ikke være kedeligt at være AaB fan nu.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 28. mar 2025, 21:52

baresi skrev:
28. mar 2025, 21:31
Kristian skrev:
Funky skrev:
Sauer skrev:

Hvilket hold?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. mar 2025, 21:52

baresi skrev:
28. mar 2025, 21:49
Funky skrev:
Tyskeren skrev:
Man er nødt til at skrabe nogle point sammen nu og så anvende de spillere der kan holde på bolden og ikke mindst fjerne dem der bare er helt væk.
Vi skal kigge kendsgerningerne i øjnene “vi vil underholde bl.a. bl.a. bl.a.” vi blir ikke underholdt i 1. Div.
3-4-2-1
Bomholt - widell
Mj
Bomholt og Widell er super i mellemrummene og også dygtige i presset samt på bolden

Isak og Ross render lidt rundt og får ikke en masse ud af det - og så brug MJ på toppen til at lave nogle dybde løb og pres spil
Komplet enig i alt, hvad du skriver.

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 28. mar 2025, 21:53

Jeg har længe været sikker på at vi nok skulle klare frisag ift nedrykning. Men ikke længere. Det var 4. gang i sæsonen at modstanderne scorer 4 mål på os på hjemmebane. Det er skræmmende dårligt!!! Tror desværre ikke det her hold har psyken til at klare 9 finaler over de næste uger.
Vi rykker ned og så er det nok slut med AaB som fast superligahold. Vi kan rykke op i nogle sæsoner for derefter at tage billetten ned igen året efter. Trist at det er kommet dertil

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 28. mar 2025, 21:53

Eneste positive er at vi har haft taget på Sønderjyske den her sæson, for det er formentligt dem vi skal holde under os i de 2 indbyrdes opgør. Men i dag var Viborg meget bedre end os centralt, og så lignede vi nogle der stoppede med at spille fodbold. Men de 3 inde centralt skal simpelthen præstere bedre, jeg går ud fra at det er landskampspausen, når de alle 3 har været afsted, der har gjort at der sådan et dyk i deres præstationer i dag. For det har set fint ud ellers meget af sæsonen.

Viborg er virkeligt gode offensivt og udspillede os også på hjemmebane i efteråret, hvor vi var heldige med at få et point med. De scorer virkeligt mange mål og indkasserer også mange, men vores hold var ikke godt nok forberedt på det i dag, vi burde have haft en Davidsen inde fra start mod et hold som Viborg til at stabilisere tingene. Når nu vi ved hvor meget power Viborg kommer med offensivt. Generelt har midtbanen set fin ud, de seneste mange kampe, men i dag blev vi godt nok sat til vægs. Det var et sprudlende Viborg hold med Serginho der ligesom FCK kampen gjorde hvad der passede ham. Ham fik vi slet ikke stoppet.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Krage » 28. mar 2025, 21:55

Funky skrev:
28. mar 2025, 21:52
baresi skrev:
28. mar 2025, 21:49
Funky skrev:
Tyskeren skrev:
3-4-2-1
Bomholt - widell
Mj

Komplet enig i alt, hvad du skriver.
Kunne virkelig være spændende at se, men tror desværre det er ønsketænkning... :@ :cheers:

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 28. mar 2025, 21:58

YentotreKaffe skrev:
28. mar 2025, 21:53
Eneste positive er at vi har haft taget på Sønderjyske den her sæson, for det er formentligt dem vi skal holde under os i de 2 indbyrdes opgør. Men i dag var Viborg meget bedre end os centralt, og så lignede vi nogle der stoppede med at spille fodbold. Men de 3 inde centralt skal simpelthen præstere bedre, jeg går ud fra at det er landskampspausen, når de alle 3 har været afsted, der har gjort at der sådan et dyk i deres præstationer i dag. For det har set fint ud ellers meget af sæsonen.

Viborg er virkeligt gode offensivt og udspillede os også på hjemmebane i efteråret, hvor vi var heldige med at få et point med. De scorer virkeligt mange mål og indkasserer også mange, men vores hold var ikke godt nok forberedt på det i dag, vi burde have haft en Davidsen inde fra start mod et hold som Viborg til at stabilisere tingene. Når nu vi ved hvor meget power Viborg kommer med offensivt. Generelt har midtbanen set fin ud, de seneste mange kampe, men i dag blev vi godt nok sat til vægs. Det var et sprudlende Viborg hold med Serginho der ligesom FCK kampen gjorde hvad der passede ham. Ham fik vi slet ikke stoppet.
Sjovt, jeg sad slet, slet ikke med følelsen af, at Viborg var hverken særligt sprudlende eller overmenneskelige. Javist har de Serginho, men derudover var det i dag egentlig ikke et hold, jeg "normalt" (dengang AaB ikke var rent lort), ville frygte at skulle møde.

Viborg var gode, fordi vi var rystende elendige.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 28. mar 2025, 22:07

FlemmingG skrev:
Jeg har længe været sikker på at vi nok skulle klare frisag ift nedrykning. Men ikke længere. Det var 4. gang i sæsonen at modstanderne scorer 4 mål på os på hjemmebane. Det er skræmmende dårligt!!! Tror desværre ikke det her hold har psyken til at klare 9 finaler over de næste uger.
Vi rykker ned og så er det nok slut med AaB som fast superligahold. Vi kan rykke op i nogle sæsoner for derefter at tage billetten ned igen året efter. Trist at det er kommet dertil
Ja ja, ro på, det er Menno's valg at satse hele butikken selvom vi er nede med 2 mål, så ryger man ind i de her nederlag. Menno må man også give noget af skylden, han burde have set at Viborg har en af superligaens bedste offensiver, og man kan hurtigt komme i problemer mod dem på dagen, hvis man ikke har god nok struktur. Og det havde vi ikke i dag.

Jeg mener ikke man kan sige noget om selvtilliden eller psyken. Tror mere det er nogle fans der ser død og ødelæggelse, efter vi rykkede ned for 2 år siden. For så burde vi også have spillet skidt mod Sønderjyske, og det gjorde vi ikke.

Uanset er det ikke Viborg vi skal konkurrere med, men jeg vil stille spørgsmålstegn ved om Menno kender sin trup ordentligt nok i dag, for nogle af de 3 der havde været afsted på landsholdssamling de virkede slet ikke i god nok form. Der skal meget mere til. Davidsen og Bomholt burde nok have spillet i dag. Ingen tvivl om at Widell, Isak og Trevor er bedst på bolden, men ingen af de 3 var i nærheden af at ramme niveau i dag, det var nemt der blev givet op. Jeg vil se en anden attitude på næste søndag.

Og så er det godt nok tidligt at begynde at se os som nedrykker, når vi lige har slået en direkte konkurrent, og gjorde det også i efteråret. Og derudover har vi solgt spillere for 50 millioner, hvor nogle bør gå til at re-investere i holdet. Men altså, det er som om at nogle forventede at man bare rykker op, og ikke risikerer at komme i fare på noget som helst tidspunkt, det er jo ren fantasi. Der er 4 hold, der er tæt på hinanden i niveau. Og vi har haft taget på Sønderjyske, der ligner dem vi skal holde os bag os hvis vi vil overleve. Men det er vildt nok at begynde at tænke flere sæsoner frem :D i dag var dårligt niveau, mod et hold som vi heldigvis ikke er i direkte konkurrence med, for så forstod jeg negativiteten, men så må vi vinde nede i Vejle

1885Cricket
1. div
1. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Indlæg af 1885Cricket » 28. mar 2025, 22:09

Funky skrev:
Hovedet skrev:
Mephisto2 skrev:

Du kan skælde ud på SSE22 dagen lang - men med mindre, du har en investor stående klar med flere millioner, end de smed, så er det ligesom lidt beside the point. AaB er blevet købt på markedsvilkår. Markedet fandt det ikke attraktivt at fremtrylle stærkere investorer, som var villige til at hælde penge i store, sorte huller.
Men SSE har samme personaleudgifter jvf regnskab som tidligere, de mente blandt andet at Diakite var bedre for holdet end Thelander. Jeg vil 1000 gange hellere se en person der kæmper røven ud af bukserne for klubben end en tilfældig journey mand.
Vi har ikke bedre økonomi end før den udrensning af dyrere spillere, der varer ikke lang tid før vi siger “de har jo ikke noget på”.
Tyskerne er i klubben for deres egen skyld og ikke en skid andet. Jeg ser os hellere i 2 division med værdierne i orden, og med egne talenter, end det misk mask af spillere, som er sammensat nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 28. mar 2025, 22:14

R Rosenberg skrev:
28. mar 2025, 21:58
YentotreKaffe skrev:

Sjovt, jeg sad slet, slet ikke med følelsen af, at Viborg var hverken særligt sprudlende eller overmenneskelige. Javist har de Serginho, men derudover var det i dag egentlig ikke et hold, jeg "normalt" (dengang AaB ikke var rent lort), ville frygte at skulle møde.

Viborg var gode, fordi vi var rystende elendige.
Viborg har scoret flest mål i ligaen, flere end topholdende. De er fremragende offensivt men kæmper også med det defensivt. I dag bør Menno dog tage noget ansvar også, for vores 3 midtbanespillere så ikke ud som om de var på 100% i dag. Vi spillede mod Viborg i efteråret på hjemmebane og blev også kørt over, og var nødt til at stå og parere hele kampen for at få 1 point. Men i dag skulle vi have stået bedre defensivt, mod et særdeles stærkt Viborg angreb. Og så er jeg overbevist om at Widdel, Isak og Trevor havde set noget stærkere ud, hvis ikke de alle 3 kom sent tilbage fra landsholds samlinger, og ikke har været i kamp, udover 10 min for Widdel. Der burde Menno nok kende sine spillere godt nok til at starte med Davidsen derinde, for at få noget mere fysik ind på den midtbane i dag.

Brizzie1885
2. div
2. div
Favoritspiller: Widell

Indlæg af Brizzie1885 » 28. mar 2025, 22:17

RufusTheDog skrev:
Kristian skrev:
28. mar 2025, 20:55
Salle17 skrev:
28. mar 2025, 20:53
Sauer skrev:
28. mar 2025, 20:45
Kristian skrev:
28. mar 2025, 20:42
RufusTheDog skrev:
28. mar 2025, 20:37
Shit en deprimerende omgang. Intet fungerer.
End så hvad der er sket på Vest, så please få det fikset!
Hvad er der sket på vest?
Har ikke bemærket noget ift. opbakningen. Men en capo er vistnok stoppet og erstattet af en anden.
Sløj stemning. Troede det var fordi spillet var deprimerende....
Stemningen virker sløj på TV og ikke som den plejer.
Præcis. Der er sikkert en logisk forklaring, og mon ikke alt er tilbage til normalen til næste kamp.
Bliver svært at undvære støtten, fra DK’s mest vokale tribune i modgang, nu da spillerne ligner nogen der ikke gider kæmpe for det.
Jeg tror ikke, man skal regne med, at alt bliver som før lige med det samme. En stor del af kernen, altså dem, der virkelig driver stemningen frem, kommer ikke til at være til stede det næste lange stykke tid. Det vil uden tvivl kunne mærkes på tribunen.

Besvar