Protestere de over noget, eller har de fået andre interesser?Brizzie1885 skrev: ↑28. mar 2025, 22:17Jeg tror ikke, man skal regne med, at alt bliver som før lige med det samme. En stor del af kernen, altså dem, der virkelig driver stemningen frem, kommer ikke til at være til stede det næste lange stykke tid. Det vil uden tvivl kunne mærkes på tribunen.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 21:08Præcis. Der er sikkert en logisk forklaring, og mon ikke alt er tilbage til normalen til næste kamp.
Bliver svært at undvære støtten, fra DK’s mest vokale tribune i modgang, nu da spillerne ligner nogen der ikke gider kæmpe for det.
AaB-VFF
-
PonySlaystation
- Superliga

Re: AaB-VFF
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Isak er omtrent den eneste, udover Widell, som faktisk kan noget på bolden. Hvorfor har du så stort et behov for at hakke ham ned?Funky skrev: ↑28. mar 2025, 21:26Spillerne kan bruges væsentligt bedre, end de blev i dag. Bundhamrende naivt hvis man troede, at man kunne spille samme spil mod Viborg, som lige havde lavet årtiets comeback mod FCK, som man spillede 11 mod 10 demoraliserede sønderjyder. Jeg er faktisk allermest skuffet over træner-indsatsen lige nu, for det er faktisk ikke Diakhités skyld, han spiller. Det er Mennos. At man laller rundt i en formation, som Viborg bare æder, fordi man er opslugt af "koncept", og at man leger varmestue for en åbenlyst ikke god nok Aarøen - det er Mennos skyld. At Ross guddødme stadig skal agere spidsangriber, hvor hans svingende kompetencer da OVERHOVEDET ikke kommer til deres ret - det er Mennos skyld. At hele holdet ligner zombier, efter al brægeriet om "family feeling", og for satan vi blir gode til foråret - det burde Menno være mere oven på og have adresseret på forhånd. Der er få ting, han ikke kan gøre for; Kasper Jørgensens tilbagevendende hjerneblødninger er en af dem - vi har bare ikke et alternativ derude, med mindre Bruus faktisk ER ved at være klar (og så skal han sgu nok ind til venstre i stedet).
Man kan i hvert fald sige at de gode folk herinde der synes at nedrykningsspillet og en sæson hvor der er noget "på spil" er meget federe end 5.pladser i den grad får deres ønske opfyldt i det her forår. For hold da kæft det var katastrofalt i dag.
Jeg er også med på at få Bomholt og Davidsen mere med, og MJ helt frem. Drop det der med at Isak og Widell skal være på banen samtidig, og Ross får heller ikke noget ud af hans spil.
Ind med fysik og mellemrumsspillere i en solid blanding.
Jeg er også med på at få Bomholt og Davidsen mere med, og MJ helt frem. Drop det der med at Isak og Widell skal være på banen samtidig, og Ross får heller ikke noget ud af hans spil.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- YentotreKaffe
- 2. div

Tjah, jeg synes sådan set det har virket fint med Widdel, Isak og Trevor i de fleste kampe mod de knap så offensivt stærke hold, Viborg er ligaens bedste offensiv, men det er unge spillere der spiller deres første seniorsæson, der lige er vendt hjem fra en landsholdssamling, de kom vel alle hjem onsdag, der kommer ind i mellem udfald hos unge spillere, og de er forhåbentligt 10x bedre næste kamp. Tror det spiller ind, på hvorfor de virkede knap så stærke i duellerne, og vi traf mange dårlige beslutninger med bolden. Men det var ikke kun vores 3 inde centralt der gjorde det i dag, Diakhite destabiliserede jo vores defensiv i 1. halvleg. Pudel er forhåbentligt ikke skadet længe, for vi skal bruge ham, eller Arnorsson hvis han snart er klar må ind centralt.Frygah skrev: ↑28. mar 2025, 22:42Man kan i hvert fald sige at de gode folk herinde der synes at nedrykningsspillet og en sæson hvor der er noget "på spil" er meget federe end 5.pladser i den grad får deres ønske opfyldt i det her forår. For hold da kæft det var katastrofalt i dag.
-
Jokeren1943
- Lilleput

- Favoritspiller: Lucas
Når man som Manno vælger, imod den bedste offensiv i superligaen, at spille op fra målmanden, med Diakhite som centerforsvar. så er kampen tabt på forhånd!
-
PonySlaystation
- Superliga

Det har jeg da vidst heller ikke sagt at de kan.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 22:54Hvad med om du fik en anden hobby?PonySlaystation skrev: ↑28. mar 2025, 22:23Protestere de over noget, eller har de fået andre interesser?Brizzie1885 skrev: ↑28. mar 2025, 22:17Jeg tror ikke, man skal regne med, at alt bliver som før lige med det samme. En stor del af kernen, altså dem, der virkelig driver stemningen frem, kommer ikke til at være til stede det næste lange stykke tid. Det vil uden tvivl kunne mærkes på tribunen.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 21:08Præcis. Der er sikkert en logisk forklaring, og mon ikke alt er tilbage til normalen til næste kamp.
Bliver svært at undvære støtten, fra DK’s mest vokale tribune i modgang, nu da spillerne ligner nogen der ikke gider kæmpe for det.
Dem der er rygraden i støtten til vores klub kan ikke undværes.
Men udfra hvad @Brizzie1885 skriver, så er det de to eneste scenarier jeg kan komme på.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Der er ikke nogle problemer internt på Vest. Så lukker lige debatten der. Der er ingen fraktioner der har beef med hinanden eller noget i den stil. Det her handler om noget tredje, en mindre gruppe en 20 stk har fået karantæne, i hvert fald resten af sæsonen. Men nogle af dem hjælper godt på stemningen, så andre må tage over nede klikken.PonySlaystation skrev: ↑28. mar 2025, 23:03Det har jeg da vidst heller ikke sagt at de kan.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 22:54Hvad med om du fik en anden hobby?PonySlaystation skrev: ↑28. mar 2025, 22:23Protestere de over noget, eller har de fået andre interesser?Brizzie1885 skrev: ↑28. mar 2025, 22:17Jeg tror ikke, man skal regne med, at alt bliver som før lige med det samme. En stor del af kernen, altså dem, der virkelig driver stemningen frem, kommer ikke til at være til stede det næste lange stykke tid. Det vil uden tvivl kunne mærkes på tribunen.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 21:08Præcis. Der er sikkert en logisk forklaring, og mon ikke alt er tilbage til normalen til næste kamp.
Men udfra hvad @Brizzie1885 skriver, så er det de to eneste scenarier jeg kan komme på.
Men synes nu egentligt det gik okay med stemningen, når man ser på at vi skiftede Capo. Vi må have flere aktiveret resten af sæsonen.
-
PonySlaystation
- Superliga

Okay, tak for svaret.Gentleman Finn skrev: ↑28. mar 2025, 23:13Der er ikke nogle problemer internt på Vest. Så lukker lige debatten der. Der er ingen fraktioner der har beef med hinanden eller noget i den stil. Det her handler om noget tredje, en mindre gruppe en 20 stk har fået karantæne, i hvert fald resten af sæsonen. Men nogle af dem hjælper godt på stemningen, så andre må tage over nede klikkenPonySlaystation skrev: ↑28. mar 2025, 23:03Det har jeg da vidst heller ikke sagt at de kan.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 22:54Hvad med om du fik en anden hobby?PonySlaystation skrev: ↑28. mar 2025, 22:23Protestere de over noget, eller har de fået andre interesser?Brizzie1885 skrev: ↑28. mar 2025, 22:17Jeg tror ikke, man skal regne med, at alt bliver som før lige med det samme. En stor del af kernen, altså dem, der virkelig driver stemningen frem, kommer ikke til at være til stede det næste lange stykke tid. Det vil uden tvivl kunne mærkes på tribunen.RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 21:08
Præcis. Der er sikkert en logisk forklaring, og mon ikke alt er tilbage til normalen til næste kamp.
Bare lige for at for at uddybe min første kommentar, da den har virket provokerende på mindst én, så tænkte jeg at det kunne være en protest mod nogle fan tiltag fra klubbens side. Eller at der var en flok der havde valgt at lægge sin energi et andet sted.
Nuvel, det er sikkert også en svær disciplin efter så stor en øretæve, og han skal begå sig på et fremmed sprog, men post-match interviewet med Menno giver mig sgu ikke mere ro i maven.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er en kæmpe problem at vi smider bolden væk i vores opspil og med 3-4 hurtige afleveringer så scorer modstanderen eller får kæmpe chancer.
Vi så det i dag hvor bl.a Jimenez havde flere simple fejlafleveringer. Det førte også til mål mod AGF.
Kan ikke gennemskue hvor ansvaret primært ligger. Er niveauet på vores gratis spillere bare er så lavt at boldsikkerheden forsvinder eller vi mangler en fysisk 9er der kan suge bolden til sig?
Jeg er ikke taktisk klog men det ser ud til at området lige foran midterforsvaret altid er tomt. Måske skulle vi have både Davidsen og Hernes inde, så der kan blive lukket af der. Det kan så koste fremad banen, men sådan må det være
Vi så det i dag hvor bl.a Jimenez havde flere simple fejlafleveringer. Det førte også til mål mod AGF.
Kan ikke gennemskue hvor ansvaret primært ligger. Er niveauet på vores gratis spillere bare er så lavt at boldsikkerheden forsvinder eller vi mangler en fysisk 9er der kan suge bolden til sig?
Jeg er ikke taktisk klog men det ser ud til at området lige foran midterforsvaret altid er tomt. Måske skulle vi have både Davidsen og Hernes inde, så der kan blive lukket af der. Det kan så koste fremad banen, men sådan må det være
// gwailo
Jeg vil lige slå fast med det samme at det her var IKKE det jeg mente med at jeg elskede spændingen! Når vi spiller SÅ katastrofalt dårligt som igår, så tager jeg hellere en ligegyldig plads midt i tabellen..
Mht stemningen så fungerede den faktisk fint. Der sker nogle ændringer på tribunen lige nu og der er lidt uro I rækkerne, men ikke noget der ikke kan løses.
Mht stemningen så fungerede den faktisk fint. Der sker nogle ændringer på tribunen lige nu og der er lidt uro I rækkerne, men ikke noget der ikke kan løses.
Den måde vi har valgt at spille på, stiller nu engang visse krav til spillernes tekniske evner. Og det er klart når vi forsøger at spille den frem fra de bagerste kæder, og samtidig har en spiller som Diakithe der ikke kan tage to med en badebold, og en ung spiller på en uvant position, så giver det gratis chancer til modstanderen.gwailo skrev: ↑29. mar 2025, 00:12Det er en kæmpe problem at vi smider bolden væk i vores opspil og med 3-4 hurtige afleveringer så scorer modstanderen eller får kæmpe chancer.
Midtbanen for tynd defensivt som du også nævner, både Davidsen og Travis kunne være en mulighed. Derudover bliver vi selvfølgelig styrket væsentligt defensivt når Pudel og Bruus kan spille igen, men jeg mener vi bør overveje formationsskifte, og en mere forsigtig tilgang, for vi er alt for skrøbelige defensivt og lukker alt for mange mål ind
Sådan en præsentation får mig godt nok til at overveje hvad pointen er med det hele
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Pointen er at for så lidt penge som muligt, skal SSE tjene så mange som muligt.jonas386 skrev:Sådan en præsentation får mig godt nok til at overveje hvad pointen er med det hele
Det er enhver virksomheds drøm.
Her er vi bare de irriterende med følelser for denne virksomhed.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke på, at SSE22 er gået ind i AaB med henblik på at kunne trække profit ud af klubben. Det er sådan en amerikaner ting. Europæere der har haft sporten under huden hele deres liv, ved godt at den slags aldrig fungerer i praksis. FCK er vel nærmest det eneste globale eksempel på en klub hvor det har været en succes for ejerne på den måde, og det er (for Erik Skjærbæk og co.) mere et tilfælde end en klar strategi.1885Cricket skrev: ↑29. mar 2025, 08:49Pointen er at for så lidt penge som muligt, skal SSE tjene så mange som muligt.jonas386 skrev:Sådan en præsentation får mig godt nok til at overveje hvad pointen er med det hele
Det er enhver virksomheds drøm.
Her er vi bare de irriterende med følelser for denne virksomhed.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Anyway, jeg var mere ude i "hvad er pointen med livet og at være fodboldfan" end "hvad vil SSE22 med AaB".
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Sådan har jeg det også efterhånden. Når man tror at bunden er nået, så synker klubben bare endnu mere. Hvad betyder logoet og trøjen, hvis dem der skulle være heltene på banen ikke har evnerne/dygtigheden/viljen til overhovedet at begå sig på det her niveau. Jeg synes det er en kæmpe fornærmelse af klubben og dens historie, når jeg ser kampene.. Det er sørgeligt, og jeg har efterhånden svært ved at se hvordan vi overhovedet skal få en klub, som man igen er stolt af.
Som absolut minimum skal Diakhite holdes langt væk fra kamptruppen. Han er en decideret katastrofe!!! Om jeg begriber, at den eneste spiller man betalte transfersum for i vinters og som er fast mand på det svenske u-21 landshold, ikke står foran Oumar. Jeg fatter det ikketroelsh skrev: ↑29. mar 2025, 07:36Den måde vi har valgt at spille på, stiller nu engang visse krav til spillernes tekniske evner. Og det er klart når vi forsøger at spille den frem fra de bagerste kæder, og samtidig har en spiller som Diakithe der ikke kan tage to med en badebold, og en ung spiller på en uvant position, så giver det gratis chancer til modstanderen.gwailo skrev: ↑29. mar 2025, 00:12Det er en kæmpe problem at vi smider bolden væk i vores opspil og med 3-4 hurtige afleveringer så scorer modstanderen eller får kæmpe chancer.
Midtbanen for tynd defensivt som du også nævner, både Davidsen og Travis kunne være en mulighed. Derudover bliver vi selvfølgelig styrket væsentligt defensivt når Pudel og Bruus kan spille igen, men jeg mener vi bør overveje formationsskifte, og en mere forsigtig tilgang, for vi er alt for skrøbelige defensivt og lukker alt for mange mål ind
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Så heldigvis ikke kampen, men Oumar får jo Markus Holgersson til at ligne den teknisk dygtige forsvarsspiller, han blev brandet som. Det siger en del.
Han har fået to kampe i foråret, hvor vi samlet har tabt 8-0.
I GF-kampen forplantede hans usikkerhed sig til hele holdet. Ganske sigende kom forårets eneste sejr i en kamp, hvor han end ikke var på bænken.
Andre var sikkert også ringe i går, men jeg er meget lidt fan af vores hurtige senegaleser og ser langt hellere vores hurtige svensker, vores teknisk dygtige tysker eller vores på alle måder skønne islænding ved siden af Kramer.
I GF-kampen forplantede hans usikkerhed sig til hele holdet. Ganske sigende kom forårets eneste sejr i en kamp, hvor han end ikke var på bænken.
Andre var sikkert også ringe i går, men jeg er meget lidt fan af vores hurtige senegaleser og ser langt hellere vores hurtige svensker, vores teknisk dygtige tysker eller vores på alle måder skønne islænding ved siden af Kramer.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det er en skændsel at han får spilletid. Kontrakten burde rives over med det samme, han er en ustyrlig dårlig fodboldspillerErasmus Montanus skrev: ↑29. mar 2025, 09:33Så heldigvis ikke kampen, men Oumar får jo Markus Holgersson til at ligne den teknisk dygtige forsvarsspiller, han blev brandet som. Det siger en del.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Menno sagde det jo tydeligt i interviewet efter kampen, Viborg har erfaring og en leder på banen i form af Jeppe Grønning. Vi har en flok teenagere