Vejle - AaB
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Re: Vejle - AaB
Drop?, jeg har aldrig været målmand og melder mig lige ind i deres fagforening.
Hvad helvede laver Davidsen og Kramer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Åh AaB... Ikke en ret god halvleg men kommer alligevel foran på et klassemål. Så stiller vi os ned og indkasserer et bæ mål hvor Vejle spilleren slet ikke må få lov at komme til afslutning og hvor Müller selvfølgelig dropper...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Selvfølgelig er Müller ærgerlig over at den går ind, men årsagen skal jo findes i at umotiveret lad os trykke helt ned i eget felt, hvor vi end ikke evner at dække ordentlig op. Det går galt hvis ikke det bliver rettet til i pausen.
Uheldigt for muller, mega ærgerligt... jeg synes vi er nemme at spille igennem der er for meget plads mellem forsvar og vores midtbane, synes ofte vejle spillerne får for meget tid og plads på vores banehalvdel.
- vi skal være glad for vejle heller ikke er meget skarpere end vi er
- vi skal være glad for vejle heller ikke er meget skarpere end vi er
Det er jo helt vildt det der. Droppet er naturligvis kæmpestort, men det er fandme også helt vildt ringe, at vi stiller os så langt tilbage, det ligner i allerhøjeste grad noget vi har set før 
Præcis. Vi har set det alt for mange gange i denne sæson... Når vi kommer foran, så bliver vi passive.Sønderhof skrev: ↑6. apr 2025, 16:52Selvfølgelig er Müller ærgerlig over at den går ind, men årsagen skal jo findes i at umotiveret lad os trykke helt ned i eget felt, hvor vi end ikke evner at dække ordentlig op. Det går galt hvis ikke det bliver rettet til i pausen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Rigtig ærgelig afslutning på en ellers lige første halvleg. Chancer til begge hold, men os med den største ( KJ )
Synes igen Isak er meget anonym, ind med Bomholt… er heller ikke imponeret af Bruus, men der er intet alternativ så han skal spille videre
Enig, Bruus har ikke vist alverden. Vedrørende målet bliver holdet altså lige rettet af på Kramer, så Müller er delvist undskyldt. Uafgjort ved halvlegen er vel rimeligt nok, set ud fra, hvordan spillet har fordelt sig, men det er godt nok bare træls at se, hvor lidt der egentlig skal til for at sætte pres på os. Og så forstår jeg stadig ikke idéen med Ross som forreste mand. Er der virkelig intet alternativ?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Helt enig... Isak har spillet en halvgod kamp og været pivringe i resten. I dag har han dog kæmpet en lille smule mere end han plejer... Men underligt han er foran Bomholt...
Hvorfor er det kun Vejles mål, som der diskuteres?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Der var ikke så meget at diskutere med AaB’s. Det var bare flot.
Hvem?
Kom nuuu, Aarøen. Ork det er dårlig boldomgang.
Edit: Til hans forsvar er han så ikke ene om det. Hold op det offensive spil er sløjt og langsommeligt. Der mangler da i ekstrem grad et par spillere, som har kvaliteten oppe i hovedet til bare at spille igennem.
Edit: Til hans forsvar er han så ikke ene om det. Hold op det offensive spil er sløjt og langsommeligt. Der mangler da i ekstrem grad et par spillere, som har kvaliteten oppe i hovedet til bare at spille igennem.
Afretningen er bestemt heller ikke ligegyldig!1885Cricket skrev: ↑6. apr 2025, 16:52Drop?, jeg har aldrig været målmand og melder mig lige ind i deres fagforening.
Men dog stadigvæk en bold som man som målmand gerne vil redde hver gang..
Helt enig. Den så dum ud.Dalbjerg skrev: ↑6. apr 2025, 17:15Afretningen er bestemt heller ikke ligegyldig!1885Cricket skrev: ↑6. apr 2025, 16:52Drop?, jeg har aldrig været målmand og melder mig lige ind i deres fagforening.
Men dog stadigvæk en bold som man som målmand gerne vil redde hver gang..
Ej hvor smider Bruus dog også mange bolde væk.
Simpelthen amatøragtigt, at Ross ikke bliver siddende indtil indskifteren er klar...
Det er fandme ikke raketvidenskab, men AaB fejler på de her ting gang på gang!!
Det er fandme ikke raketvidenskab, men AaB fejler på de her ting gang på gang!!
Vi har tabt midten…og de smider jo alle bolde væk..der må ske noget
Egentlig flot fremmøde af vejles fans... Selvfølgelig også af AaB men vildt nok de kan trække fuldt hus
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Vi ligner et hold, der er glade for 1 point.