LOLRicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:34Det er pinligt at du kun dukker op og kommenterer når vi spiller elendigt, det er lidt som om det egentlig fryder dig lidt.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2025, 20:32Er mere pinligt at se folk holde hånden over ham når han bare snakker og taktisk er fuldstændig væk. Pilen pejer jo kun mere og mere ned for holdet..RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Vi spiller elendigt, det gjorde vi også under de sidste 4 trænere så hvor ligger problemet?
Silkeborg - AaB
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Silkeborg - AaB
Dén kommentar var dagens bedste AaB-oplevelse. Tak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er vendt på en tallerken. Måske allerede efter Viborg kampen.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Der er ingen vej tilbage.
Vi rykker ned, hvis Menno er hos os resten af sæsonen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Kan du ikke lige highlighte i min kommentar hvor jeg skriver noget om udvikling? Vi kan fyre trænere herfra og til vi roder rundt i danmarksserien, klopp ville ikke kunne ændre på det her..EINHILL skrev: ↑16. apr 2025, 20:35Kan du så ikke belyse for os andre, hvilket udvikling du har set i den Periode som han har været træner?RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Hans tekniske niveau er det bedste i truppen. Jøsses mand. Fair du vil kritisere, men så skal det satme også være på et sagligt grundlag.
Samme her. Holdet er totalt i opløsning. Der er intet at tabe, for Menno har ikke bibragt holdet nogen form for stabilitet eller rygrad, vi kunne miste med en fyring.Kasper skrev: ↑16. apr 2025, 20:38Jeg er vendt på en tallerken. Måske allerede efter Viborg kampen.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Puha en skæbnekamp der venter på søndag. Det bliver vel nærmest vind eller velkommen til nedrykning. Det er svært at tro på noget efter den her indsats.
- Vi har et elendigt og passivt forsvar.
- Vi er alt for dårlige på bolden.
- Vores målmand har beton i støvlerne og kan overhovedet ikke hoppe efter en bold.
- Vi har intet organiseret angreb. Har spillet umindelige tider uden en rigtig 9´er.
- Der er absolut ingen ryggrad i dette hold, der primært består af teenagere.
De sportslige ansvarlige har fejlet Big time på det her projekt.
- Vi har et elendigt og passivt forsvar.
- Vi er alt for dårlige på bolden.
- Vores målmand har beton i støvlerne og kan overhovedet ikke hoppe efter en bold.
- Vi har intet organiseret angreb. Har spillet umindelige tider uden en rigtig 9´er.
- Der er absolut ingen ryggrad i dette hold, der primært består af teenagere.
De sportslige ansvarlige har fejlet Big time på det her projekt.
Kom nu igang AaB!!!
Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Vores defensiv har været hullet som en si, også vælger han at skifte en sekser ud, sætte Isak derned i stedet og sætte en 18 årig der lige har været langtidsskadet i forsvaret.
Vi burde have stillet med en trebackkæde med Kramer, Bruus og Makolli, så havde vi haft en reel chance for point.
Naturligvis skal Menno da stå til ansvar
Er det 5. Eller 6. Gang vi er slagtet 6-0
Endte vi med at score 1 mål mod top 6 og tabe dem 25-1 eller noget i den stil.
Når holdet ikke er bedre så kan der da ikke nytte at prøve at spille så naivt så mange gange.
Holdet er alt for sjældent sat op
De ved ikke hvordan de skal forsvare
Eller angribe
Eller presse eller hvornår de skal presse og presse som et hold..
ingen af de andre bundhold har så lavt en niveau.
Men fælles for dem alle det er at de har et system og en plan de arbejder ud fra
Jeg ser det ikke under Menno
Aner ikke hvad planen er ender end kaos
Og spillerne ser ikke ud til at tro på retningen.
Tror simpelthen bare det er for teoretisk.
Menno bidrager med sjove indslag og god stemning men taktisk der ser jeg udelukkende en negativ udvikling
Intet hænger sammen
Når holdet ikke er bedre så kan der da ikke nytte at prøve at spille så naivt så mange gange.
Eller angribe
Men fælles for dem alle det er at de har et system og en plan de arbejder ud fra
Menno bidrager med sjove indslag og god stemning men taktisk der ser jeg udelukkende en negativ udvikling
Intet hænger sammen
Jeg gentager gerne: Vores defensiv har været hullet som en si hele foråret, og varslerne fik man allerede under træningsturen, hvor målene væltede ind. Det er ikke blevet adresseret, Menno har ikke kunnet finde løsninger på det, og nu er det nok for sent at rette op på det. Det er altså trænerens ansvar.troelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Vores defensiv har været hullet som en si, også vælger han at skifte en sekser ud, sætte Isak derned i stedet og sætte en 18 årig der lige har været langtidsskadet i forsvaret.
Vi burde have stillet med en trebackkæde med Kramer, Bruus og Makolli, så havde vi haft en reel chance for point.
- Kasper
- Allstar

Han famler rundt med spillere på nye formationer og nye tal kombinationer. Han har mistet følingen med det.Funky skrev: ↑16. apr 2025, 20:40Samme her. Holdet er totalt i opløsning. Der er intet at tabe, for Menno har ikke bibragt holdet nogen form for stabilitet eller rygrad, vi kunne miste med en fyring.Kasper skrev: ↑16. apr 2025, 20:38Jeg er vendt på en tallerken. Måske allerede efter Viborg kampen.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Lad dem nu bare holde krisemøde i truppen i morgen, og så gir vi dem en sidste chance mod Sønderjyske. Den kamp skal vindes og Lyngby skal gerne tabe i morgen.
Gå i seng folkens eller sluk tv’et.
Spillere, ledere og trænere i AaB har meget mere at forholde sig til end os jubeloptimister.
Gå i seng folkens eller sluk tv’et.
Spillere, ledere og trænere i AaB har meget mere at forholde sig til end os jubeloptimister.
Præcistroelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Burde pakke os med et 3 mands forsvar
2 defensive centrale med 2 wingbacks
Og et par mellemrums spillere og så Mj i front
Spot on. Og det kan du så udstrække til hele træner-teamet, de skulle for fanden da forestille at være fodboldkyndige og i stand til at føre en kritisk samtale med hinanden om, hvad der virker og ikke virker. En gigantisk ledelsesmæssig fiasko.baresi skrev: ↑16. apr 2025, 20:43Naturligvis skal Menno da stå til ansvar
Eller angribe
Intet hænger sammen
NEJ NEJ NEJ nu kan jeg ikke tage mere. BRUUS i en 3 mands bagkæde. det var da alligevel aftens bedste joke. jeg vil 100 gange hellere se ham som højre midtbane, han skal LANGT væk fra det forsvar.troelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Har ikke orket at se mere end brudstykker af anden halvleg. Umiddelbart så Makolli ikke helt skidt ud. Er det samme indtryk I har? Bør han ikke være foran Diakhite og Noel lige pt?troelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er alt for satset at gøre på Silkeborgs underlag.troelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Vi skullede have stillet defensivt op. Menno må tage den her på sig.
Men snak om fyring er idiotisk, ikke midt i den sidste del, det virker aldrig
Jeg forstår frustrationerne, men det her skal rettes til søndag
Når selv du har mistet troen ved man at det ser sort udKasper skrev: ↑16. apr 2025, 20:38Jeg er vendt på en tallerken. Måske allerede efter Viborg kampen.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Hvis vi skal forsøge at fokusere på noget positivt, hvilket kan være svært, så er det at vi stadig har ok fat i de indbyrdes kampe mod Lyngby, Vejle og Sønderjyske. Nuvel vi har ikke spillet ret godt og smidt sejren i de seneste 2, men vi burde have vundet dem. Jeg tror kampen på søndag kan blive ekstremt afgørende. Vinder vi kan det være rygstøddet der skal til. Taber vi derimod....
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jo.FlemmingG skrev: ↑16. apr 2025, 20:46Har ikke orket at se mere end brudstykker af anden halvleg. Umiddelbart så Makolli ikke helt skidt ud. Er det samme indtryk I har? Bør han ikke være foran Diakhite og Noel lige pt?troelsh skrev: ↑16. apr 2025, 20:41Vi bør ikke fyre ham nu, men han har altså grebet kampen i dag helt forkert an.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Noel bør være ca. lige så langt væk fra start-11 som Diakhité. Totalt rædselsfuld indsats af ham. Virkede nærmest handlingslammet.
- Kasper
- Allstar

Der skal meget til for at jeg mister troen, men den er desværre forsvundet totalt.Hanga skrev: ↑16. apr 2025, 20:47Når selv du har mistet troen ved man at det ser sort udKasper skrev: ↑16. apr 2025, 20:38Jeg er vendt på en tallerken. Måske allerede efter Viborg kampen.RicoBR02 skrev: ↑16. apr 2025, 20:28Det er helt sindssygt så pinligt det er at læse de kommentarer omkring menno. Vi har fyret og ladet trænere gå før tid i flere år og det er stadig det samme lort på banen! Vi har et ringe hold og det kan menno ikke ændre på! Den her sæson handler om overlevelse intet andet og det bliver grimt!
Vi rykker ned, hvis Menno er hos os resten af sæsonen.Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om træner situationen. Kommer jo også meget an på hvad plan b så er.
Hvis vi skal forsøge at fokusere på noget positivt, hvilket kan være svært, så er det at vi stadig har ok fat i de indbyrdes kampe mod Lyngby, Vejle og Sønderjyske. Nuvel vi har ikke spillet ret godt og smidt sejren i de seneste 2, men vi burde have vundet dem. Jeg tror kampen på søndag kan blive ekstremt afgørende. Vinder vi kan det være rygstøddet der skal til. Taber vi derimod....
Mine første spæde skridt ifht at miste troen, var hans valg af Diakhite til Viborg kampen. Alle vidste at det aldrig kunne gå godt.