Nedrykningsspil, 2025
Re: Nedrykningsspil, 2025
Wow den havde fortjent at gå ind.
Lort i Lyngby
Men vi kan jo stadigvæk komme 3 point foran i morgen og dermed mere eller mindre sende Vejle ned.
Men vi kan jo stadigvæk komme 3 point foran i morgen og dermed mere eller mindre sende Vejle ned.
Men smart at lyngby at stille op i en 5-4-1
Præcis sådan nogle geværgreb Menno skulle have arbejdet i.
Men nu må wichmann få holdet igang
Præcis sådan nogle geværgreb Menno skulle have arbejdet i.
Men nu må wichmann få holdet igang
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Lyngby er også lidt heldige at de møder et noget ukoncentreret Silkeborg hold, der laver store personlige fejl.
Silkeborg kæmper med hold der står dybt, men i dag mangler de også energi. Det er nok pokalkampen der spøger.
Silkeborg kæmper med hold der står dybt, men i dag mangler de også energi. Det er nok pokalkampen der spøger.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Fucking hade silkehår
- MF issehoved
- 2. div

Lyngby gør det også svært for dem, derfor kommer fejlene også.Gentleman Finn skrev: ↑27. apr 2025, 15:07Lyngby er også lidt heldige at de møder et noget ukoncentreret Silkeborg hold, der laver store personlige fejl.
Vi havde jo den mest tossede taktik da vi mødte dem, med højt pres på deres kunstgræs i en 4-3-3. For Silkeborg var det jo som at stjæle slik fra små børn.
Jeg tror Wichmann er mere pragmatisk end Menno, men frygter det er for sent, da holdets selvtillid har lidt nogle gevaldige knæk.
Alligevel vildt at Lyngby ikke har scoret til 2-0.
Sikke en nedtur hvis de ikke vinder.
Sikke en nedtur hvis de ikke vinder.
- Gentleman Finn
- Allstar

Enig vores taktik nede i Silkeborg gav 0 mening. Det havde formengtligt også konsekvenser mod Sønderjysketroelsh skrev: ↑27. apr 2025, 15:17Lyngby gør det også svært for dem, derfor kommer fejlene også.Gentleman Finn skrev: ↑27. apr 2025, 15:07Lyngby er også lidt heldige at de møder et noget ukoncentreret Silkeborg hold, der laver store personlige fejl.
Vi havde jo den mest tossede taktik da vi mødte dem, med højt pres på deres kunstgræs i en 4-3-3. For Silkeborg var det jo som at stjæle slik fra små børn.
Jeg tror Wichmann er mere pragmatisk end Menno, men frygter det er for sent, da holdets selvtillid har lidt nogle gevaldige knæk.
Men Silkeborg ligner altså ikke et hold der er på 100% i dag
Og så fik Serginho fra Viborg lige rødt kort, så han er ude mod Lyngby næste uge.
Jo jow...
Jo jow...
Og så forærede SIF lige endnu et mål væk 
- Gentleman Finn
- Allstar

Ja, Silkeborg er slet ikke mødt op til kamp. Er sgu lidt træls at se på
Men vi kan ikke forvente at alting går vores vej. Vi skal selv skabe nogle resultater, også i kampe hvor vi ikke er favoritter. Vi har f.eks kampen i Viborg hvor de lige har spillet semi 3 dage inden.
Enig
Men stærk taktik af Lyngby idag.
Total pragmatisk - spiller på hård defensiv og lukker silke ned hvor de er bedst
Og så ellers kontra efter behov.
Men uden større risiko.
Sådan overlever mand.
Hvis Vejle ikke kommer med 0 point imorgen så er vi for alvor på røven
Det bliver en vanvittig vigtig pligtsejr i morgen. Faktisk for begge hold. Et nederlag til Vejle og de er 8 point under stregen = nedrykkere. Omvendt kan det blive helt tæt mellem de tre hold, hvis Vejle vinder. Problemet er især, at Lyngby har været heldige at trække Silkeborg og Viborg nu, mens de har fokus på pokalturneringen. Næste weekend har de Viborg hjemme og skal så møde et (forhåbentlig) allerede nedrykket Vejle-hold. Så det er ikke sikkert at det er nok at vinde i morgen og i Lyngby. Der skal sandsynligvis min. 7 point til i de sidste kampe, hvor det så også bliver et krav at en af sejrene skal hentes i Lyngby. Og alt tyder på, at den kamp kommer til at afgøre det hele - igen hvis kampen i morgen vindes.MF issehoved skrev: ↑27. apr 2025, 15:103 point I morgen i næst sidste hjemme kamp tak.
Men så hedder den SJ og VFF ude. SIF hjemme og så ude mod LB
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
AaB skal vinder 4 ud af de næste 5 kampe, ellers hedder den 1. division igen.
Jeg tror sgu ikke på det.
Jeg tror sgu ikke på det.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ja, vi skal da til at vinde nogle kampe, hvis vi skal overleve. Men jeg er ikke for fin til at tage nogle resultater i de andre kampe med, hvis det kan hjælpe os på vejGentleman Finn skrev: ↑27. apr 2025, 15:30Ja, Silkeborg er slet ikke mødt op til kamp. Er sgu lidt træls at se på
Men vi kan ikke forvente at alting går vores vej. Vi skal selv skabe nogle resultater, også i kampe hvor vi ikke er favoritter. Vi har f.eks kampen i Viborg hvor de lige har spillet semi 3 dage inden.
Ja, det vil næsten være helt surt, hvis de skulle ryge ned på AaBs bekostning, ik?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.