Trænerjagt
Re: Trænerjagt
Jeg tror faktisk godt det kunne være os der henter Jacob Michelsen, måske som sportsdirektør..
Jeg tænkte også, at det kunne være som sportsdirektør, da jeg så den. Norske medier melder, han skal til Danmark og ikke for at være cheftræner.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det giver jo ingen mening hvis han først skal starte til august. Derudover virker Michelsen ikke som tyskernes kop te, apropos Wichmann.
Nej, det bliver Knudsen. https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-03-04 ... traenerjob
Nåå jaSalle17 skrev: ↑2. jun 2025, 20:55Nej, det bliver Knudsen. https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-03-04 ... traenerjob
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Der står han stopper i Ham-Kam senest 31 juli hvor han kontrakt udløber. Så han sagt ja til et nyt job, og der pågår så en forhandling mellem Ham-Kam og den nye arbejdsgiver.Salle17 skrev: ↑2. jun 2025, 20:52Det giver jo ingen mening hvis han først skal starte til august. Derudover virker Michelsen ikke som tyskernes kop te, apropos Wichmann.
- MF issehoved
- 2. div

Han kommer ikke til AaB - han bliver kvindelandsholdets nye træner
Bold.dk melder at Per Frandsen er en kandidat til trænerjobbet i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Komplet vanvid at ansætte en ny træner inden den nye sportschef er hyret.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg er heller ikke fan af den rækkefølge. Forhåbentligt har man udvalgt kandidater og måske også screenet dem med referencer - men beslutningen bør sportschefen tage.
------------------------------------------------
Helt enig. Der bør ikke være hastværk med at få en ny træner på plads nu, da truppen alligevel har ferie, og den nye sportschef bør naturligvis være med til at hyre den træner han skal arbejde med. Det underminerer i øvrigt også forestillingen om at beslutningerne nu i højere grad skal træffes af de ansatte ledere fremfor af bestyrelsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Per Frandsen. Hmm, han har ikke imponeret mig omend det var en bedrift med Hvidovre. Synes der er for meget goofy sjællandsk divisionstræner over ham til, at det er manden der skal genopbygge holdet. Pressen kan self. lide ham fordi han har BIFCK partibogen i orden.
Jeg synes ærligtalt den interim ledelse vi har nu bør hive fat i Wichmann og høre om han har interesseret i at komme tilbage. Lad Wichmann komme tilbage og lad ham være manager i et par år og få stablet noget nyt på benene.
Jeg synes ærligtalt den interim ledelse vi har nu bør hive fat i Wichmann og høre om han har interesseret i at komme tilbage. Lad Wichmann komme tilbage og lad ham være manager i et par år og få stablet noget nyt på benene.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det synes jeg også, ville være det helt kloge at gøre. Men nu emmer beslutninger I AaB de seneste år ikke just af klogskab, så ja..Jakobsen skrev: ↑9. jun 2025, 12:50Per Frandsen. Hmm, han har ikke imponeret mig omend det var en bedrift med Hvidovre. Synes der er for meget goofy sjællandsk divisionstræner over ham til, at det er manden der skal genopbygge holdet. Pressen kan self. lide ham fordi han har BIFCK partibogen i orden.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tænker det samme. Husker jeg helt galt eller blev det ikke også sagt i et interview?Hanga skrev: ↑9. jun 2025, 11:58Helt enig. Der bør ikke være hastværk med at få en ny træner på plads nu, da truppen alligevel har ferie, og den nye sportschef bør naturligvis være med til at hyre den træner han skal arbejde med. Det underminerer i øvrigt også forestillingen om at beslutningerne nu i højere grad skal træffes af de ansatte ledere fremfor af bestyrelsen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
sorenmoller95
- 2. div

Kan det tænkes at de kommer ind som en pakkeløsning? Altså at man er langt med begge kandidater og de begge har hørt om hvem der kommer ind i den anden rolle og de begge så derfor har sagt ja til at arbejde med hinanden. På den måde ved begge parter hvad de går ind til og kan samarbejde fra første dag. Ved godt det er utraditionelt, men måske en mulighed.
Vi skal jo ikke ansætte Per Frandsen i AaB. Så står det da værre til end man kunne forestille sig. Selv oven på de sidste år.
Kim Jacobsen for nogle dage siden:sorenmoller95 skrev: ↑9. jun 2025, 18:25Kan det tænkes at de kommer ind som en pakkeløsning? Altså at man er langt med begge kandidater og de begge har hørt om hvem der kommer ind i den anden rolle og de begge så derfor har sagt ja til at arbejde med hinanden. På den måde ved begge parter hvad de går ind til og kan samarbejde fra første dag. Ved godt det er utraditionelt, men måske en mulighed.
"Vores målsætning, at vi gerne vil have en sportsdirektør, som kan være med til at ansætte træneren. Så derfor kører de to ting sideordnet, for der er ikke længe til sæsonstart"
https://bold.dk/fodbold/nyheder/AaB-boss-savner-nuancer
Når det så er sagt, så blev Prelec jo også meldt til AaB, inden han ikke gjorde længere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.