Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
PonySlaystation
- Superliga

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
3 millioner euro lyder som en fair pris at kræve. Derfor kan MJ ikke tillade sig at forsøge at gennemtvinge et salg for mindre. Måske skulle han lægge lidt pres på Bodø/Glimt i stedet – hvis de virkelig er interesserede, må de jo betale prisen.
Det er ærgerligt, hvis det ender uden et salg, så vi står med en utilfreds MJ. Men det er et dårligt signal til fremtidige transfer-emner, hvis afpresning rent faktisk virker.
Det er ærgerligt, hvis det ender uden et salg, så vi står med en utilfreds MJ. Men det er et dårligt signal til fremtidige transfer-emner, hvis afpresning rent faktisk virker.
Håber de holder fast i deres priskrav. Den diva skal ikke ha succes med den opførsel.PonySlaystation skrev: ↑22. jun 2025, 15:573 millioner euro lyder som en fair pris at kræve. Derfor kan MJ ikke tillade sig at forsøge at gennemtvinge et salg for mindre. Måske skulle han lægge lidt pres på Bodø/Glimt i stedet – hvis de virkelig er interesserede, må de jo betale prisen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tuxen Boll bekræfter, at MJ selv har smidt anførerbindet.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ererbindet
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ererbindet
-
frankstrandli
- Lilleput

- Favoritspiller: Frank Strandli
Hvor meget skiller AaB og Bodø? Den er bag muren..
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/bodo ... a0rn2mU75g
Ca 4,5 milfrankstrandli skrev: ↑22. jun 2025, 16:42Hvor meget skiller AaB og Bodø? Den er bag muren..
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Bodø skulle eftersigende have budt 18mio, mens AaB holder fast på 3mio euro. (22,3 millioner). Bodø er i tvivl om man når i mål i forhandlingerne, mens AaB stadig troe man vil kunne nå i mål.FlemmingG skrev: ↑22. jun 2025, 16:47Ca 4,5 milfrankstrandli skrev: ↑22. jun 2025, 16:42Hvor meget skiller AaB og Bodø? Den er bag muren..
-
R Rosenberg
- Allstar

Hold nu kæft, altså.
Ja, det er dårlig stil af en spiller at forsøge på den dramatiske måde at presse et skifte igennem (selvom jeg sådan set godt forstår, at han vil ud, hellere i går end i dag). Akkurat, som der er dårlig stil af en klub at presse spillere ud, som AaB har gjort.
Men den der sædvanlige svada med, at så må han satme spille danmarksserie eller u12, det er jo helt håbløst bøvet.
Ædruelighedens stemme
Når man har skabt en kultur, hvor man med alle midler forsøger at presse uønskede spillere til at forlade klubben, kan man ikke brokke sig over, at spillerne gør gør det samme.
Legaliser pyro!
Selvfølgelig skal en spiller med hans kvaliteter ikke degraderes. Men den gør ekstra ondt når manden med anførerbindet, som for nylig forlængede, vælger at skabe endnu mere uro - og får agenten til at plante historien ved Farzam.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2025, 17:32Hold nu kæft, altså.
Ja, det er dårlig stil af en spiller at forsøge på den dramatiske måde at presse et skifte igennem (selvom jeg sådan set godt forstår, at han vil ud, hellere i går end i dag). Akkurat, som der er dårlig stil af en klub at presse spillere ud, som AaB har gjort.
Men den der sædvanlige svada med, at så må han satme spille danmarksserie eller u12, det er jo helt håbløst bøvet.
AaB er også interesseret i at sælge ham. Så giv dem dog arbejdsro frem for at brænde broer. Men det er åbenbart fremgangsmåden i de klubber han spiller i.
------------------------------------------------
Jeg kan godt. Uværdigt at man rykker ned og derefter smide bindet fordi man vil væk. What a jerk. Få ham solgt så vi slipper for ham.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jamen, der er da kolossalt skuffende. Især af ham. Jeg havde faktisk forventet lidt mere stil fra netop Matti Joe.Forza skrev: ↑22. jun 2025, 17:36Selvfølgelig skal en spiller med hans kvaliteter ikke degraderes. Men den gør ekstra ondt når manden med anførerbindet, som for nylig forlængede, vælger at skabe endnu mere uro - og får agenten til at plante historien ved Farzam.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2025, 17:32Hold nu kæft, altså.
AaB er også interesseret i at sælge ham. Så giv dem dog arbejdsro frem for at brænde broer. Men det er åbenbart fremgangsmåden i de klubber han spiller i.
Klart, han skal videre. Han er for god til at rende rundt i divisionerne. Men det kan man naturligvis godt klare med stil at komme.
Det kan jo også være agenten, der er en idiot.
Ædruelighedens stemme
Det er dobbeltmoral for fuld udblæsning. Jeg er helt enig med AaBager; hvis AaB pisser på spillerne, så er det kun rimeligt, at spillerne pisser på AaB.
Den gyldne regel bruger lidt pænere ord: “du skal behandle andre, som du selv ønsker at blive behandlet.”
Uenig. Det er hardball at presse spillere ud, og de kan svare tilbage med at prøve at presse et skifte igennem. Det er hvad det er, og fair nok. Det er noget andet når det er ens anføre - man har givet ham en ære han vælger at pisse på - og særligt efter klubben er rykket ned på hans vagt. Fuck ham.Patmand skrev: ↑22. jun 2025, 17:53Det er dobbeltmoral for fuld udblæsning. Jeg er helt enig med AaBager; hvis AaB pisser på spillerne, så er det kun rimeligt, at spillerne pisser på AaB.
Den gyldne regel bruger lidt pænere ord: “du skal behandle andre, som du selv ønsker at blive behandlet.”
Var Thelander ikke anfører da man først fratog ham bindet, og derefter tvang ham ud?
Og behandlingen af Helenius såvidt jeg har læst herinde heller ikke særlig køn. Og han er da ellers hvad jeg vil kalde en rigtig AaB'er.
Jeg er også skuffet over Jørgensen, men han har jo siddet på første række og set det er sådan det nye AaB behandler spillere uanset deres AaB historik.
Og behandlingen af Helenius såvidt jeg har læst herinde heller ikke særlig køn. Og han er da ellers hvad jeg vil kalde en rigtig AaB'er.
Jeg er også skuffet over Jørgensen, men han har jo siddet på første række og set det er sådan det nye AaB behandler spillere uanset deres AaB historik.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det er nok det mest ulogiske jeg længe har set. Hvis AaB forsøger at presse en spiller ud, så kan spilleren svare tilbage med at insistere på at skifte til en ny klub? WTF?Dr.Jones skrev: ↑22. jun 2025, 17:59Uenig. Det er hardball at presse spillere ud, og de kan svare tilbage med at prøve at presse et skifte igennem. Det er hvad det er, og fair nok. Det er noget andet når det er ens anføre - man har givet ham en ære han vælger at pisse på - og særligt efter klubben er rykket ned på hans vagt. Fuck ham.Patmand skrev: ↑22. jun 2025, 17:53Det er dobbeltmoral for fuld udblæsning. Jeg er helt enig med AaBager; hvis AaB pisser på spillerne, så er det kun rimeligt, at spillerne pisser på AaB.
Med samme logik, så vil AaB nu presse et skifte igennem til Bodø/Glimt.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det havde jeg sgu ikke forventet af Jørgensen. Måske han har en god forklaring. Fx at han ikke kan stå i spidsen, når han er på vej væk. Det ville give mening, men i så fald er timingen dårlig - og man kan altså godt lede, selvom man er ved at skifte. Det er bare sværere - især hvis de store klibfølelser var spil for galleriet.
Nej for h… sige bare at det selvfølgelig kan gå begge veje - og det altid er lidt ufint, men sådan er det. Denne case er dog noget andet imo pga det jeg tidligere skrev.Patmand skrev: ↑22. jun 2025, 18:17Det er nok det mest ulogiske jeg længe har set. Hvis AaB forsøger at presse en spiller ud, så kan spilleren svare tilbage med at insistere på at skifte til en ny klub? WTF?Dr.Jones skrev: ↑22. jun 2025, 17:59Uenig. Det er hardball at presse spillere ud, og de kan svare tilbage med at prøve at presse et skifte igennem. Det er hvad det er, og fair nok. Det er noget andet når det er ens anføre - man har givet ham en ære han vælger at pisse på - og særligt efter klubben er rykket ned på hans vagt. Fuck ham.Patmand skrev: ↑22. jun 2025, 17:53Det er dobbeltmoral for fuld udblæsning. Jeg er helt enig med AaBager; hvis AaB pisser på spillerne, så er det kun rimeligt, at spillerne pisser på AaB.
Med samme logik, så vil AaB nu presse et skifte igennem til Bodø/Glimt.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
På nordjyske.dk udlægges det noget mindre dramatisk med MJ end det ellers diskuteres herinde. Han har tilsyneladende meddelt staben at han ønsker at træde tilbage som anfører og det respekterer staben og MTB.
Der lyder ellers nærmest som om, at han har kastet anførerbindet i jorden og lavet hjulspind på vej væk fra Hornevej.
Der lyder ellers nærmest som om, at han har kastet anførerbindet i jorden og lavet hjulspind på vej væk fra Hornevej.
Jeg tænker at Farzam (der for det meste er velinformeret) overdriver gevaldigt på X, eller at AaB igennem nordjyske er ved at slukke en brand.. Den ene vil ødelægge MJs eftermæle i klubben, den anden vil få ham til at fremstå endnu mere sympatisk.. Med tanke på hans exit i Esbjerg så tror jeg lige nu desværre mest på den første men håber det andet..haghdk skrev: ↑22. jun 2025, 19:56På nordjyske.dk udlægges det noget mindre dramatisk med MJ end det ellers diskuteres herinde. Han har tilsyneladende meddelt staben at han ønsker at træde tilbage som anfører og det respekterer staben og MTB.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Selvfølgelig underligt, at MJ selv bestemmer han ikke vil være anfører, men hvordan kan dette ses, som et forsøg på at presse et skifte igennem, det forstår jeg ikke.
Hvis vi får en ny træner, skal han vel alligevel tage stilling til, hvem han vil have som anfører.
Hvis vi får en ny træner, skal han vel alligevel tage stilling til, hvem han vil have som anfører.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.