Fanforeningen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Fanforeningen

Indlæg af AaBager » 4. jul 2025, 08:55

Tænk at bruge tid på, at være sur og kritisk over en årsag, man selv har opfundet til lejligheden. SoMes største fejl, er at det har givet mennesker en tro på, at deres mening absolut skal deles, selvom den er evigt irrelevant og bærer voldsomt præg af, at man ikke har sat sig ind i det emne, man føler sig nødsaget til at mene noget om
Legaliser pyro!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Fanforeningen

Indlæg af R Rosenberg » 4. jul 2025, 09:11

AaBager skrev:
4. jul 2025, 08:55
Tænk at bruge tid på, at være sur og kritisk over en årsag, man selv har opfundet til lejligheden. SoMes største fejl, er at det har givet mennesker en tro på, at deres mening absolut skal deles, selvom den er evigt irrelevant og bærer voldsomt præg af, at man ikke har sat sig ind i det emne, man føler sig nødsaget til at mene noget om
Det 21. århundredes bedste fuldtræffer hidtil.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Fanforeningen

Indlæg af R Rosenberg » 4. jul 2025, 09:12

RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:21
634 skrev:
3. jul 2025, 21:17


Vi er meget enige i tilgangen til det her, og personer som vil fremføre deres sag med hætte kan aldrig blive et seriøst valg, at vise tillid til
Men INGEN i den her forening vil fremføre deres sag med hætte på, man kan jo søge på navnene på Facebook og se hvilke personer der er tale om, ingen prøver på at gemme sig..
Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Men kokain!
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Fanforeningen

Indlæg af RicoBR02 » 4. jul 2025, 09:13

AaBager skrev:
4. jul 2025, 08:55
Tænk at bruge tid på, at være sur og kritisk over en årsag, man selv har opfundet til lejligheden. SoMes største fejl, er at det har givet mennesker en tro på, at deres mening absolut skal deles, selvom den er evigt irrelevant og bærer voldsomt præg af, at man ikke har sat sig ind i det emne, man føler sig nødsaget til at mene noget om
<3<3<3

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Fanforeningen

Indlæg af RicoBR02 » 4. jul 2025, 09:14

R Rosenberg skrev:
4. jul 2025, 09:12
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:21


Men INGEN i den her forening vil fremføre deres sag med hætte på, man kan jo søge på navnene på Facebook og se hvilke personer der er tale om, ingen prøver på at gemme sig..
Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Men kokain!
Det er jo en bestyrelse, selvfølgelig skal der kokain på bordet..

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fanforeningen

Indlæg af 634 » 4. jul 2025, 09:15

RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:21
634 skrev:
3. jul 2025, 21:17


Vi er meget enige i tilgangen til det her, og personer som vil fremføre deres sag med hætte kan aldrig blive et seriøst valg, at vise tillid til
Men INGEN i den her forening vil fremføre deres sag med hætte på, man kan jo søge på navnene på Facebook og se hvilke personer der er tale om, ingen prøver på at gemme sig..
Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Fanforeningen

Indlæg af RicoBR02 » 4. jul 2025, 09:44

634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:21


Men INGEN i den her forening vil fremføre deres sag med hætte på, man kan jo søge på navnene på Facebook og se hvilke personer der er tale om, ingen prøver på at gemme sig..
Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Forklar venligst hvordan det kan splitte fans mere end samle dem medmindre man vælger at tro at denne forening er en forlænget arm til ultras miljøet..

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Fanforeningen

Indlæg af Frygah » 4. jul 2025, 09:44

634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:21


Men INGEN i den her forening vil fremføre deres sag med hætte på, man kan jo søge på navnene på Facebook og se hvilke personer der er tale om, ingen prøver på at gemme sig..
Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fanforeningen

Indlæg af 634 » 4. jul 2025, 13:42

Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59
634 skrev:
3. jul 2025, 21:28


Trådens emne er om Fanforeningen vil tage afstand til hætteklædte og andet som giver store bøder til Klubkassen og nu også lukket tribune til næste hjemmekamp
Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Fanforeningen

Indlæg af RicoBR02 » 4. jul 2025, 13:56

634 skrev:
4. jul 2025, 13:42
Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20
RicoBR02 skrev:
3. jul 2025, 21:59


Nej trådens emne omhandler fanforeningen og det fremragende projekt der er sat i gang. Enkelte brugere har så brugt tråden til at dreje det over på om man vil tage afstand til pyro. Men det er ikke det den burde handle om..
Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Men hvad fanden regner du med bestyrelsen skal bruges til?
Lukkede tribuner og bødestraf har INTET med denne bestyrelse at gøre overhovedet! Og du må gerne vise mig et eneste eksempel på at det har! Foreningen går lige nu efter 5% aktiemajoritet i klubben, de skal ikke stilles til ansvar for pyro og andet på stadion. Det er helt sindssygt at vi som nordjyder er så bange for nye ting at det bliver skudt ned som noget af det første når man prøver!
"Hej, vi kan forstå at mange er bange for hvor klubben er på vej hen, derfor prøver vi at skabe en fan drevet forening for at få indflydelse på beslutningerne i AaB. Vi kan se at mange fans har efterspurgt det og nu sker det, tag godt imod os" Nordjydernes svar: "Hvad skal i bruge pengene til? I er sikkert bare en flok bøller der vil overtage klubben og bruge den til selv I scenesættelse og scooter værksted! Jeg støtter fandme ikke sådan en flok maskerede psykopater der ikke engang har uploadet et billede på deres hjemmeside endnu"

Måske er tidligere tiders ledelse skyld i meget dårligdom i klubben, men grunden til at vi bliver overhalet af flere klubber er Nordjysk mentalitet og jantelov.. Jøsses

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Fanforeningen

Indlæg af Brodernumsi » 4. jul 2025, 14:49

RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 13:56
634 skrev:
4. jul 2025, 13:42
Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20


Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Men hvad fanden regner du med bestyrelsen skal bruges til?
Lukkede tribuner og bødestraf har INTET med denne bestyrelse at gøre overhovedet! Og du må gerne vise mig et eneste eksempel på at det har! Foreningen går lige nu efter 5% aktiemajoritet i klubben, de skal ikke stilles til ansvar for pyro og andet på stadion. Det er helt sindssygt at vi som nordjyder er så bange for nye ting at det bliver skudt ned som noget af det første når man prøver!
"Hej, vi kan forstå at mange er bange for hvor klubben er på vej hen, derfor prøver vi at skabe en fan drevet forening for at få indflydelse på beslutningerne i AaB. Vi kan se at mange fans har efterspurgt det og nu sker det, tag godt imod os" Nordjydernes svar: "Hvad skal i bruge pengene til? I er sikkert bare en flok bøller der vil overtage klubben og bruge den til selv I scenesættelse og scooter værksted! Jeg støtter fandme ikke sådan en flok maskerede psykopater der ikke engang har uploadet et billede på deres hjemmeside endnu"

Måske er tidligere tiders ledelse skyld i meget dårligdom i klubben, men grunden til at vi bliver overhalet af flere klubber er Nordjysk mentalitet og jantelov.. Jøsses
Hvis man gerne vil have masserne, til at støtte op om projektet, så er valget af en maskeret bølle som place-holder, en ret bizar beslutning.
Det er muligt, en masse herinde, synes det er noget man skal se bort fra, men det er jeg ret sikker på, den casual fan nok har lidt svært ved. Det billede er symbol på noget, de færreste vil have skal forbindes med fodbold og AaB.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Fanforeningen

Indlæg af AaBager » 4. jul 2025, 15:05

Brodernumsi skrev:
4. jul 2025, 14:49
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 13:56
634 skrev:
4. jul 2025, 13:42
Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11


Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Men hvad fanden regner du med bestyrelsen skal bruges til?
Lukkede tribuner og bødestraf har INTET med denne bestyrelse at gøre overhovedet! Og du må gerne vise mig et eneste eksempel på at det har! Foreningen går lige nu efter 5% aktiemajoritet i klubben, de skal ikke stilles til ansvar for pyro og andet på stadion. Det er helt sindssygt at vi som nordjyder er så bange for nye ting at det bliver skudt ned som noget af det første når man prøver!
"Hej, vi kan forstå at mange er bange for hvor klubben er på vej hen, derfor prøver vi at skabe en fan drevet forening for at få indflydelse på beslutningerne i AaB. Vi kan se at mange fans har efterspurgt det og nu sker det, tag godt imod os" Nordjydernes svar: "Hvad skal i bruge pengene til? I er sikkert bare en flok bøller der vil overtage klubben og bruge den til selv I scenesættelse og scooter værksted! Jeg støtter fandme ikke sådan en flok maskerede psykopater der ikke engang har uploadet et billede på deres hjemmeside endnu"

Måske er tidligere tiders ledelse skyld i meget dårligdom i klubben, men grunden til at vi bliver overhalet af flere klubber er Nordjysk mentalitet og jantelov.. Jøsses
Hvis man gerne vil have masserne, til at støtte op om projektet, så er valget af en maskeret bølle som place-holder, en ret bizar beslutning.
Det er muligt, en masse herinde, synes det er noget man skal se bort fra, men det er jeg ret sikker på, den casual fan nok har lidt svært ved. Det billede er symbol på noget, de færreste vil have skal forbindes med fodbold og AaB.
Ikke alle der går med masker er bøller og ikke alle bøller går med masker
Legaliser pyro!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Fanforeningen

Indlæg af Brodernumsi » 4. jul 2025, 15:09

AaBager skrev:
4. jul 2025, 15:05
Brodernumsi skrev:
4. jul 2025, 14:49
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 13:56
634 skrev:
4. jul 2025, 13:42
Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15


Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Men hvad fanden regner du med bestyrelsen skal bruges til?
Lukkede tribuner og bødestraf har INTET med denne bestyrelse at gøre overhovedet! Og du må gerne vise mig et eneste eksempel på at det har! Foreningen går lige nu efter 5% aktiemajoritet i klubben, de skal ikke stilles til ansvar for pyro og andet på stadion. Det er helt sindssygt at vi som nordjyder er så bange for nye ting at det bliver skudt ned som noget af det første når man prøver!
"Hej, vi kan forstå at mange er bange for hvor klubben er på vej hen, derfor prøver vi at skabe en fan drevet forening for at få indflydelse på beslutningerne i AaB. Vi kan se at mange fans har efterspurgt det og nu sker det, tag godt imod os" Nordjydernes svar: "Hvad skal i bruge pengene til? I er sikkert bare en flok bøller der vil overtage klubben og bruge den til selv I scenesættelse og scooter værksted! Jeg støtter fandme ikke sådan en flok maskerede psykopater der ikke engang har uploadet et billede på deres hjemmeside endnu"

Måske er tidligere tiders ledelse skyld i meget dårligdom i klubben, men grunden til at vi bliver overhalet af flere klubber er Nordjysk mentalitet og jantelov.. Jøsses
Hvis man gerne vil have masserne, til at støtte op om projektet, så er valget af en maskeret bølle som place-holder, en ret bizar beslutning.
Det er muligt, en masse herinde, synes det er noget man skal se bort fra, men det er jeg ret sikker på, den casual fan nok har lidt svært ved. Det billede er symbol på noget, de færreste vil have skal forbindes med fodbold og AaB.
Ikke alle der går med masker er bøller og ikke alle bøller går med masker
Alle der har masker på, på et fodboldstadion, er bøller. Det ved du udmærket godt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Fanforeningen

Indlæg af Pontoppi » 4. jul 2025, 15:16

Brodernumsi skrev:
4. jul 2025, 15:09
Alle der har masker på, på et fodboldstadion, er bøller. Det ved du udmærket godt.
80 % af dem der har masker på nok gjordt mere for AaB siden sæsonafslutningen end du kommer til.
jeg vil hellere have en række trofaste støtter med god energi i spidsen for sådan en forening end nogen der ikke har energi og lyst.
person galleriet er meget overbevisende synes jeg med flot orgsnisatorisk baggrund - hvorfor fjerne fokus
Kender kun de to fra supportclubben men hvis folk er utilfredse må de jo selv stille op og se om de kan holde til samme undersøgelse…
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Fanforeningen

Indlæg af Brodernumsi » 4. jul 2025, 15:35

Pontoppi skrev:
4. jul 2025, 15:16
Brodernumsi skrev:
4. jul 2025, 15:09
Alle der har masker på, på et fodboldstadion, er bøller. Det ved du udmærket godt.
80 % af dem der har masker på nok gjordt mere for AaB siden sæsonafslutningen end du kommer til.
jeg vil hellere have en række trofaste støtter med god energi i spidsen for sådan en forening end nogen der ikke har energi og lyst.
person galleriet er meget overbevisende synes jeg med flot orgsnisatorisk baggrund - hvorfor fjerne fokus
Kender kun de to fra supportclubben men hvis folk er utilfredse må de jo selv stille op og se om de kan holde til samme undersøgelse…
Så du ved, hvem der render rundt med masker på, på stadion?

Det handler ikke om at fjerne fokus. Det handler om, at projektet, som jeg forstår det, er et som alle, der er fans af AaB, skal kunne se sig selv i, og dermed støtte op om.
Valget af de pågældende billeder, giver et indtryk af, for de uindviede, at det er et projekt for de få hardcore.

Når vi er flere herinde, der påpeger dette, så handler det ikke om at ville ødelægge projektet, det er for at hjælpe. For man når ikke ud til masserne, med den slags signaler.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fanforeningen

Indlæg af 634 » 4. jul 2025, 15:54

RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 13:56
634 skrev:
4. jul 2025, 13:42
Frygah skrev:
4. jul 2025, 09:44
634 skrev:
4. jul 2025, 09:15
RicoBR02 skrev:
4. jul 2025, 08:11
634 skrev:
3. jul 2025, 23:20


Hvis det skal oplyses på debatside.dk, er det vel nok relevant at vi debatterer hvad meningen med det er, og Remark kom med sit indspark af forbehold men også med opbakning til tiltaget om Fan-aktieforening. Jeg synes det lyder torskedumt at vi som fans skal bruge vores sparepenge på at blive Sugar-Daddys for nogle selv i scene sættende personer som ikke kan stå ved sine handlinger. Det vil jeg ikke deltage i, men jeg tror mange gerne vil bidrage til AaBs økonomi, og opleve at sparepengene blive brugt godt til bedre oplevelser på Stadion, og gerne med Europæisk gruppespil
Sugar-daddys? Betyder det at du seriøst tror at det her det handler om at skaffe penge til ultras miljøet i Aalborg? Så er det med alt respekt ikke projektet der er toskedumt.. Hjemmesiden har brugt nogle billeder der pisser enkelte folk af. Fred være med det. Der står under billederne af profilbilleder er på vej. Ingen af personerne i bestyrelsen prøver at være anonyme selv I scenesættende personer med volds tendenser der kører på scooter og ødelægger hal fester. De står med fulde navne og gennemsigtighed. Det er helt sindssygt at de personer skal stå til ansvar for hvad en gruppe, de ikke er medlemmer af, gør på stadion. Pengene skal bruges til indflydelse i AaB, ikke til pyro, ikke til slagvåben, ikke til tifos, ikke til tun sæt til scooteren, men til indflydelse.. Det skal jeg gerne stå på mål for. Vælger man så stadig at være kritisk, så skal man have lov, havde vi været det så stod vi ikke hvor vi gjorde nu til at begynde med. Det her er gode og ekstremt kvalificeret mennesker der prøver på at hjælpe klubben vi alle elsker..
Fan aktie foreningen er lagt id i et debatforum, og vi er nogle som har spurgt ind til, hvad dette bestyrelses arbejde skal bestå af. Vi vil ikke ligges ind under et paraply af bestyrelses arbejde som vi ikke vil være en del af.
Men tak for debatten, det er tydeligt hvad det skal være,og det splitter fans mere end det samler
Altså ved du seriøst hvem der sidder i den bestyrelse?

Det gør:
- Formand for Fanforeningen: Frivillig i ASC og nuværende formand for Danske Fodboldfans, en landsdækkende forening for officielle fanklubber i Danmark der arbejder for gode og fredelige forhold for fodboldfans.
- Næstformanden for FAnforeninge - Tidligere formand for ASC, med rødder tilbage i foreningen til før år 2000
- Den nuværende forkvinde for ASC og mangeårig frivillig
- Et tidligere ASC-bestyrelsesmedlem, suppleant og revisor for foreningen
- Claus Fallingborg - AaB af 1885 og bestyrelsesmedlem i AaB

Det er bl.a. disse personer du mener har taget ansvar i foreningen og "det splitter fans mere end det samler"

Det er så useriøst og enormt dårlig stil at sende sådanne hovedløse anklager mod personer der i åresvis har kæmpet for AaB, fodboldfans og lagt uendelige timer i det (og det ved jeg, for jeg har været bestyrelsesmedlem og næstformand i ASC i perioder hvor de har knoklet!). Og de skal pludselig stå på mål for anklager om pyro og splittelse af fans - På grund af et fucking ligegyldig placeholder-foto på en hjemmeside der sender et mildere uheldigt signal?

Man har seriøst lyst til at skrive at du burde skamme dig. Men det gør du nok ikke engang.
Det har i mange år splittet holdninger om pyro, skal man bare lade dem hygge sig med deres lys, det tror jeg mange andre end mig selv har tænkt. Men når bøderne bliver sværere at betale og tilmed lukkede tribuner som straf, synes jeg dem som vil lege med pyro også skal tage det fulde ansvar for det.
Jeg har kun spurgt ind til om at søge ind i bestyrelsen skulle bruges til ?
Det kunne være mere naboens sønner end udenlanske lykkeriddere til spilletruppen. Jeg har nok også været direkte i min fremtoning om AaBs bestyrelse skal være Sugar daddy for fans som er hætteklædte og skaffer store bøder og tomme tribuner, og det er det i er nogle til reagere på. Altså vil i have AaB til at betale for udgifter til kampe, som er skiltet med forbud på Stadions. Jeg tror ikke der er aftaler med AaBs bestyrelse og daglige ledelse om at bryde regler som efterfølgende giver bøder og tomme tribuner, der har jo før været påstande om at udgifterne opvejes af andre indtægter.
Men hvad fanden regner du med bestyrelsen skal bruges til?
Lukkede tribuner og bødestraf har INTET med denne bestyrelse at gøre overhovedet! Og du må gerne vise mig et eneste eksempel på at det har! Foreningen går lige nu efter 5% aktiemajoritet i klubben, de skal ikke stilles til ansvar for pyro og andet på stadion. Det er helt sindssygt at vi som nordjyder er så bange for nye ting at det bliver skudt ned som noget af det første når man prøver!
"Hej, vi kan forstå at mange er bange for hvor klubben er på vej hen, derfor prøver vi at skabe en fan drevet forening for at få indflydelse på beslutningerne i AaB. Vi kan se at mange fans har efterspurgt det og nu sker det, tag godt imod os" Nordjydernes svar: "Hvad skal i bruge pengene til? I er sikkert bare en flok bøller der vil overtage klubben og bruge den til selv I scenesættelse og scooter værksted! Jeg støtter fandme ikke sådan en flok maskerede psykopater der ikke engang har uploadet et billede på deres hjemmeside endnu"

Måske er tidligere tiders ledelse skyld i meget dårligdom i klubben, men grunden til at vi bliver overhalet af flere klubber er Nordjysk mentalitet og jantelov.. Jøsses
Som noget nyt er der til næste hjemmekamp lukket tribune p.g.a. tilskuer problemer.
Når vi snakker om nuværende bestyrelse og fremtidig bestyrelse mener jeg at de skal løse problemet, således at der ikke kommer flere af den slags straf til klubben, og vi skal som fans selvfølgelig ikke modarbejde det, og herom skal der ikke herske tvivl om at fanforeningen skal være samarbejdende.
Det er bare så kildent et emne for nogle, at andre klubbers fans må ligge flade af grin.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 707
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Fanforeningen

Indlæg af Bech » 4. jul 2025, 17:05

Det har været prøvet før. Jeg håber det lykkedes den her gang. Kommer den CP x Vesttribunen shell til salg på Vesttribunen.dk?

Iøvrigt mener jeg, at såfremt det lykkedes at købe sig til indflydelse, så bør første punkt på dagsordenen være ophævelse af alle karantæner.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Fanforeningen

Indlæg af Dennis Nielsen » 4. jul 2025, 18:24

Spændende initiativ.

Dog bringer debatten dette spørgsmål frem:

Vil jeg hellere have de beviste elendige sse22 til at sidde i bestyrelsen og ved bordenden eller ville det være bedre med en kokain sniffende hooligan, der tænder på blus og selviscenesættelse til et sidde der...

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Fanforeningen

Indlæg af Sønderhof » 4. jul 2025, 18:37

Dennis Nielsen skrev:
4. jul 2025, 18:24
Spændende initiativ.

Dog bringer debatten dette spørgsmål frem:

Vil jeg hellere have de beviste elendige sse22 til at sidde i bestyrelsen og ved bordenden eller ville det være bedre med en kokain sniffende hooligan, der tænder på blus og selviscenesættelse til et sidde der...
Nu kender jeg dig ikke, Dennis, men du laver sjov lige nu, ikke?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Fanforeningen

Indlæg af R Rosenberg » 4. jul 2025, 19:31

Dennis Nielsen skrev:
4. jul 2025, 18:24
Spændende initiativ.

Dog bringer debatten dette spørgsmål frem:

Vil jeg hellere have de beviste elendige sse22 til at sidde i bestyrelsen og ved bordenden eller ville det være bedre med en kokain sniffende hooligan, der tænder på blus og selviscenesættelse til et sidde der...
Og ankommer maskeret på tunet, boret og hakket knallert.
Jeg har haft lidt samme dilemma selv siden i onsdags.
Ædruelighedens stemme

Besvar