AaB - B93, 8/7
Re: AaB - B93, 8/7
Here we go again.. Det er som om man sidder på lur og venter på modgang så man kan springe på nettet og gøre grin med klub, spillere OG lige fyre en "hvad sagde jeg" af..
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Men der er sgu noget komisk i at male fanden på væggen (eller det modsatte) efter træningskampe. Og det er lidt ynkeligt, at man kun kan finde indlæg fra visse brugere i kamptrådene med de to tabte træningskampe, og der er musestille efter de to vundne. Det er TRÆNINGSKAMPE.DenSataniskeHest skrev: ↑8. jul 2025, 23:25Når man driver klubben sådan der så har man fortjent det
Jeg er helt enig i, at holdet ikke er, der hvor der skal være (det er Tuxen Boll i øvrigt også), men det er ikke træningskampene, der fortæller et ord om det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Det kan du sige men for alle kampene har de samme svagheder været der... Jeg sagde desuden kan ikke rykkede op igen fra 1 div uden forstærkning så det er ikke noget nyt jeg sigerKunji skrev: ↑9. jul 2025, 06:37Men der er sgu noget komisk i at male fanden på væggen (eller det modsatte) efter træningskampe. Og det er lidt ynkeligt, at man kun kan finde indlæg fra visse brugere i kamptrådene med de to tabte træningskampe, og der er musestille efter de to vundne. Det er TRÆNINGSKAMPE.DenSataniskeHest skrev: ↑8. jul 2025, 23:25Når man driver klubben sådan der så har man fortjent det
Jeg er helt enig i, at holdet ikke er, der hvor der skal være (det er Tuxen Boll i øvrigt også), men det er ikke træningskampene, der fortæller et ord om det.
Det må man give dig, du er standhaftig. Jeg ville nok bare have en anelse mere respekt for det hvis du også kommenterede når det hele ikke var lort..DenSataniskeHest skrev: ↑9. jul 2025, 06:39Det kan du sige men for alle kampene har de samme svagheder været der... Jeg sagde desuden kan ikke rykkede op igen fra 1 div uden forstærkning så det er ikke noget nyt jeg sigerKunji skrev: ↑9. jul 2025, 06:37Men der er sgu noget komisk i at male fanden på væggen (eller det modsatte) efter træningskampe. Og det er lidt ynkeligt, at man kun kan finde indlæg fra visse brugere i kamptrådene med de to tabte træningskampe, og der er musestille efter de to vundne. Det er TRÆNINGSKAMPE.DenSataniskeHest skrev: ↑8. jul 2025, 23:25Når man driver klubben sådan der så har man fortjent det
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Det har jeg da også i kamp tråden og sådan? Men jeg medgiver gerne det været negativt længe men det har AaB deroute også og de stadig famler gør det ikke bedreRicoBR02 skrev: ↑9. jul 2025, 06:54Det må man give dig, du er standhaftig. Jeg ville nok bare have en anelse mere respekt for det hvis du også kommenterede når det hele ikke var lort..DenSataniskeHest skrev: ↑9. jul 2025, 06:39Det kan du sige men for alle kampene har de samme svagheder været der... Jeg sagde desuden kan ikke rykkede op igen fra 1 div uden forstærkning så det er ikke noget nyt jeg sigerKunji skrev: ↑9. jul 2025, 06:37Men der er sgu noget komisk i at male fanden på væggen (eller det modsatte) efter træningskampe. Og det er lidt ynkeligt, at man kun kan finde indlæg fra visse brugere i kamptrådene med de to tabte træningskampe, og der er musestille efter de to vundne. Det er TRÆNINGSKAMPE.DenSataniskeHest skrev: ↑8. jul 2025, 23:25Når man driver klubben sådan der så har man fortjent det