Så det er fansenes skyld, at vi ikke har en sportslig ledelse?Pontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 13:15en årsag kunne også være at man ikke gider stå model til, eller kan få arbejdsro uden at blive svinet til for at være marionetdukke eller noget andet…. den retorik der er kørt op og denRolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 12:47Der er jo en overvejende sandsynlighed for, at den lange ventetid alene er et udtryk for, at vi bliver valgt fra, at folk er bange for at lægge navn til SSE22"s gøglershow eller folk ikke ved, hvilket ledelsesrum de får. Eller en helt fjerde årsag.
Årsagen skyldes næppe en super grundig proces.
måde hvorpå selv mangeårige sponsorer er blevet kaldt feltmadrasser…,
folk burde se indad…. retorikken omkring klubben øger heller ikke muligheden for at tiltrække gode kandidater
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Både at vi ingen ledelse har. Svært ved at udvide vores sponsormarked og tiltrække attraktive spillere. Presset fra rabiate-fans i det nordjyske er berygtet fra Manchester til Istanbul. Welcome to hell!Rolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 15:17Så det er fansenes skyld, at vi ikke har en sportslig ledelse?Pontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 13:15en årsag kunne også være at man ikke gider stå model til, eller kan få arbejdsro uden at blive svinet til for at være marionetdukke eller noget andet…. den retorik der er kørt op og denRolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 12:47Der er jo en overvejende sandsynlighed for, at den lange ventetid alene er et udtryk for, at vi bliver valgt fra, at folk er bange for at lægge navn til SSE22"s gøglershow eller folk ikke ved, hvilket ledelsesrum de får. Eller en helt fjerde årsag.
Årsagen skyldes næppe en super grundig proces.
måde hvorpå selv mangeårige sponsorer er blevet kaldt feltmadrasser…,
folk burde se indad…. retorikken omkring klubben øger heller ikke muligheden for at tiltrække gode kandidater![]()
Nej ikke alene men det er da kraftigt medvirkende til at man næppe kan tænkes at få arbejdsro…Rolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 15:17Så det er fansenes skyld, at vi ikke har en sportslig ledelse?![]()
MP veiby italesatte det også. det gør ikke opgaven med at tiltrække hverken investorer eller kapaciteter i den sportslige del nemmere….
hjertet i nord 
Jøsses.. Jeg ville ønske at vi havde så meget magt i Aalborg, men det har vi altså ikke.. Vesttribunen har aldrig givet udtryk for at en potentiel ny ejer ikke vil få arbejdsro, men det er blevet slået helt fast at vi ikke vil finde os I ejere der lyver og kører klubben i sænk..Pontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 16:49Nej ikke alene men det er da kraftigt medvirkende til at man næppe kan tænkes at få arbejdsro…Rolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 15:17Så det er fansenes skyld, at vi ikke har en sportslig ledelse?![]()
MP veiby italesatte det også. det gør ikke opgaven med at tiltrække hverken investorer eller kapaciteter i den sportslige del nemmere….
-
R Rosenberg
- Allstar

JøssesPontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 16:49Nej ikke alene men det er da kraftigt medvirkende til at man næppe kan tænkes at få arbejdsro…Rolf Engels skrev: ↑16. jul 2025, 15:17Så det er fansenes skyld, at vi ikke har en sportslig ledelse?![]()
Ædruelighedens stemme
jeg synes ellers gang på gang at både Tuxen boll og andre beskyldes for at løbe tyskernes ærinde…RicoBR02 skrev: ↑16. jul 2025, 16:56Jøsses.. Jeg ville ønske at vi havde så meget magt i Aalborg, men det har vi altså ikke.. Vesttribunen har aldrig givet udtryk for at en potentiel ny ejer ikke vil få arbejdsro, men det er blevet slået helt fast at vi ikke vil finde os I ejere der lyver og kører klubben i sænk..
den danske del af bestyrelsen har også fået verbale tæsk. også på bannere.
alt i alt giver det bare ikke nogle særligt gode arbejdsvilkår for en nyansættelse uanset hvem der ansættes så længe sse har ejerskab….
men det er åbenbart forbudt at påpege herinde
der er blevet en rigtig træls polarsering hvor der ikke er meget plads til at mene noget andet uden at man bliver skudt det ene og det andet i skoene
jeg vil også gerne have nye ejere men det bekymrer mig sgu lidt at der er skabt sådan et klima… også herinde… hvor retorikken bliver så hård mod klubbens ansatte generelt
hjertet i nord 
Stop da det tøse hyleri.. Der er ingen der siger at du ikke må påpege hvad du mener er korrekt, men du kan sgu ikke forvente at alle bare sidder og giver dig ret hvis de ikke er enige.. ingen grund til at trække et offer kort, vi er vel nogenlunde voksne mennesker..Pontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 18:24jeg synes ellers gang på gang at både Tuxen boll og andre beskyldes for at løbe tyskernes ærinde…RicoBR02 skrev: ↑16. jul 2025, 16:56Jøsses.. Jeg ville ønske at vi havde så meget magt i Aalborg, men det har vi altså ikke.. Vesttribunen har aldrig givet udtryk for at en potentiel ny ejer ikke vil få arbejdsro, men det er blevet slået helt fast at vi ikke vil finde os I ejere der lyver og kører klubben i sænk..
alt i alt giver det bare ikke nogle særligt gode arbejdsvilkår for en nyansættelse uanset hvem der ansættes så længe sse har ejerskab….
der er blevet en rigtig træls polarsering hvor der ikke er meget plads til at mene noget andet uden at man bliver skudt det ene og det andet i skoene
jeg vil også gerne have nye ejere men det bekymrer mig sgu lidt at der er skabt sådan et klima… også herinde… hvor retorikken bliver så hård mod klubbens ansatte generelt
Jeg skriver ikke noget sted at der ikke har været modstand mod ledelsen, hverken den tyske eller den danske del. Men jeg skriver at vi simpelthen ikke er en stor nok klub til at fansne har den indflydelse som du fisker efter. Ikke engang Brøndbys fans har haft held med at skræmme sponsorer væk på trods af massiv modstand mod gfh.
Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Du har fuldstændig retPontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 18:24jeg synes ellers gang på gang at både Tuxen boll og andre beskyldes for at løbe tyskernes ærinde…RicoBR02 skrev: ↑16. jul 2025, 16:56Jøsses.. Jeg ville ønske at vi havde så meget magt i Aalborg, men det har vi altså ikke.. Vesttribunen har aldrig givet udtryk for at en potentiel ny ejer ikke vil få arbejdsro, men det er blevet slået helt fast at vi ikke vil finde os I ejere der lyver og kører klubben i sænk..
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Synes han virker totalt forkrampet i spillet med bold, fordi han ikke får dem prikket ind.Hanga skrev: ↑16. jul 2025, 19:26Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Stort rå talent, fantastisk spilforståelse og mange lækre idéer i offensiven, men gang på gang fejler han foran mål.
Tror det er bedst for begge parter at Oliver finder en ny klub.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vanvittigt hvis vi får 5 mil for ham. Manden har ikke udviklet sig 1 gram på 3 sæsoner. Han er uhyre uskarp når det gælder. Problemet er han ikke har nogen plads. Han er ikke skarp nok til at være angriber. Han er ikke hurtig eller driblestærk nok til at spille kant, og hans motor er ikke stor nok til at spille 8er. Og god gammeldags 10er er der jo ingen der bruger mere. Væk med ham hurtigst muligt og brug spilletiden på en af de unge som faktisk udhuler sigHanga skrev: ↑16. jul 2025, 19:26Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Jamen jeg er sådan set ikke uenig i din kritik af hans indsatser og hvor han burde udvikle sig. Jeg tror bare stadig på at han i det rette miljø måske kan forløse det. Vi kommer ikke udenom at en del spillere har klaret sig markant bedre efter at have forladt AaB, også spillere som jeg totalt havde afskrevet som værende en komplet nulbon (hej Kasper Høgh). Her ser jeg stadig et vist potentiale i Ross, og han er en af vores mest chanceskabende spillere, det siger statistikken.Alexis skrev: ↑16. jul 2025, 20:04Vanvittigt hvis vi får 5 mil for ham. Manden har ikke udviklet sig 1 gram på 3 sæsoner. Han er uhyre uskarp når det gælder. Problemet er han ikke har nogen plads. Han er ikke skarp nok til at være angriber. Han er ikke hurtig eller driblestærk nok til at spille kant, og hans motor er ikke stor nok til at spille 8er. Og god gammeldags 10er er der jo ingen der bruger mere. Væk med ham hurtigst muligt og brug spilletiden på en af de unge som faktisk udhuler sigHanga skrev: ↑16. jul 2025, 19:26Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Jeg tror som sagt et salg er det rigtige for alle parter, jeg tror bare også på at vi kunne få mere for ham, hvis ikke det var for klausulen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis nogen vil give det beløb for Ross, må de meget gerne få lidt fart på.
Han har fået muligheder nok i AaB, og det bliver aldrig tilstrækkeligt med ham.
Ædruelighedens stemme
Det er da et helt vildt fantastisk, hvis nogen vil betale 5 mil for ham. Han får jo Pohl til at ligne en iskold afslutter.Hanga skrev: ↑16. jul 2025, 19:26Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Han har fået chancen og målløse angribere er der rigeligt af.
Klausulen var nok betingelsen for at kunne forlænge med ham. Det viste sig så at være lidt meh, men vi var da mange herinde, som var rimeligt tilfredse med, at det lykkedes at forlænge med ham.Hanga skrev: ↑16. jul 2025, 20:07Jamen jeg er sådan set ikke uenig i din kritik af hans indsatser og hvor han burde udvikle sig. Jeg tror bare stadig på at han i det rette miljø måske kan forløse det. Vi kommer ikke udenom at en del spillere har klaret sig markant bedre efter at have forladt AaB, også spillere som jeg totalt havde afskrevet som værende en komplet nulbon (hej Kasper Høgh). Her ser jeg stadig et vist potentiale i Ross, og han er en af vores mest chanceskabende spillere, det siger statistikken.Alexis skrev: ↑16. jul 2025, 20:04Vanvittigt hvis vi får 5 mil for ham. Manden har ikke udviklet sig 1 gram på 3 sæsoner. Han er uhyre uskarp når det gælder. Problemet er han ikke har nogen plads. Han er ikke skarp nok til at være angriber. Han er ikke hurtig eller driblestærk nok til at spille kant, og hans motor er ikke stor nok til at spille 8er. Og god gammeldags 10er er der jo ingen der bruger mere. Væk med ham hurtigst muligt og brug spilletiden på en af de unge som faktisk udhuler sigHanga skrev: ↑16. jul 2025, 19:26Av. Det er desværre mindre end hvad vi ellers burde kunne sælge ham til. Men altså, Oli er aldrig for alvor brudt igennem i AaB, så et skifte videre giver nok god mening for alle parter. Jeg er dog ked af at vi ikke kan lave en bedre aftale på det. Jeg ser stadig, i modsætning til så mange andre, stadig et rimeligt potentiale i ham.
Jeg tror som sagt et salg er det rigtige for alle parter, jeg tror bare også på at vi kunne få mere for ham, hvis ikke det var for klausulen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Fint, videre. Det giver forhåbentlig plads til at få en offensiv profil ind. Ross passer ikke til kanten i vores spillestil, vi får forhåbentlig en rigtig kant med noget fart ind.R Rosenberg skrev: ↑16. jul 2025, 20:13Hvis nogen vil give det beløb for Ross, må de meget gerne få lidt fart på.
Fuldstændig enig!Pontoppi skrev: ↑16. jul 2025, 18:24jeg synes ellers gang på gang at både Tuxen boll og andre beskyldes for at løbe tyskernes ærinde…RicoBR02 skrev: ↑16. jul 2025, 16:56Jøsses.. Jeg ville ønske at vi havde så meget magt i Aalborg, men det har vi altså ikke.. Vesttribunen har aldrig givet udtryk for at en potentiel ny ejer ikke vil få arbejdsro, men det er blevet slået helt fast at vi ikke vil finde os I ejere der lyver og kører klubben i sænk..
Spørgsmålet er vel om vi kan finde en ordentlig erstatning for de håndører, og vi samtidig spiller i 1. Division.Kokkefar skrev: ↑16. jul 2025, 20:49Fint, videre. Det giver forhåbentlig plads til at få en offensiv profil ind. Ross passer ikke til kanten i vores spillestil, vi får forhåbentlig en rigtig kant med noget fart ind.R Rosenberg skrev: ↑16. jul 2025, 20:13Hvis nogen vil give det beløb for Ross, må de meget gerne få lidt fart på.
Bevares Ross har ikke brændt banen af men han er trods alt en fin spiller i 1. Division.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Instagram har tidligere været linket til en ny spiller. Nævnt forleden:
https://www.transfermarkt.com/hordur-ma ... ler/130353
Nagel og Magnússon er lige begyndt at følge hinanden på Instagram. Han har siddet udenfor i 18 måneder med knæskade og er lige kommet tilbage med en enkelt kamp for Panathinaikos og en halvleg for det Islandske landshold.
Enorm spændende profil, men lidt et gamble.
https://www.transfermarkt.com/hordur-ma ... ler/130353
Nagel og Magnússon er lige begyndt at følge hinanden på Instagram. Han har siddet udenfor i 18 måneder med knæskade og er lige kommet tilbage med en enkelt kamp for Panathinaikos og en halvleg for det Islandske landshold.
Enorm spændende profil, men lidt et gamble.