Manden smed anførerbindet i protest, da AaB ikke accepterede Bodøs bud på ham. Det er da en ret klar indikation af at manden ikke vil være her længere.RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2025, 11:07Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det og så hele situationen med det slap ud til medierne før det havde nået ind til ledelsen, jeg har mistet alt for ham, jeg var pro sousa ind til jeg hørte om han blev væk fra træning, så ja ja debat siden er et meget sjovt stedForza skrev: ↑22. jul 2025, 11:09Manden smed anførerbindet i protest, da AaB ikke accepterede Bodøs bud på ham. Det er da en ret klar indikation af at manden ikke vil være her længere.RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2025, 11:07Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Afsted med Jørgensen og brug hele pisset på at stabilisere vores midterakse.
1. Stk kvalitets central forsvarsspiller.
1. Stk kvalitets central midtbanespiller
1. Stk kvalitets angriber.
Vores hold skriger på det.
Så har de unge spillere et fundament, de kan læne sig opad. Ansvar placeres på de rette og rutinerede skuldre.
1. Stk kvalitets central forsvarsspiller.
1. Stk kvalitets central midtbanespiller
1. Stk kvalitets angriber.
Vores hold skriger på det.
Så har de unge spillere et fundament, de kan læne sig opad. Ansvar placeres på de rette og rutinerede skuldre.
Jeg er helt enig. Det var aldeles tydeligt mod Kolding.Forza skrev: ↑22. jul 2025, 10:35Vi kommer ikke til at score mål i regulært spil hvis offensiven ikke forstærkes.Martino1 skrev: ↑22. jul 2025, 10:28Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.Rolf Engels skrev: ↑22. jul 2025, 10:19Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Ross er ikke stærk på nogle områder, udover måske i småspillet. Helenius er åbenbart skadet igen. Jørgensen er en stjerne, men han er på vej videre.
Vi har ingen offensive kort. Ingen fart eller evner til at udfordre. Intet.
Håber en Jørgensen transfer kan løsrive nogle transferkroner for ellers kommer vi ikke i nærheden af toppen af ligaen.
norske medier bekræfter at buddet er accepteret og at Jørgensen flyver til lægetjek her i ugen….

hjertet i nord 
Jow jow, mon ikke man lægger et par hundrede tusinde til side, som kan bruges på at hente en profil eller to.Forza skrev: ↑22. jul 2025, 10:35Vi kommer ikke til at score mål i regulært spil hvis offensiven ikke forstærkes.Martino1 skrev: ↑22. jul 2025, 10:28Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.Rolf Engels skrev: ↑22. jul 2025, 10:19Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Ross er ikke stærk på nogle områder, udover måske i småspillet. Helenius er åbenbart skadet igen. Jørgensen er en stjerne, men han er på vej videre.
Vi har ingen offensive kort. Ingen fart eller evner til at udfordre. Intet.
Håber en Jørgensen transfer kan løsrive nogle transferkroner for ellers kommer vi ikke i nærheden af toppen af ligaen.
AaB har vel allerede solgt for tæt på 60 mio. det sidste år og man har geninvesteret ca. 1% i transfers i form af Maarup, som spillede FC Roskilde ned i 2. division.
Så det kan ret hurtigt blive et af de transfervinduer, man sent vil glemme.
vi havde nok kunnet bruge pengene hvis ikke andre havde levet over evne…Patmand skrev: ↑22. jul 2025, 11:53Jow jow, mon ikke man lægger et par hundrede tusinde til side, som kan bruges på at hente en profil eller to.
AaB har vel allerede solgt for tæt på 60 mio. det sidste år og man har geninvesteret ca. 1% i transfers i form af Maarup, som spillede FC Roskilde ned i 2. division.
Så det kan ret hurtigt blive et af de transfervinduer, man sent vil glemme.
hjertet i nord 
Hvem skal erstatte Jørgensen? Nogle bud på noget spændende, eller har nogen hørt noget?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Julius Nagel og Tuxen Boll skal til at få fingeren ud af røven. Klubben er nu fuldstændig blottet for kvalitet. Vi har en del unge med potentiale, men al logik siger at det ikke kan bære Klubben alene.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg bor på Amager og går tit over og ser fremad amager, og Lucas Haren er udemærket, men der skal AaB simpelthen sigte højere. Haren vil ikke blive en offensiv profil hos AaB, men endnu en middelmådig trupspiller. Sælger vi vores bedste spiller, så skal vi have noget ind med mere potentiale.
Mon ikke du omvendt skulle tage en slapper... Det er et enormt flot salg - det 3. i dette vindue.
Selvfølgelig skal han erstattes, men de to herrer har indtil videre leveret ganske fint i dette vindue. Forudsat at Kallesøe løfter sig noget, der minder om Randers-tiden. Håpnes og Olsson ligner rigtigt fine indkøb.
AaB-Jones skrev: ↑22. jul 2025, 12:13Mon ikke du omvendt skulle tage en slapper... Det er et enormt flot salg - det 3. i dette vindue.
Selvfølgelig skal han erstattes, men de to herrer har indtil videre leveret ganske fint i dette vindue. Forudsat at Kallesøe løfter sig noget, der minder om Randers-tiden. Håpnes og Olsson ligner rigtigt fine indkøb.
Han har spillet de sidste to sæsoner i Kongsvinger i Norge i Obos-Ligaen med 16 assist, 24 mål i 42 kampe. Han er involveret i et mål i hver kamp som kantspiller i den anden bedste række. Min vurdering er, at det er den helt rigtige hylde, måske vi endda kan få ham meget billigt.
Sådan rent statistisk er jeg ikke imponeret af Arman Taranis. Kan han være en profil for AaB. Han spillede Jyllandsserie for Herning Fremad for få sæsoner siden. Jeg tror simpelthen ikke på ham.
Farzam skriver, at EfB kun får 15% i videresalg. Jeg havde godt nok frygtet det var mere.
meget positivt…. kom så med et par forstærkninger
hjertet i nord 
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det er umuligt for mig.AaB-Jones skrev: ↑22. jul 2025, 12:13Mon ikke du omvendt skulle tage en slapper... Det er et enormt flot salg - det 3. i dette vindue.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at de har solgt flot og at de 3 mand ligner fine signings.
Men det er simpelthen ikke nok - vi er langtfra at have et hold der kan kæmpe sig tilbage i superligaen.
+ vi træner og sportschef heller ikke er lukket. Sæsonen er startet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vi er da helt enige om, at vi ikke kan hverken stoppe eller holde pause her - men det er der vel heller intet, der tyder på, at vi gør.Kasper skrev: ↑22. jul 2025, 12:26Det er umuligt for mig.AaB-Jones skrev: ↑22. jul 2025, 12:13Mon ikke du omvendt skulle tage en slapper... Det er et enormt flot salg - det 3. i dette vindue.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at de har solgt flot og at de 3 mand ligner fine signings.
Men det er simpelthen ikke nok - vi er langtfra at have et hold der kan kæmpe sig tilbage i superligaen.
+ vi træner og sportschef heller ikke er lukket. Sæsonen er startet.
Tror du kan være helt sikker på, at vi ikke er på bar bund omkring træner, selvom sportchef/-direktør skal på plads først.
Spændende om vi kigger hos B93 efter forstærkninger eller ham fra Roskilde kan komme i spil. Hvor kunne man godt bruge en succes a la Silkeborgs transfers i divisionerne eller Tammer Bany hos Randers
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Hvis planen er at erstatte Mathias Jørgensen med Taranis er det jo et nyt lavmål for naiviteten. Vi må simpelthen kunne handle fra højere hylder end et nedrykkere halvtids prof. Setup i Roskilde.Hanne94 skrev: ↑22. jul 2025, 12:20Sådan rent statistisk er jeg ikke imponeret af Arman Taranis. Kan han være en profil for AaB. Han spillede Jyllandsserie for Herning Fremad for få sæsoner siden. Jeg tror simpelthen ikke på ham.
Og så kan man selvfølgelig indvende, at netop MJ blev købt fra en 2. Div. Klub også,men det er bare en helt anden case. Han har været betragtet som et stort talent længe. Det har Taranis eller Maarup aldrig