AaB - Hillerød
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: AaB - Hillerød
Man skifter vel til 4-1-3-1 nu.
Muller
Børsting, Makolli, Olsson, Nielsen
Håpnes
Maarup, Jasson, Bomholt
John
Muller
Børsting, Makolli, Olsson, Nielsen
Håpnes
Maarup, Jasson, Bomholt
John
Så går Møller ud for vores nye Luftwaffe, og Jasson ind for Ross.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg har set bold i 30 år nu ..og tror aldrig jeg har set et rødt kort når det sker på et angribendes hold egen halvdel.
Tim Prica fik direkte rødt i en af sine første aktioner. Han sparkede så også modstanderen ned bagfra,men stadigvækraekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 15:14Jeg har set bold i 30 år nu ..og tror aldrig jeg har set et rødt kort når det sker på et angribendes hold egen halvdel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- bonanza
- Landshold

Det er underordnet, og slet ikke en diskussion værdig. Om du så er i modstanderens felt, hvis du er sidste mand på banen og stopper en angriber i en friløber, så er det direkte rødt. Det står sort på hvidt i reglerne.raekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 15:14Jeg har set bold i 30 år nu ..og tror aldrig jeg har set et rødt kort når det sker på et angribendes hold egen halvdel.
-
raekkeettre
- Allstar

Haha...rigtigt...men var det ikke også den voldsomme handling der gjorde det.jonas386 skrev: ↑26. jul 2025, 15:15Tim Prica fik direkte rødt i en af sine første aktioner. Han sparkede så også modstanderen ned bagfra,men stadigvækraekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 15:14Jeg har set bold i 30 år nu ..og tror aldrig jeg har set et rødt kort når det sker på et angribendes hold egen halvdel.
-
raekkeettre
- Allstar

Det er rigtigt men dette er jo ikke en OPLAGT målchance da der er ingen der ved om han er hurtigere end modstanderen. Og det handler jo om hvor langt du er fremme eller også om det er ude mod sidelinjen. Jrg siger bare. Jeg har aldrig set det, i 30 års fodbold i ind og udland....bonanza skrev: ↑26. jul 2025, 15:15Det er underordnet, og slet ikke en diskussion værdig. Om du så er i modstanderens felt, hvis du er sidste mand på banen og stopper en angriber i en friløber, så er det direkte rødt. Det står sort på hvidt i reglerne.raekkeettre skrev: ↑26. jul 2025, 15:14Jeg har set bold i 30 år nu ..og tror aldrig jeg har set et rødt kort når det sker på et angribendes hold egen halvdel.
Jasson har vel allerede tilbagelagt flere højintense meter og vundet flere bolde end Ross.
Det er en oplagt målchance. Han har rundet hele bagkæden og er hurtigere end hele bundet. Selvfølgelig er det en oplagt målchance.
Nåh. Vi får altså chancen til 1-3, men vi er ikke kloge nok.
Nåh. Vi får altså chancen til 1-3, men vi er ikke kloge nok.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ej kom nu, Bomholt, du må sgudda ikke blive bange og slå den bold på tværs til en meget tydeligt offside John - skyd da for helvede!
KLASSE JASSON!
Fulds speed og tro på det fremtvinger rødt kort
Fulds speed og tro på det fremtvinger rødt kort
nå så vi da lige i røde kort, var den så grov?
Den der var til gengæld ikke til rødt!
-
Dongdongwh0
- 2. div

Ej der er jo ikke rødt der haha
Benspænd i høj fart, ikke særlig grov.
Den synes jeg er ret hårdt dømt. Den tror jeg VAR havde ændret.
Jasson skal starte over Ross næste gang.
Jasson skal starte over Ross næste gang.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- bonanza
- Landshold

Det er fandme hårdt dømt. Gult kort er selvfølgelig på sin plads, men direkte rødt er sgu en gave.
Hvem er ham som kommentere kampen ?
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Også min mening