Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Sad lige og kiggede på transferfrie spillere i Danmark.
Der er en Jeppe Corfitzen som har været i Lecce indtil i sommer. 20 årig kantspiller som derudover har fortid i Lyngby og hos FCK U19.
Nogen der kender ham og ved om han kunne være noget for os?
Lecce har haft en ret god hånd med danske talenter så selvom det ikke var en de kunne bruge kunne det jo sagtens være en mand der har talent og shine og udvikle sig i 1. division.
Der er en Jeppe Corfitzen som har været i Lecce indtil i sommer. 20 årig kantspiller som derudover har fortid i Lyngby og hos FCK U19.
Nogen der kender ham og ved om han kunne være noget for os?
Lecce har haft en ret god hånd med danske talenter så selvom det ikke var en de kunne bruge kunne det jo sagtens være en mand der har talent og shine og udvikle sig i 1. division.
RAUS RAUS SSE!
Jeg har ikke noget godt svar, jeg tror måske bare at jeg er en idiot overfor andre pga manglende selvværd..Raptorr skrev: ↑30. jul 2025, 17:43Hvad er ideen med at kalde folk for navne eller på lettere nedladende vis koble dem med SSE22? Det forstår jeg simpelthen ikke. Hvis man ønsker at henvise til andre debattører ved navn, så kan man jo anvende deres brugernavn. Det er nemt og i øvrigt ofte anvendt her på siden.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2025, 14:08Vi ved jo i princippet ikke om du er jan, så vi kan bare kalde dig sse fra nu af..Pontoppi skrev: ↑30. jul 2025, 14:03@DebatjuntaenR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 13:23
Du forstår tilsyneladende ikke, hvad jeg skriver. Jeg er dog ikke overrasket, Jan.
er det tilladt at blive ved med af af spore tråde ved at kalde andre brugere navne?
-
R Rosenberg
- Allstar

Samme her.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2025, 18:50Jeg har ikke noget godt svar, jeg tror måske bare at jeg er en idiot overfor andre pga manglende selvværd..Raptorr skrev: ↑30. jul 2025, 17:43Hvad er ideen med at kalde folk for navne eller på lettere nedladende vis koble dem med SSE22? Det forstår jeg simpelthen ikke. Hvis man ønsker at henvise til andre debattører ved navn, så kan man jo anvende deres brugernavn. Det er nemt og i øvrigt ofte anvendt her på siden.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2025, 14:08Vi ved jo i princippet ikke om du er jan, så vi kan bare kalde dig sse fra nu af..Pontoppi skrev: ↑30. jul 2025, 14:03@DebatjuntaenR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 13:23
Du forstår tilsyneladende ikke, hvad jeg skriver. Jeg er dog ikke overrasket, Jan.
er det tilladt at blive ved med af af spore tråde ved at kalde andre brugere navne?
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Denne selvindsigt er klasse og vidner om en lys fremtid for hele debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 19:08Samme her.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2025, 18:50Jeg har ikke noget godt svar, jeg tror måske bare at jeg er en idiot overfor andre pga manglende selvværd..Raptorr skrev: ↑30. jul 2025, 17:43Hvad er ideen med at kalde folk for navne eller på lettere nedladende vis koble dem med SSE22? Det forstår jeg simpelthen ikke. Hvis man ønsker at henvise til andre debattører ved navn, så kan man jo anvende deres brugernavn. Det er nemt og i øvrigt ofte anvendt her på siden.RicoBR02 skrev: ↑30. jul 2025, 14:08Vi ved jo i princippet ikke om du er jan, så vi kan bare kalde dig sse fra nu af..Pontoppi skrev: ↑30. jul 2025, 14:03@DebatjuntaenR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 13:23
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Er du mr. Politi der skal bestemme om nogle brugere ønsker at skrive deres ønske til en ny spiller?bedstefar skrev: ↑30. jul 2025, 17:21Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 16:29Fordi tråden er til transferønsker, og en bruger lavede en post, hvor han ønskede Lucas til klubben...Kom nu videre mand, Lucas kommer ikke tilbage. Han har vel også stadig en god udenlandskontrakt i sig endnu, han gider da ikke rende rundt i 1 div til 100000 om måneden..
Mon ikke ham Sebastian Koch er på kontrakt - måske bare en 1 års - allerede imorgen senest fredag
Det tror jeg sgu
Det tror jeg sgu
Han har vel vist, han kan score mål for enhver klub, han stiller op for, hvis han er skadesfri.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hmm syns bare når man læser og hører til tuxen Boll “ vi skal også have noget til bredden”
Fornemmer bare at han blir signet for at få fyldt mere på truppen
En 6. Sans
Nej, den er på mig selvfølgelig. Sorry! Jeg håber da også på Lucas hjem igen, bare fordi han er en rigtig Aalborg dreng og tidligere højt niveau. Passer han ind i et system uden en 10er og mon ikke han kigger mod hans sidste store kontrakt?Kristian skrev: ↑30. jul 2025, 20:24Er du mr. Politi der skal bestemme om nogle brugere ønsker at skrive deres ønske til en ny spiller?bedstefar skrev: ↑30. jul 2025, 17:21Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 16:29Fordi tråden er til transferønsker, og en bruger lavede en post, hvor han ønskede Lucas til klubben...Kom nu videre mand, Lucas kommer ikke tilbage. Han har vel også stadig en god udenlandskontrakt i sig endnu, han gider da ikke rende rundt i 1 div til 100000 om måneden..
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg synes også han ville være fin. Om det er realistisk, tvivler jeg mere på.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 16:39Guilty as charged. Fordi en efterspurgte to kantspillere. Så ville jeg bare namedroppe en erfaren én, der går rundt (i Aalborg endda) uden klub, og som jeg mener, ville være rigeligt fin til et midterhold i 1. division.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 16:29Fordi tråden er til transferønsker, og en bruger lavede en post, hvor han ønskede Lucas til klubben...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Hvem har SSE22 købt, hvor de var en forstærkning fra dag et og var købt netop til det? Ingen (måske bortset fra MJ), for det koster. At Widell så var en klar forstærkning, er en anden sag, men også i dette vindue har man købt spillere under os (Maarup, Børsting og Håpnes og Kallesøe måske på niveau), men de er købt fra lavere rangerede hold, og det er i mine øjne ikke en klar forstækning men en mulig forstærkning, hvor det hidtil alt for tit har vist sig at være det modsatte. En forstærkning ville være en SL spiller eller tilsvarende.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det gør jeg også overordentligt meget.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 22:14Jeg synes også han ville være fin. Om det er realistisk, tvivler jeg mere på.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 16:39Guilty as charged. Fordi en efterspurgte to kantspillere. Så ville jeg bare namedroppe en erfaren én, der går rundt (i Aalborg endda) uden klub, og som jeg mener, ville være rigeligt fin til et midterhold i 1. division.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 16:29Fordi tråden er til transferønsker, og en bruger lavede en post, hvor han ønskede Lucas til klubben...
Ædruelighedens stemme
Ja man bliver lidt træt, i 2025 har vi solgt Otoa, Widell, KJ, Davidsen og MJ altså spillere for samlet knap 100 mil.
I Ridpodsten taler han det også ned fordi der jo også går penge til agenter osv, og det er selvfølgelig fuldstændig rigtigt, men sådan har det jo altid været, og sådan er det for alle andre klubber og AaB har altså haft et historisk godt transfer år.
Derudover studsede jeg over han også siger, at pengene jo også kommer ind i rater, således vi jo ikke kan bruge dem endnu.
Der tænker jeg lidt, har vi virkelig ikke likvider til at betale for noget, hvor vi ved pengene er på vej? Skal vi sidde og vente på de kommer ind på kontoen? Det virker altså lidt amatøragtigt hvis det er sandt.
Men ja ved selvfølgelig ikke om det er en eller anden jysk strategi om at tale noget ned, så vi bliver positivt overasket over hvad vi får ind eller om pengene reelt er brugt på gud ved hvad.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Hvor tæt er Lucas signingen på? Nogen der ved om han har været til lægetjek?
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Underligt argument at Tuxen. Vi kan jo blot gøre det samme - betale i rater. Selvfølgelig afhængigt at transferbeløbets størrelse.troelsh skrev: ↑31. jul 2025, 08:28Ja man bliver lidt træt, i 2025 har vi solgt Otoa, Widell, KJ, Davidsen og MJ altså spillere for samlet knap 100 mil.
I Ridpodsten taler han det også ned fordi der jo også går penge til agenter osv, og det er selvfølgelig fuldstændig rigtigt, men sådan har det jo altid været, og sådan er det for alle andre klubber og AaB har altså haft et historisk godt transfer år.
Derudover studsede jeg over han også siger, at pengene jo også kommer ind i rater, således vi jo ikke kan bruge dem endnu.
Der tænker jeg lidt, har vi virkelig ikke likvider til at betale for noget, hvor vi ved pengene er på vej? Skal vi sidde og vente på de kommer ind på kontoen? Det virker altså lidt amatøragtigt hvis det er sandt.
Men ja ved selvfølgelig ikke om det er en eller anden jysk strategi om at tale noget ned, så vi bliver positivt overasket over hvad vi får ind eller om pengene reelt er brugt på gud ved hvad.
tyskerne er heldige med, at de arvede et godt setup. Hvor unge talenter var tæt på klar. Ellers havde vi ikke haft pæne penge fra Otoa og Davidsen.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
En klog forhandler går heller ikke i pressen og fortæller penge ikke er noget problem og iøvrigt er vi dybt desperate.troelsh skrev: ↑31. jul 2025, 08:28Ja man bliver lidt træt, i 2025 har vi solgt Otoa, Widell, KJ, Davidsen og MJ altså spillere for samlet knap 100 mil.
Præcis. Sådan har gamet været alle dage.DarkHorse9000 skrev: ↑31. jul 2025, 08:40En klog forhandler går heller ikke i pressen og fortælle penge er ikke noget problem og iøvrigt er vi dybt desperate.troelsh skrev: ↑31. jul 2025, 08:28Ja man bliver lidt træt, i 2025 har vi solgt Otoa, Widell, KJ, Davidsen og MJ altså spillere for samlet knap 100 mil.
Sandt! :-)DarkHorse9000 skrev: ↑31. jul 2025, 08:40En klog forhandler går heller ikke i pressen og fortælle penge er ikke noget problem og iøvrigt er vi dybt desperate.troelsh skrev: ↑31. jul 2025, 08:28Ja man bliver lidt træt, i 2025 har vi solgt Otoa, Widell, KJ, Davidsen og MJ altså spillere for samlet knap 100 mil.
Kasper davidsen havde aldrig fået spilletid hvis ikke det havde været for strategien om at bruge ham og noel m. fl.Dennis Nielsen skrev: ↑31. jul 2025, 08:31tyskerne er heldige med, at de arvede et godt setup. Hvor unge talenter var tæt på klar. Ellers havde vi ikke haft pæne penge fra Otoa og Davidsen.
han var knap nok i spil til førsteholdet
lidt underlig påstand. først har de ikke noget med widell og jørgensen købende at gøre og nu har de også arvet gode unge talenter som var flyve færdige før de kom til og ‘bare’ skulle sælges
kritikken begynder godt nok at blive søgt
hjertet i nord