Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
John skulle have lukket denne kamp for længst..
Så ender det med at dommerteamet bliver afgørende..
Kan ikke se om straffesparket er der eller ej..
Men dybt urutineret af Bomholt lige meget hvad.. Må aldrig spark ud i luften der.. Totalt ufarlig situation..
Så ender det med at dommerteamet bliver afgørende..
Kan ikke se om straffesparket er der eller ej..
Men dybt urutineret af Bomholt lige meget hvad.. Må aldrig spark ud i luften der.. Totalt ufarlig situation..
Skal man forsøge at se bort fra dommeren, så er det tydeligt hvilken tilstand holdet er i. Vi ryster som et espeløv når vi skal forsvare en føring, for vi har ikke vundet en kamp i årtier.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- MF issehoved
- 2. div

Vi ligner simpelthen et hold, der ikke er i form overhovedet
Præcis.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Vi har nu spillet langt bedre, end vi gjorde de sidste runder af sidste sæson.EINHILL skrev: ↑6. aug 2025, 20:59Stop nu med det tuderi over dommeren! Så bliver det sku ikke pinligere!
Holdet har spillet helt horribelt imod en ringe modstander.
Det er sku lidt som frygtet med Højer. Samme DBU taktik som Wieghorst, med at spille den rundt og rundt uden nogen plan.
Vi bliver sku for nemme at spille imod med det lorte DBU koncept.
Hader København!
Det kan godt være dommeren bliver afgørende til allersidst, men det er jo holdets inkompetence der har bragt os hertil. Det er så åndsvagt at vi skal nå det punkt, hvor vi siger "åh dommeren er dårlig", når det overordnet handler om hvor pisseringe SSE har forvaltet den her trup
-
Dongdongwh0
- 2. div

RAM SGU DA MÅLET JOHN DIN AMATØR
John forhelved…
Vi har spillet meget ringe, maks lige op med et 2 div hold, men dommeren er lige så fucking dårlig.EINHILL skrev: ↑6. aug 2025, 20:59Stop nu med det tuderi over dommeren! Så bliver det sku ikke pinligere!
Holdet har spillet helt horribelt imod en ringe modstander.
Det er sku lidt som frygtet med Højer. Samme DBU taktik som Wieghorst, med at spille den rundt og rundt uden nogen plan.
Vi bliver sku for nemme at spille imod med det lorte DBU koncept.
John John John…. Hvorfor trækker han ikke ind mod midten af banen, inden han afslutter?
“Af den ellers normalt så dygtige angriber”.
Har kommentatoren set John som angriber før?
Har kommentatoren set John som angriber før?
------------------------------------------------
- MF issehoved
- 2. div

Jesus Christ
Aldrig har jeg set et AaB hold så ringe. Jeg har fulgt med siden 1979
Arh rolig nu, han er forståeligt nok lidt på pumperne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg ved godt at John er træt.. Men det er forsvareren da også..
Få dog det træk ind mod mål.. Der var tre træk og ingen af dem brugte han til at gøre situationen farligere..
Han ha været dyr i dag.. Lidt en Pohl oplevelse at se ham..
Få dog det træk ind mod mål.. Der var tre træk og ingen af dem brugte han til at gøre situationen farligere..
Han ha været dyr i dag.. Lidt en Pohl oplevelse at se ham..
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg aner ikke hvad det er for amatører dommere de sender ud til os. Men hun laver undlader at give rødt som ville have afgjort kampen, og så dømmer hun et ikke eksisterende straffe til sidst.
Omvendt er pokalen en turnering der ikke er særligt vigtig for os. Men vi skal have en sejr, og så er det sgu irriterende at se en dommer tage sagen i egen hånd
Omvendt er pokalen en turnering der ikke er særligt vigtig for os. Men vi skal have en sejr, og så er det sgu irriterende at se en dommer tage sagen i egen hånd
Det er det, men lad os nu ikke bilde os ind, at det er derfor vi for gud ved hvilken gang smider føringen til sidst. Det er en klar generel tendens.Funky skrev: ↑6. aug 2025, 20:59Det er så vildt, at han slipper afsted med det.alithebeast skrev: ↑6. aug 2025, 20:58Selvfølgelig gør vi det. Men det er altså svært at bevare ro og overblik, når modstanderen må slå en til blods.Hanga skrev: ↑6. aug 2025, 20:56Straffesparket er naturligvis hårdt dømt men vi er simpelthen grotesk ringe til at forsvare en føring. Det er så enormt tydeligt at holdet går fuldstændig i stå og at man er så bange for at smide føringen, man stopper helt med at spille og gå efter den anden scoring. Vi inviterer til tilfældigheder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- MF issehoved
- 2. div

"Frederik Børsting - fortryder du?" 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Alle dine indlæg lyder som en troldMF issehoved skrev: ↑6. aug 2025, 21:04Jesus Christ
- MF issehoved
- 2. div

Up to you.Gentleman Finn skrev: ↑6. aug 2025, 21:07Alle dine indlæg lyder som en troldMF issehoved skrev: ↑6. aug 2025, 21:04Jesus Christ