Okay. Det er de så stadig. Men tæt løb så.
EfB - AaB 19.08.2025
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: EfB - AaB 19.08.2025
Okay, nu er heldet med os.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det bliver ikke ved med at gå godt..
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Men målmanden må jo ikke have bolden i hænderne uden for feltet. Har dælme da aldrig set noget blive dømt hvis en spiller står uden for feltet. Vis mig lige den logik.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:08Det står der simpelthen intet om i fodboldloven. Til gengæld står der, at man ikke må forhindre en målmand i at skille sig af med bolden.raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 19:54Han står slet ikke inde i feltet...han står uden for feltet...og det er nu sådan at man skal lige ud af feltet efter et hjørnespark. Men i det øjeblik han bliver ramt og følger målmanden står han uden for feltet. Der er intet forkert i det...Kokkefar skrev: ↑19. aug 2025, 19:47Han løber bevidst efter keeperen for at stå i vejen - inde i feltet. Det må man selvfølgelig ikke.
Godt dømt.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Svært at lave noget ordenligt ved bomholt skade der. Vi må snart have flere fra transitionsgruppen op og spille.
Der er altså kvalitet i langt det meste, John laver.
Helenius ligner en, som er ved at have brugt kræfterne.
Hahaha, dommerne ser bare ingenting, nu slap en EFB-mand så afsted med at tæmme bolden med hånden. Kors, mand...
Edit: Og Lasse Vigen bliver ved med at slippe for et kort. Jamen for f... da.
Helenius ligner en, som er ved at have brugt kræfterne.
Hahaha, dommerne ser bare ingenting, nu slap en EFB-mand så afsted med at tæmme bolden med hånden. Kors, mand...
Edit: Og Lasse Vigen bliver ved med at slippe for et kort. Jamen for f... da.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvidovre, Esbjerg, Hobro, Lyngby (minimum en af gangene), Vejle (minimum en af gangene), Helsingør, HB Køge, Vestsjælland.R Rosenberg skrev: ↑19. aug 2025, 20:07Hvem er så? For jeg husker ikke at have set en nedrykker på så lavt et fodboldmæssigt niveau før.
Bare sådant de sidste 15 år. Men jeg er ikke uenig i, at vi pt. er et ret ringe hold. Jeg tror dog ikke kun, at der drejer sig om kvalitet, men også bare generel uro og manglende kontinuitet. Det her hold skal nok - også i sin nuværende form - finde noget kvalitet frem og forbedre sig. Men vi er ikke i nærheden af at kunne returnere til Superliga i den her form - enig.
Jeg er dog ikke helt så depressiv på AaBs vegne som du er. Endnu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Men det er lige meget om du har set det..raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 20:11Men målmanden må jo ikke have bolden i hænderne uden for feltet. Har dælme da aldrig set noget blive dømt hvis en spiller står uden for feltet. Vis mig lige den logik.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:08Det står der simpelthen intet om i fodboldloven. Til gengæld står der, at man ikke må forhindre en målmand i at skille sig af med bolden.raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 19:54Han står slet ikke inde i feltet...han står uden for feltet...og det er nu sådan at man skal lige ud af feltet efter et hjørnespark. Men i det øjeblik han bliver ramt og følger målmanden står han uden for feltet. Der er intet forkert i det...Kokkefar skrev: ↑19. aug 2025, 19:47Han løber bevidst efter keeperen for at stå i vejen - inde i feltet. Det må man selvfølgelig ikke.
Godt dømt.
Jf. din logik så kan man altså står en cm udenfor feltet, selv hvis målmanden står lige indenfor feltet, og dermed ikke frit kan sparke..
Så der har du logikken..
Ikke at logik og anekdotisk viden kan bruges meget i fodboldloven sammenhæng..
Det behøver jeg faktisk ikke, for jeg har allerede nævnt, hvad der står i fodboldloven. Men hvis målmanden er på vej frem mod kanten af feltet for at sparke ud, så må Børsting selvfølgelig ikke bevidst stille sig i den linje lige uden for feltet. Det er åbentlyst. Han blokerer for målmandens udspil = ulovligt.raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 20:11Men målmanden må jo ikke have bolden i hænderne uden for feltet. Har dælme da aldrig set noget blive dømt hvis en spiller står uden for feltet. Vis mig lige den logik.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:08Det står der simpelthen intet om i fodboldloven. Til gengæld står der, at man ikke må forhindre en målmand i at skille sig af med bolden.raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 19:54Han står slet ikke inde i feltet...han står uden for feltet...og det er nu sådan at man skal lige ud af feltet efter et hjørnespark. Men i det øjeblik han bliver ramt og følger målmanden står han uden for feltet. Der er intet forkert i det...Kokkefar skrev: ↑19. aug 2025, 19:47Han løber bevidst efter keeperen for at stå i vejen - inde i feltet. Det må man selvfølgelig ikke.
Godt dømt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
B93 var heller ikke imponerende.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:14Hvidovre, Esbjerg, Hobro, Lyngby (minimum en af gangene), Vejle (minimum en af gangene), Helsingør, HB Køge, Vestsjælland.R Rosenberg skrev: ↑19. aug 2025, 20:07Hvem er så? For jeg husker ikke at have set en nedrykker på så lavt et fodboldmæssigt niveau før.
Bare sådant de sidste 15 år. Men jeg er ikke uenig i, at vi pt. er et ret ringe hold. Jeg tror dog ikke kun, at der drejer sig om kvalitet, men også bare generel uro og manglende kontinuitet. Det her hold skal nok - også i sin nuværende form - finde noget kvalitet frem og forbedre sig. Men vi er ikke i nærheden af at kunne returnere til Superliga i den her form - enig.
Jeg er dog ikke helt så depressiv på AaBs vegne som du er. Endnu.
Godt nok en skidt start på anden halvleg. Minder meget om starten på første.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Dalbjerg skrev: ↑19. aug 2025, 20:16Men det er lige meget om du har set det..raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 20:11Men målmanden må jo ikke have bolden i hænderne uden for feltet. Har dælme da aldrig set noget blive dømt hvis en spiller står uden for feltet. Vis mig lige den logik.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:08Det står der simpelthen intet om i fodboldloven. Til gengæld står der, at man ikke må forhindre en målmand i at skille sig af med bolden.raekkeettre skrev: ↑19. aug 2025, 19:54Han står slet ikke inde i feltet...han står uden for feltet...og det er nu sådan at man skal lige ud af feltet efter et hjørnespark. Men i det øjeblik han bliver ramt og følger målmanden står han uden for feltet. Der er intet forkert i det...
Godt dømt.
Jf. din logik så kan man altså står en cm udenfor feltet, selv hvis målmanden står lige indenfor feltet, og dermed ikke frit kan sparke..
Så der har du logikken..
Ikke at logik og anekdotisk viden kan bruges meget i fodboldloven sammenhæng..
Jeg forstår ikke at Kallesøe har spillet så mange Superligakampe. Synes godt nok han virker meget begrænset i sit repertoire. Håber han bliver bedre i løbet af sæsonen.
Igen må man bare sige: ALT det knokkelarbejde fra Jasson, og så har han SÅ ringe blik for sine medspillere...
Ross har man nærmest ikke opdaget på banen endnu.
Ross har man nærmest ikke opdaget på banen endnu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Manglende selvtillid på holdet, angst for at tabe og manglende erfaring i både forsvar og midtbane.
Tydeligt hvad bomholt betyder. En mand, der ikke var fast i superligaen sidste år. Det er vildt nok.
Ingen tvivl om det - men måske vigtigst af alt, manglende kvalitet.
Det er uden tvivl muligt at få mere ud af det her hold men vi har alt for få spillere på vores hold der er gode på bolden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ro på. Nu er Maarup på banen.R Rosenberg skrev: ↑19. aug 2025, 20:07Hvem er så? For jeg husker ikke at have set en nedrykker på så lavt et fodboldmæssigt niveau før.