Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Igen en vanvittig vigtig kamp. Det er ikke mange ting der skal gå den rigtige vej før vi kan ligge nummer 2 når runden er slut.
Håber og tror på et anderledes udtryk end mod Middelfart.
Vi rykkede Hvidovre fuldstændig over på hjemmebane. Jeg er positiv og tror på en 3-1 sejr.
Håber og tror på et anderledes udtryk end mod Middelfart.
Vi rykkede Hvidovre fuldstændig over på hjemmebane. Jeg er positiv og tror på en 3-1 sejr.
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Det er en kamp vi skal vinde, så vi selv kan afgøre om vi vil ligge i top 3 inden foråret
Jeg har en dårlig fornemmelse. Jeg tror på en meget bøvlet kamp, hvor vi ikke gør det godt - også selvom vi tævede dem hjemme.
RAUS RAUS SSE!
Med tanke på hvor dårligt vi har præsteret på udebane denne sæson, vil jeg mene uafgjort er et acceptabelt resultat her. Vi skal selvfølgelig altid gå efter at vinde, og har bestemt også muligheden, men først og fremmest skal vi have hævet præstationerne og undgå de dumme nederlag vi er rendt ind i.
Jeg er personligt lidt træt af at høre de her "vi er inde i et godt flow" udtalelser der er kommet på det seneste, når vi følger det op med præstationer som mod Middelfart. Det niveau rækker ikke i morgen.
Jeg er personligt lidt træt af at høre de her "vi er inde i et godt flow" udtalelser der er kommet på det seneste, når vi følger det op med præstationer som mod Middelfart. Det niveau rækker ikke i morgen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Stadig ingen Kaasa i startopstillingen. Ved godt han har været skadet, men hvor længe skal han lige bruge på at komme i kampform? Det lød ellers til at han er voldsomt god til træning, men åbenbart ikke god nok/klar nok til at spille i weekenden
Kan det passe der er udsolgt på udebanetribunen?
Mit (forsøg på)køb tidligere i dag ser ikke ud til at være gået igennem, og nu kan tribunen ikke længere vælges?
Mit (forsøg på)køb tidligere i dag ser ikke ud til at være gået igennem, og nu kan tribunen ikke længere vælges?
Tror der er en god chance for, at han kommer ind i 2. halvleg.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Kaasa må meget gerne finde melodien hurtigt, for dén midtbane er simpelthen for tyndbenet. De kan slet ikke tage nok fat i duellerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Men han er vel hentet som en profil til start-11.. ikke som en god indskifter? Han har været skadet, så helt fair at han lige skal finde formen. Men det bør være op over nu! Ellers ryger han med i kassen af fejlkøb
Nå - ham behøver man nok ikke dække op!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Vi bliver bare most af deres fysik, virkelig dårligt, vi er igen igen igen slet ikke mødt op fra start
Arnorsson….nej nej nej.
Vildt dårligt udlæg på kampen, bolden springer fra spillerne, midtbanen taber samtlige dueller og halter efter i alt, og Arnorsson kegler rundt med pasninger og indgreb.
Vildt dårligt udlæg på kampen, bolden springer fra spillerne, midtbanen taber samtlige dueller og halter efter i alt, og Arnorsson kegler rundt med pasninger og indgreb.
Noel er simpelthen en katastrofe indtil videre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
For helvede altså, hvor er det skidt, hele seancen der fører op til målet er skidt med en oversatset aflevering af Anarsson. Midtbanen sejler
Hvorfor kommer vi så ofte håbløst ud til kampene? Fatter det ikke
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo, vi mangler i dén grad forstærkninger til vinter.
Ædruelighedens stemme
Jeg synes vi ekstremt dårlige til at få kampene over på vores præmisser, det bliver tit på modstanderes præmisser. Hvidovre vil gerne spille fysisk og tvinge os til lange bolde og den går vi bare med på. Få nu fat i spillet og kør bolden rundt om dem.
Midtbane med Ross - Jasson - Bomholt.