Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Altså er Tiedemann ældet 16 år i løbet af vinteren?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Han plejer aldrig at ændre koncept desværre og skifter altid 1 til 1 position.FIDEL skrev: ↑27. feb 2026, 19:57Nu må vi se hvad Højer er gjort af. Noget skal ihvertfald ske i pausen.baresi skrev: ↑27. feb 2026, 19:53Konceptet sejler også rundt
Vi står milevidt fra hinanden og når vi har Jasson som ham med flest boldberøringer så har vi jo tabt. Der er ingen bund i holdet..
Midtbanen fylder intet som helst.. de bliver skubbet nok og spillet omkring.
Hillerød stiller deres 3 offensive ind central så alle 4 AaB forsvarer skal stå smalt - så Hillerøds wingbacks har 20 meter på begge kanter uden en forsvarer
Det er satme tungt
Savner en plan B
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvis man ikke kam holde komcentrstionen fordi kampen afbrydes et par minutter, skal man nok finde noget andet at lave
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Brizzie1885
- Ynglinge

- Indlæg: 93
- Tilmeldt: 29. jan 2025, 19:23
- Favoritspiller: Widell
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.Dalbjerg skrev: ↑27. feb 2026, 20:09Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Tiedemann sat af med lethed af Frederik Heiselberg der laver en tunnel og brænder en stor chance a la den Normann brændte i første.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så skift dog noget andet ind! Er vores trænerteam blinde?
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvis Helenius har ben til resten af kampen, så skal han ind. Vi kan ikke holde på bolden på deres banehalvdel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Måske kostede de ikke målet. Men tennisboldene er stadigt latterligtDalbjerg skrev: ↑27. feb 2026, 20:09Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er fint at alle 3 oppe foran har fart. Men det giver os bare intet i en kamp som denne.RufusTheDog skrev: ↑27. feb 2026, 20:14Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Helenius har nogle andre kompetencer der i den grad kan bidrage. Selvom det ikke er deres elskede presspil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Kubel kan altså noget 1 mod 1, men for filan hvor mangler vi en 9’er, det er helt vildt, John er jo ikke 9’er.
Det behøver være nogen ny Rade Prica, men bare en med noget fysik, f.eks. Som Heisselberg fra Hillerød, hold da op han ville have pyntet på vores hold.
Det behøver være nogen ny Rade Prica, men bare en med noget fysik, f.eks. Som Heisselberg fra Hillerød, hold da op han ville have pyntet på vores hold.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er altså også en helt sygt ringe kamp af bagkæden. Jeg har sjældent set så mange håbløse afleveringer, og alligevel insisterer vi på, at vi er dygtige nok til at spille den ud af alle situationer.
Det er vanvittigt at kigge på. Vi mangler desperat MUSKLER på det her hold.
Det er vanvittigt at kigge på. Vi mangler desperat MUSKLER på det her hold.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Ville være dejligt vi havde en midtbane der faktisk fyldte lidt og tog fat i spillet, og gav de forreste noget brugbart og arbejde medForza skrev: ↑27. feb 2026, 20:16Det er fint at alle 3 oppe foran har fart. Men det giver os bare intet i en kamp som denne.RufusTheDog skrev: ↑27. feb 2026, 20:14Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Helenius har nogle andre kompetencer der i den grad kan bidrage. Selvom det ikke er deres elskede presspil.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Skift nu Jasson ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
De går allerede og kigger ned i græsset og gemmer sig
Jasson komplet katastrofe
Jasson komplet katastrofe
-
Dongdongwh0
- 2. div

- Indlæg: 164
- Tilmeldt: 28. apr 2025, 10:37
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hiv nu Jasson ud hvad fanden er det der
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
så kommer kaasa og helenius kan umuligt blive værre kan det
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så, Kaasa og Helenius ind for Normann og Jasson. Kom så for f...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Vi fungerer bare som hold dårligere end Hillerød pt.. Det er nemt at se at de står stærkere i strukturen, har relationerne på plads og er mere trygge i det hele.. Der er vi ikke endnu og derfor rykker vi ikke op i år. Den er soleklar.



