Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dalbjerg » 27. feb 2026, 20:09

Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..

Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..


Blæse og have mel i munden..

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:11

Altså er Tiedemann ældet 16 år i løbet af vinteren?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af baresi » 27. feb 2026, 20:11

FIDEL skrev:
27. feb 2026, 19:57
baresi skrev:
27. feb 2026, 19:53
hit666 skrev:
27. feb 2026, 19:43
baresi skrev:
27. feb 2026, 19:40
2 mdrs optakt og spillet er komplet idéforladt
Der er intet koncept og midtbanen løber omkring dem selv

den smule ide man hade på midet forsvandt med Bomholt
Konceptet sejler også rundt
Vi står milevidt fra hinanden og når vi har Jasson som ham med flest boldberøringer så har vi jo tabt. Der er ingen bund i holdet..
Midtbanen fylder intet som helst.. de bliver skubbet nok og spillet omkring.
Hillerød stiller deres 3 offensive ind central så alle 4 AaB forsvarer skal stå smalt - så Hillerøds wingbacks har 20 meter på begge kanter uden en forsvarer
Det er satme tungt
Nu må vi se hvad Højer er gjort af. Noget skal ihvertfald ske i pausen.
Han plejer aldrig at ændre koncept desværre og skifter altid 1 til 1 position.
Savner en plan B

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af jonas386 » 27. feb 2026, 20:11

Hvis man ikke kam holde komcentrstionen fordi kampen afbrydes et par minutter, skal man nok finde noget andet at lave
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brizzie1885
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 29. jan 2025, 19:23
Favoritspiller: Widell

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Brizzie1885 » 27. feb 2026, 20:12

Dalbjerg skrev:
27. feb 2026, 20:09
Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..

Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..


Blæse og have mel i munden..
Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:12

Tiedemann sat af med lethed af Frederik Heiselberg der laver en tunnel og brænder en stor chance a la den Normann brændte i første.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2026, 20:14

Så skift dog noget andet ind! Er vores trænerteam blinde?

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af RufusTheDog » 27. feb 2026, 20:14

Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:14

Hvis Helenius har ben til resten af kampen, så skal han ind. Vi kan ikke holde på bolden på deres banehalvdel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kyllingen
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 1. feb 2024, 16:47
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kyllingen » 27. feb 2026, 20:15

Dalbjerg skrev:
27. feb 2026, 20:09
Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..

Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..


Blæse og have mel i munden..
Måske kostede de ikke målet. Men tennisboldene er stadigt latterligt

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Forza » 27. feb 2026, 20:16

RufusTheDog skrev:
27. feb 2026, 20:14
Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Det er fint at alle 3 oppe foran har fart. Men det giver os bare intet i en kamp som denne.

Helenius har nogle andre kompetencer der i den grad kan bidrage. Selvom det ikke er deres elskede presspil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af troelsh » 27. feb 2026, 20:17

Kubel kan altså noget 1 mod 1, men for filan hvor mangler vi en 9’er, det er helt vildt, John er jo ikke 9’er.
Det behøver være nogen ny Rade Prica, men bare en med noget fysik, f.eks. Som Heisselberg fra Hillerød, hold da op han ville have pyntet på vores hold.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:18

Det er altså også en helt sygt ringe kamp af bagkæden. Jeg har sjældent set så mange håbløse afleveringer, og alligevel insisterer vi på, at vi er dygtige nok til at spille den ud af alle situationer.

Det er vanvittigt at kigge på. Vi mangler desperat MUSKLER på det her hold.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:18

Forza skrev:
27. feb 2026, 20:16
RufusTheDog skrev:
27. feb 2026, 20:14
Mon vi skulle prøve med en angriber der kan holde på bolden og slå en aflevering, inden der går alt for lang tid.
Det er fint at alle 3 oppe foran har fart. Men det giver os bare intet i en kamp som denne.

Helenius har nogle andre kompetencer der i den grad kan bidrage. Selvom det ikke er deres elskede presspil.
Ville være dejligt vi havde en midtbane der faktisk fyldte lidt og tog fat i spillet, og gav de forreste noget brugbart og arbejde med

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Forza » 27. feb 2026, 20:19

Skift nu Jasson ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af baresi » 27. feb 2026, 20:19

De går allerede og kigger ned i græsset og gemmer sig
Jasson komplet katastrofe

Dongdongwh0
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 28. apr 2025, 10:37

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dongdongwh0 » 27. feb 2026, 20:19

Hiv nu Jasson ud hvad fanden er det der

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:19

så kommer kaasa og helenius kan umuligt blive værre kan det

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:21

Så, Kaasa og Helenius ind for Normann og Jasson. Kom så for f...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Quetzal
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 27. okt 2019, 18:28

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Quetzal » 27. feb 2026, 20:21

Vi fungerer bare som hold dårligere end Hillerød pt.. Det er nemt at se at de står stærkere i strukturen, har relationerne på plads og er mere trygge i det hele.. Der er vi ikke endnu og derfor rykker vi ikke op i år. Den er soleklar.

Besvar