Du frygter for at misse en oprykning? Vores egen “fucking fans” frygter for klubbens eksistens.Alpa Chino skrev: ↑28. feb 2026, 00:21Nu må Vesttribunen fandme stoppe med at afbryde kampene. Vi var i et godt flow, og så ødelægger vores egne fucking fans det, og Hillerød scorer lige bagefter!
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
-
DenGamleMand
- 1. div

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
-
Noerresundby
- Drenge

- Indlæg: 40
- Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
- Favoritspiller: Kusk
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så skulle de fans tage at komme med nogle penge, i stedet for at stå og pive. Tilbage til lokal forankring min røv…hvis der var nogle der ville eller kunne, så kunne de bare købe tyskerne ud. De rejser da ikke bare fordi nogle fans smider nogle bolde på banen, tænder en raket eller holde deres mund. Money talks. Find en nordjyde som vil kaste 100 mkr efter klubben. Det gør en forskel.
Bortset fra det - klubben har nu den stærkeste ledelse siden Jakob Friis var træner. Lige siden har der været blålys på de fleste ledelsespladser. Jeg ved Gaarde var udskældt, men han var AaB’er. Det har vi ikke haft siden.
Ingen over klubben. Heller ikke Vesttribunen.
Bortset fra det - klubben har nu den stærkeste ledelse siden Jakob Friis var træner. Lige siden har der været blålys på de fleste ledelsespladser. Jeg ved Gaarde var udskældt, men han var AaB’er. Det har vi ikke haft siden.
Ingen over klubben. Heller ikke Vesttribunen.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Og en velbegrundet frygt... MEN, klubbens eksistens kan ødelægges på flere måder. Hvis vi ikke formår som fans at holde sammen om vores klub, er det hele vel et eller andet sted ligegyldigt... AaBs værdi er at vi alle, uanset hudfarve, religiøsitet, politiske overbevisning og økonomi er noget vi føler for og holder af. Det er jo netop det sammenhold, der gør os til noget helt særligt. Det var tydeligt i går, at kampafbrydelsen ikke var populær på stadion. Og kernen i det her er, at man bliver nødt til at finde en vej, hvor man ikke ødelægger sammenholdet på tribunerne og samtidigt slipper af med SSE. Jeg tror ikke vejen frem er at kaste tennisbolde på banen. Eller for den sags skyld at bruge pyro og dermed hive penge ud af den klub vi alle elsker. Kunne aktionerne måske flyttes ud af stadion, i hvert fald under selve kampen???DenGamleMand skrev: ↑28. feb 2026, 07:47Du frygter for at misse en oprykning? Vores egen “fucking fans” frygter for klubbens eksistens.Alpa Chino skrev: ↑28. feb 2026, 00:21Nu må Vesttribunen fandme stoppe med at afbryde kampene. Vi var i et godt flow, og så ødelægger vores egne fucking fans det, og Hillerød scorer lige bagefter!
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- strangecap
- 1. div

- Indlæg: 276
- Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Enig - om man er enig eller uenig i protesterne synes jeg der skal være plads til - men når det går ud over spillet, så handler det ikke mere om AaB men om de personer der gør det og så er de lige så skadelig mod AaB som tyskernes beslutninger har været i den periode de har styret AaB!Alpa Chino skrev: ↑28. feb 2026, 00:21Nu må Vesttribunen fandme stoppe med at afbryde kampene. Vi var i et godt flow, og så ødelægger vores egne fucking fans det, og Hillerød scorer lige bagefter!
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Lad os allerede nu få stoppet den myte, at vi var i et godt flow, da kampen blev stoppet. Vi var spillet ned under græstæppet og pausen udsatte blot en Hillerød scoring.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Legaliser pyro!
-
calciomania
- 2. div

- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Nogle snakker stadig om oprykning. Men det er jo fuldstændigt urealistisk med det her hold. Og desuden vil.man bare rykke ud med et brag igen med det samme.
Jeg HAR indset at det ikke bliver til oprykning og derfor gider jeg ikke hidse mig op over en kamp som i går. Hvor man igen igen igen ligger til sejren og smider det væk til sidst. Jeg ser denne sæson som en opbygningsfase, hvor man forhåbentligt får bygget et hold sammen, der med 2-3 forstærkninger kan rykke op næste sæson. Jeg ser i øvrigt også tegn på fremgang og spillet er bedre. Men holdet er bare alt for grønt og umodent.
Med hensyn til fansenes action, så forstår jeg den. Jeg synes dog at det var bedre at lave protester ude ved Hornevej eller i Hamburg, for det bliver for dyrt med alle de bøder, klubben får. Men budskabet jan jeg jo kun være enig i. Jeg køber dog ikke, at disse protester er en undskyldning for at holdet præsterer dårligt. Det må spillerne kunne hæve sig over og det er jo heller ikke DEM, der er mål for protesterne.
Jeg HAR indset at det ikke bliver til oprykning og derfor gider jeg ikke hidse mig op over en kamp som i går. Hvor man igen igen igen ligger til sejren og smider det væk til sidst. Jeg ser denne sæson som en opbygningsfase, hvor man forhåbentligt får bygget et hold sammen, der med 2-3 forstærkninger kan rykke op næste sæson. Jeg ser i øvrigt også tegn på fremgang og spillet er bedre. Men holdet er bare alt for grønt og umodent.
Med hensyn til fansenes action, så forstår jeg den. Jeg synes dog at det var bedre at lave protester ude ved Hornevej eller i Hamburg, for det bliver for dyrt med alle de bøder, klubben får. Men budskabet jan jeg jo kun være enig i. Jeg køber dog ikke, at disse protester er en undskyldning for at holdet præsterer dårligt. Det må spillerne kunne hæve sig over og det er jo heller ikke DEM, der er mål for protesterne.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

- Indlæg: 222
- Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Enig. Jeg havde eddermame også svært ved at få øje på det flow, og hvad det ellers bliver kaldt. Vi var spillet ud på røv og albuer. Det lyder mest som en kærkommen anledning til at kritisere Vest. Somi øvrigt, parentes bemærket, er de eneste, der gør noget aktivt for at presse tyskerne.AaBager skrev: ↑28. feb 2026, 09:17Lad os allerede nu få stoppet den myte, at vi var i et godt flow, da kampen blev stoppet. Vi var spillet ned under græstæppet og pausen udsatte blot en Hillerød scoring.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Der er tonsvis af afbrydelser i en fodboldkamp. Det skulle da være meget underligt, hvis lige denne slags har større impact end andre.
Jeg forstår ikke den med tennisbolde, men jeg synes den med boardingpasses er forrygende.
Og nej, passionerede fans er ikke aktionærer. De er fyldt med kærlighed til deres klub, ikke nødvendigvis med penge. Så den med, at man bare kan smide penge i foretagende er så dum. Forestil jer et godt hold, men uden passionerede fans? Så kunne man jo lige så godt holde med Ikast eller Farum.
Ædruelighedens stemme
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det passer ikke. Vi var faktisk på vej ind i kampen, spillet havde flyttet sig mere op på modstanderens banehalvdel, vi holdt bedre fast i bolden og spillede den rundt. Vi havde absolut ikke brug for en kampafbrydelse, det passede modstanderen bedre, og de brugte den særdeles effektivt til lige at få samlet holdet og få rettet til.AaBager skrev: ↑28. feb 2026, 09:17Lad os allerede nu få stoppet den myte, at vi var i et godt flow, da kampen blev stoppet. Vi var spillet ned under græstæppet og pausen udsatte blot en Hillerød scoring.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Det er i øvrigt blot en betragtning af den konkrete situation og ikke en indirekte blåstempling af, at havde kampbilledet og udviklingen været omvendt, så havde sådan en kampafbrydelse været helt fin. Jeg synes, man skal holde sig uden for kridtstregerne med sine protestaktioner, som jeg i øvrigt bifalder (fraset enkelte tidligere eksempler på perfide ytringer på bannere, som dog ikke skal ændre på det overordnede billede af, at man godt kan finde ud af at markere sig tydeligt og effektivt på den måde).
Og så er der selvfølgelig bøderne til AaB. Det er også skadeligt, og når man pålægger klubben den slags udgifter, så falder kritik fra samme afsender af klubbens økonomiske formåen og dispositioner sammen.
Så vidt protestaktionen; omkring selve kampen dagen derpå, så er det, alle rimelige betragtninger om manglende struktur og forkert startopstilling medregnet, alligevel bittert at lukke 3 mål ind på
- 1 stor personlig fejl som så også følges op af lidt af et drømmehug
- 1 stor personlig fejl som var noget nemmere at straffe
- 1 ikke særligt stort straffe, hvor man havde haft rig mulighed for forinden at forhindre, at situationen overhovedet skulle opstå.
Samtidig kunne vi såmænd have scoret mere end 3 mål, uden at have spillet rigtig godt i mere end 20-25 minutter. Der burde være meget at tage med til næste kamp og tilrette ud fra, og særligt skal man have trænet, hvordan man får spillet sig væk fra modstanderens pres når man skal ud af sin lave blok. Der var for mange lange bolde uden modtager til start og slut i kampen i går. Det er nemt at pege på, at en opspilstation som Helenius kunne være god at have på banen, men hvor lang tid kan han holde, og er det så bedre, at have ham med i kampens afslutning, som i går?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Og med AaB's cash-flow in mente kan det blive et altoverskyggende problemFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Absolut. Det kan der ikke være to meninger om. jeg mener dog at have hørt Ydesen sige, at AaB's økonomi faktisk er rettet til således, at man faktisk ikke lukker og slukker hvis det ikke bliver til oprykning til sommer.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:44Og med AaB's cash-flow in mente kan det blive et altoverskyggende problemFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Forventningen er -50 millioner, hvis oprykningen glipper.Funky skrev: ↑28. feb 2026, 11:47Absolut. Det kan der ikke være to meninger om. jeg mener dog at have hørt Ydesen sige, at AaB's økonomi faktisk er rettet til således, at man faktisk ikke lukker og slukker hvis det ikke bliver til oprykning til sommer.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:44Og med AaB's cash-flow in mente kan det blive et altoverskyggende problemFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
Hvis SSE22 fastholder den her katastrofe kurs, så ender det med konkurs.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Baatnakken
- 1. div

- Indlæg: 258
- Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
- Favoritspiller: Prica
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Men det er hångbold for helvedeFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Tjah….Complea, bl.a.Baatnakken skrev: ↑28. feb 2026, 12:40Men det er hångbold for helvedeFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 08:53Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord?
Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny?
Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.hvem fanden gider blive associeret med det lort. "Verdenseliten" på en sport der vil kun tages seriøst i 3-4 europæiske lande
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
[lineup-4-4-2]
[/lineup-4-4-2]
Virkelig pinligt at læse onelinere fra nye brugere der kun deltager i tilsvining af vores største aktiv.
Men hvis der er en tendens der viser at der bliver scoret imod os under protesterne i kampene, bør man i min optik revurderer den beslutning.
Spillerne burde kunne holde til den slags afbrydelser, men vi må også erkende at holdet er mentalt skrøbelige og der ingen vinderkultur er.
Tænker der er rigeligt med andre værktøjer i kassen, der kan skabe opmærksomhed om kampen mod tyskerne.
[/lineup-4-4-2]
Nemlig.AaBager skrev: ↑28. feb 2026, 09:17Lad os allerede nu få stoppet den myte, at vi var i et godt flow, da kampen blev stoppet. Vi var spillet ned under græstæppet og pausen udsatte blot en Hillerød scoring.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Virkelig pinligt at læse onelinere fra nye brugere der kun deltager i tilsvining af vores største aktiv.
Men hvis der er en tendens der viser at der bliver scoret imod os under protesterne i kampene, bør man i min optik revurderer den beslutning.
Spillerne burde kunne holde til den slags afbrydelser, men vi må også erkende at holdet er mentalt skrøbelige og der ingen vinderkultur er.
Tænker der er rigeligt med andre værktøjer i kassen, der kan skabe opmærksomhed om kampen mod tyskerne.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg har også et indtryk af, at der meget ofte er blevet scoret mod os under eller lige efter protesterne, men jeg har ikke andet at bygge det på end mavefornemmelse. Kunne være sjovt at se noget statistik, hvis nogen har rigtig god tid og mangler noget at give sig til.RufusTheDog skrev: ↑28. feb 2026, 13:00[lineup-4-4-2]
[/lineup-4-4-2]Nemlig.AaBager skrev: ↑28. feb 2026, 09:17Lad os allerede nu få stoppet den myte, at vi var i et godt flow, da kampen blev stoppet. Vi var spillet ned under græstæppet og pausen udsatte blot en Hillerød scoring.
Jo mere fansene demonstrerer, jo bedre. SSE har overtaget en klub i nedgang og ført den i forfald. At nogen mener vi skal være taknemlige over det, er jo helt blæst...
Kæft vi spillede dårligt, ingen plan overhovedet så ud fra det, var det flot at score 3. Det slukkede dog lidt af mit håb om oprykning, så håber det bliver bedre på fredag.
Virkelig pinligt at læse onelinere fra nye brugere der kun deltager i tilsvining af vores største aktiv.
Men hvis der er en tendens der viser at der bliver scoret imod os under protesterne i kampene, bør man i min optik revurderer den beslutning.
Spillerne burde kunne holde til den slags afbrydelser, men vi må også erkende at holdet er mentalt skrøbelige og der ingen vinderkultur er.
Tænker der er rigeligt med andre værktøjer i kassen, der kan skabe opmærksomhed om kampen mod tyskerne.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

- Indlæg: 222
- Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg var ikke klar over det med Complea, men det giver mening i et forretningsmæssigt perspektiv.Kasper skrev: ↑28. feb 2026, 12:11Forventningen er -50 millioner, hvis oprykningen glipper.Funky skrev: ↑28. feb 2026, 11:47Absolut. Det kan der ikke være to meninger om. jeg mener dog at have hørt Ydesen sige, at AaB's økonomi faktisk er rettet til således, at man faktisk ikke lukker og slukker hvis det ikke bliver til oprykning til sommer.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:44Og med AaB's cash-flow in mente kan det blive et altoverskyggende problemFunky skrev: ↑28. feb 2026, 11:30Fast, positiv eksponering i landsdækkende medier.Hajen skrev: ↑28. feb 2026, 11:20Complea har vel, som så mange andre, også indset, hvor man får bedre eksponering.AaBWanKenobi skrev: ↑28. feb 2026, 09:29
Jeg kan se, at Compleas tribunesponsorat udløb med udgangen af 2025, så måske har de ikke været interesserede i at fortsætte.
Uden at vide mere om det kunne det være endnu et tegn på, at AaB’s markedsværdi mildest talt ikke er i høj kurs og har lidt nogle gevaldige knæk med 2 nedrykninger på kort tid. Vi er pt. en klub, som langsomt men sikkert bliver trukket ned i kviksandet.
Én ting er at vi sakker bagud på bl.a. sponsor-siden ift dem vi gerne vil sammenligne os med, men nu taber vi også sponsorer i egen by til en, indrømmet, på alle parametre langt bedre drevet klub, men stadig i en mindre sport - det er foruroligende
https://aalborghaandbold.dk/complea-bli ... haandbold/
En klub i toppen af verdenseliten, fordi man netop dygtigt har udnyttet det, at det i udgangspunktet er en mindre sport, til på det helt rigtige historiske tidspunkt at etablere sig som en magtfaktor i Danmark, før der går FCK og FCM i håndbold. Jeg tror aldrig, AaB helt haft haft samme mulighed, men tæt på var man måske omkring de første par mesterskaber.
På alle måder en succeshistorie, man kan koble sit brand på.
Jeg tænker ikke, det er svært at forstå.
Jeg ser det dog ikke nødvendigvis som et nulsum-spil. AaB kan godt bygge et bedre image, end man har haft i en årrække nu og leve fint sammen med Aalborg Håndbold, uden at den ene fryser den anden ud. Og jeg tror på, at Tuxen Boll, Højer og Møller er de rigtige personer til det. Men det kommer til at tage tid.
Hvis SSE22 fastholder den her katastrofe kurs, så ender det med konkurs.
AaB kan ikke vokse sig til succes! Hvis vi på et tidspunkt kommer dertil, hvor vi ikke taber penge hvert år, så er som minimum AGF, alle FC-klubberne og Brøndby kørt endnu længere foran økonomisk. Vi er lykkelige for at sælge en spiller til 17 mio. kr, for at dække bare lidt af et års underskud. I dette transfervindue sagde FCN’s direktør, at 17 mio. euro ikke er et stort salg for dem mere, så de afslog interessen for spilleren
Det er hønen og ægget om igen. Hvordan tiltrækker man sponsorer til ens “fremragende produkt”, når økonomien tilsiger en (underpræsterende), middelmådig trup, som ikke kan levere det fremragende produkt?
Måske kan vi klare et år mere i 1. div., men økonomien må nødvendigvis blive endnu dårligere, og hvem fra SL tænker man, at man kan slutte over næste år, når man pt. har det svært nok med Hvidovre, Kolding og Hillerød?
Hvis AaB ikke som minimum kan “spille til par” ift. de økonomiske muskler (hvilket vel betyder 2. - 3. plads i dette års 1. div.), hvordan skal man så overbevise sponsorer, kommende som nuværende, om at de skal satse på AaB?
John Møller skal have og har brug for tid til at bevise sit værd, men i morgen har MTB været direktør i 2 år uden at have vist store resultater. Han har haft svære vilkår, men det er nu engang hans opgave, og vi skal snart se bare lidt forårstegn fra hans side - ellers må han ud!
Allerhelst og mest åbenlyst har vi brug for nogen, der kan booste økonomien voldsomt i nærmeste fremtid. Hvis ikke det sker eller MTB og Co. snart får vendt skuden, går vi imod + 10 år i Esbjerg/Viborg glemsel!