Dette overvejer jeg lige nu at få tatoveret
Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Re: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Jeg kunne sagtens leve med 4-3-3, hvis ellers man købte spillere, det passede ind i systemet.
Som det ser ud lige nu, er vi ikke engang det bedste hold i Nordjylland.
-
Alpa Chino
- Superliga

Skal 7. pladsen spille om europa?
Det er simpelthen for dumt at blive ved med at tale om dårlige trænere. Om vi så fik Klopp, så ville det ikke ændre på, at størstedelen af spillerne ikke har niveau. Der er ingen fysik og kreativitet på den midtbane. Det var et fint salg af Bomholt, men enhver burde kunne se, at man ikke kunne efterlade en central midtbane til Valdemar Møller og Bonde.
Presspillet er fuldstændig håbløst! Det er måske her, hvor jeg primært synes, at den ligger hos Højer.
Presspillet er fuldstændig håbløst! Det er måske her, hvor jeg primært synes, at den ligger hos Højer.
Jeg er ikke overrasket. Den ringeste AaB trup de sidste 50 år.
Ja, at spille. Jeg ser ikke rigtig forsøg på at købe spillere, der adresserer de problemer vi har, når vi spiller systemet.
Det er så vanvittigt. 4-3-3 og presspil. Og nu har man et helt fyldt med kantspillere til taktikken og lige lidt hjælper det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Glæde mig til at høre, hvordan Højer vil spinde det her ydmygede nederlag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

9. plads i 1. division er da også flot.
Forpulede, klamme lorte-tyskere. Føj for satan.
Ædruelighedens stemme
Det var denne sæson.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
tyskere? lol den nuværende situation er vist danskerne der står bag....R Rosenberg skrev: ↑14. mar 2026, 14:539. plads i 1. division er da også flot.
I bedste fald.R Rosenberg skrev: ↑14. mar 2026, 14:539. plads i 1. division er da også flot.
------------------------------------------------
Hvad fanden har det med tyskerne at gøre?R Rosenberg skrev: ↑14. mar 2026, 14:539. plads i 1. division er da også flot.
Selvfølgelig har vi også forsøgt at hente spillere ind til det, det er bare aldrig lykkedes, og det er bare rigtig svært at få til at lykkedes med et discount budget, specielt når man oveni hatten vil praktisere højt pres, det sætter store krav til den enkelte spiller niveau, og der er vi på ingen måde, og det burde vi have indset for mange år siden.AnyFellow skrev: ↑14. mar 2026, 14:49Ja, at spille. Jeg ser ikke rigtig forsøg på at købe spillere, der adresserer de problemer vi har, når vi spiller systemet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis du ikke engang kan se det, er der vist ingen grund til, at jeg bruger tid på at skære det ud i pap.EINHILL skrev: ↑14. mar 2026, 14:55Hvad fanden har det med tyskerne at gøre?R Rosenberg skrev: ↑14. mar 2026, 14:539. plads i 1. division er da også flot.
Ædruelighedens stemme
Mit bud på
Højer i Viaplay :
“Vi kæmper med tingene i øjeblikket”
Vi mangler sellvtillid”
Det er nogle unge gutter og vi er i en opbygninfsfase - og det tager tid.
Jeg kan ikke sætte en finger på indstillingen folk kæmper det de kan…
Fyr Højer nu og giv Wurtz ansvaret resten af sæsonen.
MEN AaB skal stoppe med at man VIL spille 4–3-3 som klub.
Højer i Viaplay :
“Vi kæmper med tingene i øjeblikket”
Vi mangler sellvtillid”
Det er nogle unge gutter og vi er i en opbygninfsfase - og det tager tid.
Jeg kan ikke sætte en finger på indstillingen folk kæmper det de kan…
Fyr Højer nu og giv Wurtz ansvaret resten af sæsonen.
MEN AaB skal stoppe med at man VIL spille 4–3-3 som klub.
Man var altså ikke så dårlige her i lange perioder af efteråret…Pippo skrev: ↑14. mar 2026, 14:48Det er simpelthen for dumt at blive ved med at tale om dårlige trænere. Om vi så fik Klopp, så ville det ikke ændre på, at størstedelen af spillerne ikke har niveau. Der er ingen fysik og kreativitet på den midtbane. Det var et fint salg af Bomholt, men enhver burde kunne se, at man ikke kunne efterlade en central midtbane til Valdemar Møller og Bonde.
Vinterpausen blev pisset væk og spillerne virker nu tungere og langsommere både fysisk og i tempoet. Alle de bærende kræfter er faldet totalt i niveau, men det har trænerne ingen indflydelse på? Ok.