Middelfart - AaB 2026 04.04

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Funky » 4. apr 2026, 15:54

Jyden skrev:
4. apr 2026, 15:52
Det føles sq godt ovenpå den temmeligt nederen første halvleg :aabfan: :cheers:
Den var horribel. Kæmpe kvalitetsløft med indskiftningerne og så selvfølgelig boostet af et hurtigt mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Forza » 4. apr 2026, 15:57

Funky skrev:
4. apr 2026, 15:53
Sejr!

Jeg lurer på, om ikke man allerede nu er ved at lægge an til et salg af Makolli, ved at spille Olsson fra nu af ved siden af Tiedemann. Han spiller trods alt U-landsholdsbold for Sverige, så han skulle nok kunne lave et fint bette salg til sommer.
Jeg tror nærmere man spiller ham fordi at Makolli havde en del involveringer i modstander mål. Og med en bænkeplads hjælper man heller ikke ligefrem hans sandsynlighed for at blive solgt.

Til gengæld bliver det spændende med Møller. Kontraktudløb 31/12 2027. Hvis han ikke vil forlænge, så er det nærmest til sommer man er nødt til at sende ham afsted, hvis man skal have en ordentlig sum.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af raekkeettre » 4. apr 2026, 15:57

Som vi har set 100 gange før. Så betyder vinden jo en hel del...så dette er jo ikke komplet overraskende.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af baresi » 4. apr 2026, 16:30

Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Funky » 4. apr 2026, 16:34

baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af baresi » 4. apr 2026, 16:41

Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af KongGulerod » 4. apr 2026, 16:52

Flot comeback. Lad os håbe på at det her bliver vendepunktet. Vi har brug for kontinuitet og positivt momentum, så vi forhåbentlig kan gøre mere væsen af os i næste sæson i 1. division

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af RufusTheDog » 4. apr 2026, 17:22

Satme så vigtigt. Tak til Helenius for at vise vejen.
Lad os få en stime nu, og lidt tro på tingene. Håber også den organiserede støtte er tilbage i Hobro.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Funky » 4. apr 2026, 17:23

baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Martino1 » 4. apr 2026, 17:29

Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Kasper » 4. apr 2026, 17:37

Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Dorezha
2. div
2. div
Indlæg: 112
Tilmeldt: 25. apr 2022, 11:35
Favoritspiller: Martin P

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Dorezha » 4. apr 2026, 18:06

Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Det må have været en falsk-falsk-10’er i så fald. Han brugte meget tid ude i venstresiden, når både Marc Nielsen og Normann havde været fremme (hvilket fungerede ret godt).
Et hjerte - En klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Jakobsen » 4. apr 2026, 18:11

Kasper skrev:
4. apr 2026, 17:37
Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
Men vi er enige om den bedste spiller bør spille og Marc er markant bedre end Noel.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Kasper » 4. apr 2026, 18:13

Jakobsen skrev:
4. apr 2026, 18:11
Kasper skrev:
4. apr 2026, 17:37
Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34


Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
Men vi er enige om den bedste spiller bør spille og Marc er markant bedre end Noel.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at Højer har sat Marc Nielsen af efter forårets første kampe.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af martinaalborg » 4. apr 2026, 18:23

Håber snart Højer får sig skudt ind på en mere fast startformation.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Kristian » 4. apr 2026, 19:05

Kasper skrev:
4. apr 2026, 17:37
Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:30
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
Hvorfor ik det?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af R Rosenberg » 4. apr 2026, 19:07

Hjemvendt fra behageligt ophold på Middelfart Stadion, hvor der førtes god samtale med @Steve-Dave, og denne gav slik til børn. I samme ombæring docerede han for den samlede skare, at AaB alle dage har været bedst med psykopater som Backe, Hamrén og Kent ved roret.

Folket tiljublede og gik straks i gang med at lede efter palmeblade, men måtte nøjes med ramsløg.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af baresi » 4. apr 2026, 19:50

martinaalborg skrev:
4. apr 2026, 18:23
Håber snart Højer får sig skudt ind på en mere fast startformation.
Og så den kæmpe store drøm at han får lov til at spille et andet System og formation.
Og nu skal arnorsson altså ud. Og det skal bonde også.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af RicoBR02 » 4. apr 2026, 20:35

Kristian skrev:
4. apr 2026, 19:05
Kasper skrev:
4. apr 2026, 17:37
Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41
Funky skrev:
4. apr 2026, 16:34


Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
Hvorfor ik det?
Jeg har ikke været den store fan af Marc Nielsen, men når han ikke spiller så bliver vores mangler endnu større. Jeg tror absolut at han kan blive meget vigtig for os i næste sæson..

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Indlæg af Sauer » 4. apr 2026, 20:53

RicoBR02 skrev:
4. apr 2026, 20:35
Kristian skrev:
4. apr 2026, 19:05
Kasper skrev:
4. apr 2026, 17:37
Martino1 skrev:
4. apr 2026, 17:29
Funky skrev:
4. apr 2026, 17:23
baresi skrev:
4. apr 2026, 16:41


Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.
Hvorfor ik det?
Jeg har ikke været den store fan af Marc Nielsen, men når han ikke spiller så bliver vores mangler endnu større. Jeg tror absolut at han kan blive meget vigtig for os i næste sæson..
Kræver stadig et helt andet niveau på den defensive del for ham. Lige nu er han bedre end Noel, som ikke har lignet sig selv siden hjernerystelsen for snart længe siden.

Men selvom Marc Nielsen er god til at slå indlæg, har de fleste hold i 1. division formået at gøre ham rundtosset i defensiven.

Besvar