Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Det må ikke være på det økonomisk grundlag af vi bliver valgt fra af Thomsen, med mindre han får et vildt tilbud fra de store klubber. Her har vi en ung nordjyde fra eget akademi der har imponeret med sine individuelle kvaliteter på et hold der performet helt forfærdeligt. Hvis ikke det er en spiller man skal satse stort på, så forstår jeg ingenting. Alene det at der allerede er stor interesse udefra siger også meget om salgspotentialet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Mon ikke de ender med at finde hinanden Thomsen og AaB.
En af de største opgaver for John Møller bliver kontrakterne med Bonde, Grønkjær, Møller og Thomsen. De skal være lange - men også fornuftige.
Det er talenter med potentiale.
I modsætning til Olsson, Arnorsson, Tcacenco osv., hvor jeg tror løbet er kørt.
Jeg har aldrig set Fjeldgaard spille, men stats i foråret har været imponerende. Håber også her, at AaB spiller sig konstruktivt på banen. Men det vil betyde et farvel til Skovgaard, der også var habil på U19.
Det er en monsteropgave for Møller og co - og endda med så usikre forudsætninger. Men jeg har stor tiltro til ham og hans nye kompagnon.
En af de største opgaver for John Møller bliver kontrakterne med Bonde, Grønkjær, Møller og Thomsen. De skal være lange - men også fornuftige.
Det er talenter med potentiale.
I modsætning til Olsson, Arnorsson, Tcacenco osv., hvor jeg tror løbet er kørt.
Jeg har aldrig set Fjeldgaard spille, men stats i foråret har været imponerende. Håber også her, at AaB spiller sig konstruktivt på banen. Men det vil betyde et farvel til Skovgaard, der også var habil på U19.
Det er en monsteropgave for Møller og co - og endda med så usikre forudsætninger. Men jeg har stor tiltro til ham og hans nye kompagnon.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Indlæg: 1835
- Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Mon ikke de finder hinanden.NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:34OBS! Så afskriver William Thomsen ikke at blive i AaB, det skulle eftersigende være økonomien i AaBs tilbud som han ikke mener er godt nok. Man kan håbe at AaB vælger at øge deres løntilbud.
Selvom det giver dårlige associationer til Tengstedt mf.
Tengstedt-klanen kunne ikke lide AaB, men Thomsen kommer trods alt fra et sympatisk hjem et stenkast fra KFUM.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6759
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Vedr William Thomsen
Hvis det er sandt med beløbet, så er sandheden nok, at han ikke skal starte som fuldtids. Måske gøre gymnasiet færdig? Og derfor fået en halvtidskontrakt det første år før den bliver fuldblods.
Hvis det er sandt med beløbet, så er sandheden nok, at han ikke skal starte som fuldtids. Måske gøre gymnasiet færdig? Og derfor fået en halvtidskontrakt det første år før den bliver fuldblods.
- FlæskeFrank
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jeg synes bare man skal smide så meget efter ham som muligt.
Der er self. grænser for et talent, men vi er nødt til at acceptere markedsvilkårene.
Det har været en AaB sygdom i mange år, at man har troet man kunne slippe billigere med ungdomsspillere.
Jeg kan huske, at man bl.a. undlod meget længe at forlænge med Nicolaj Thomsen fordi det var dejligt at have ham på en latterlig lille løn.
Der er self. grænser for et talent, men vi er nødt til at acceptere markedsvilkårene.
Det har været en AaB sygdom i mange år, at man har troet man kunne slippe billigere med ungdomsspillere.
Jeg kan huske, at man bl.a. undlod meget længe at forlænge med Nicolaj Thomsen fordi det var dejligt at have ham på en latterlig lille løn.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Nå. Freyr Alexandersson Er færdig i Brann… håber man får afklaret om han på nogen måde er interesseret før man beslutter hvorvidt Højer fortsætter
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Vi er vel ved at være derhenne hvor spillerne selv skal betale for deres spillertøj?AlbertE skrev: ↑1. jun 2026, 18:59Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Arh mon doghaghdk skrev: ↑1. jun 2026, 19:03Vi er vel ved at være derhenne hvor spillerne selv skal betale for deres spillertøj?AlbertE skrev: ↑1. jun 2026, 18:59Tror ikke du skal regne med et trænerskifte, som i slet ikke. Vi har ikke råd til at fyre træneren ganske enkelt, vi vil også gerne rydde op i truppen, det har vi heller ikke råd til.. som det ser ud nu, har vi begrænsede midler til truppen igen næste år, og så synes jeg pengene er bedre brugt på at give Højer et hold, med mere hår på brystet.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Helt konkret er det et tilbud på 20.000 om måneden for en deltidskontrakt (til skolen er færdig).
Umiddelbart er Thomsen + familie meget positive overfor AaB (hans far ejer Designa Aalborg og er sponsor i klubben) , så jeg tror helt klart, at de finder ud af noget sammen.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Det kan du sagtens have ret i. Men det at faderen er engageret i AaB behøver ikke nødvendigvis betyde at man vælger AaB til sønnen. Bare se Cortsen og hans to drenge.abbifar70 skrev: ↑2. jun 2026, 10:41Helt konkret er det et tilbud på 20.000 om måneden for en deltidskontrakt (til skolen er færdig).
Umiddelbart er Thomsen + familie meget positive overfor AaB (hans far ejer Designa Aalborg og er sponsor i klubben) , så jeg tror helt klart, at de finder ud af noget sammen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6759
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.
Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
- FlæskeFrank
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.FlæskeFrank skrev: ↑2. jun 2026, 12:22Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.
Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Hvilket også er fuldstændig groteskHanga skrev: ↑2. jun 2026, 12:59Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.FlæskeFrank skrev: ↑2. jun 2026, 12:22Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.
Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Enig, men det er sådan markedet er. Nu tror jeg ikke at Thomsen er SÅ eftertragtet, men det var mere for at sige at 20.000 kr om måneden altså ikke behøver være konkurrencedygtigt. Der er enorm forskel på hvad de bliver tilbudt de unge.haghdk skrev: ↑2. jun 2026, 13:09Hvilket også er fuldstændig groteskHanga skrev: ↑2. jun 2026, 12:59Du skal ikke undervurdere hvad de største talenter får tilbudt. F.eks. har FCK betalt million beløb i signon til 15årige.FlæskeFrank skrev: ↑2. jun 2026, 12:22Men så kan vi vel også aflive AaBs ekstreme nærighed. Deltidskontrakt på 20.000 kr. for en 18 årig er ikke skamløst. Især ikke hvis ønsket fra spilleren selv er færdiggøre skolegang.
Jeg synes også, at han ser spændende a la Jesper Grønkjær ud og kunne godt ham spille fast allerede næste sæson. Men så skal han være på fuldtid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 822
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Det ser ud til Højer overlever stormvejret, måske/måske ikke på grund af rædselsfuld økonomi. Det kan være vi står om et år, glæder os over han blev.
Nogen der høre noget om forstærkning af trænerteamet? Eller skal de også bare lige spilles sammen.
Nogen der høre noget om forstærkning af trænerteamet? Eller skal de også bare lige spilles sammen.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Er der egentlig nogen der ved hvorfor arnorsson står først
lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Problemet er jo at han hverken er god nok som CB eller VB. Og de har lige forlænget til 2029 med ham.baresi skrev: ↑3. jun 2026, 06:49Er der egentlig nogen der ved hvornår arnorsson står først onklen lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Ja, ham kan jeg godt nok heller ikke se noget potentiale i. Han er overmatchet i ALT hvad han foretager sig. Hans placeringsevne er helt off, han vinder ikke nok dueller, han er pænt langsom og han er ringe med bolden.Forza skrev: ↑3. jun 2026, 07:08Problemet er jo at han hverken er god nok som CB eller VB. Og de har lige forlænget til 2029 med ham.baresi skrev: ↑3. jun 2026, 06:49Er der egentlig nogen der ved hvornår arnorsson står først onklen lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.



