Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2026, 11:08

Hanga skrev:
7. jun 2026, 11:01
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:25
Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.
Jasson er en af de spillere hvor vi med rette kan spørge, hvorfor han leverer så dårligt som han gør? Han kom hertil med relativt mange MLS kampe på CV'et og han begyndte da også sin AaB karriere med forholdsvist lovende indsatser. Men som vi har set med alt alt for mange spillere der kommer til AaB, så faldt niveauet, og nu er han blot en breddespiller. Hvis der er større klubber end AaB ude efter ham må det være CV'et og en overbevisning om at kunne løfte hans niveau igen der driver interessen, men med en status som breddespiller tænker jeg han bliver svær at hive en milliontransfer på. De købende klubber ved nok godt at hans løn alt andet lige er uhensigtsmæssig stor i AaB ift. den rolle han har, og at AaB derfor rigtig gerne vil af med ham.
Meget enig. Han virkede jo faktisk ret skarp i begge ender, god arbejdsradius og som typen der kunne løbe uafbrudt i en uge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 7. jun 2026, 11:47

jonas386 skrev:
7. jun 2026, 11:08
Hanga skrev:
7. jun 2026, 11:01
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:25
Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.
Jasson er en af de spillere hvor vi med rette kan spørge, hvorfor han leverer så dårligt som han gør? Han kom hertil med relativt mange MLS kampe på CV'et og han begyndte da også sin AaB karriere med forholdsvist lovende indsatser. Men som vi har set med alt alt for mange spillere der kommer til AaB, så faldt niveauet, og nu er han blot en breddespiller. Hvis der er større klubber end AaB ude efter ham må det være CV'et og en overbevisning om at kunne løfte hans niveau igen der driver interessen, men med en status som breddespiller tænker jeg han bliver svær at hive en milliontransfer på. De købende klubber ved nok godt at hans løn alt andet lige er uhensigtsmæssig stor i AaB ift. den rolle han har, og at AaB derfor rigtig gerne vil af med ham.
Meget enig. Han virkede jo faktisk ret skarp i begge ender, god arbejdsradius og som typen der kunne løbe uafbrudt i en uge.
Omvendt har det altid undret mig, at han blev hentet som kant - en positon han næsten aldrig har spillet for os. Måske lidt af nød, men stadig vores kanter har heller ikke just været prangende. Jeg synes til tider han ligner en spiller, der ikke rigtigt er der og det er også derfor jeg så pokkers gerne vil af med ham.
RAUS RAUS SSE!

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Martino1 » 7. jun 2026, 13:39

jonas386 skrev:
7. jun 2026, 11:08
Hanga skrev:
7. jun 2026, 11:01
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:25
Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.
Jasson er en af de spillere hvor vi med rette kan spørge, hvorfor han leverer så dårligt som han gør? Han kom hertil med relativt mange MLS kampe på CV'et og han begyndte da også sin AaB karriere med forholdsvist lovende indsatser. Men som vi har set med alt alt for mange spillere der kommer til AaB, så faldt niveauet, og nu er han blot en breddespiller. Hvis der er større klubber end AaB ude efter ham må det være CV'et og en overbevisning om at kunne løfte hans niveau igen der driver interessen, men med en status som breddespiller tænker jeg han bliver svær at hive en milliontransfer på. De købende klubber ved nok godt at hans løn alt andet lige er uhensigtsmæssig stor i AaB ift. den rolle han har, og at AaB derfor rigtig gerne vil af med ham.
Meget enig. Han virkede jo faktisk ret skarp i begge ender, god arbejdsradius og som typen der kunne løbe uafbrudt i en uge.
Han var fremragende i en af sine første kampe - udebane mod Viborg mener jeg. Siden da, har det ikke været super imponerende for at sige det mildt.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3959
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hovedet » 7. jun 2026, 16:00

DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:22
Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21
R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.
Med udgangspunkt i den aktuelle stilling i Danmarksturneringen, spillertruppens kvalitet, udviklingen i personaleudgifter, sponsorindtægter og tilskuertal og årsregnskaber sammenlignet med perioden 1990 til 2023; hvordan ville du på en skala fra 0 til 10 vurdere kvaliteten af tyskernes forvaltning af deres ejerskab af og investering i AaB?

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 7. jun 2026, 16:03

jonas386 skrev:
7. jun 2026, 11:06
Nicklas Strunck blev regnet som et udmærket talent i FCN, og det er mit indtryk han var ret god for Esbjerg i den periode han var der. Jeg synes sådan set også at det er den type af profiler vi skal satse mere på. Spillere der har prøvet at være højt i hierakiet andre steder, men uden at de føler de er for gode til klubben og bare skal videre til noget bedre og federe ved første lejlighed.

På sin vis er det jo ikke fordi han har et meget ringere CV end eks. Patrick Olsen, Widell eller Mathias Jørgensen.

Og så tror jeg heller ikke vi skal undervurdere værdien i at få en dansk/nordisk stamme på et hold der har manglet identitet i så mange år. Jeg håber man lader sig inspirere af den måde Randers etablerede sig i ligaen med en stærk dansk/nordisk stamme udgjort af folk der ville dø for trøjen og måske endda har erkendt, at karrieren ikke kommer til at byde på et ophold i Real Madrid.
Til syvende og sidst kommer det ned til spillerens kvalitet, men selvfølgelig kan det noget, når en spiller kommer på en bølge af gode præstationer og deraf tager næste skridt op på karrierenstien, fremfor fremfor en, hvor AaB er sidste gode mulighed kl. 23.55 på deadline dag.

Det der med mennesker og typer er komplekst. Personlighed, alder, tiltænkt rolle, osv.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 7. jun 2026, 16:31

Hovedet skrev:
7. jun 2026, 16:00
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:22
Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21
R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 14:38
Ydesen nævnte Nicklas Strunck Jakobsen i seneste afsnit af Ripodsten. Centralmidt i Bryne og beskrives som deres leder og spillemæssige omdrejningspunkt.

Nogen der kender ham?

Beklager, jeg har for meget tid i de her dage.
Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.
Med udgangspunkt i den aktuelle stilling i Danmarksturneringen, spillertruppens kvalitet, udviklingen i personaleudgifter, sponsorindtægter og tilskuertal og årsregnskaber sammenlignet med perioden 1990 til 2023; hvordan ville du på en skala fra 0 til 10 vurdere kvaliteten af tyskernes forvaltning af deres ejerskab af og investering i AaB?
Hvad er din pointe?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3959
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hovedet » 7. jun 2026, 18:13

DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 16:31
Hovedet skrev:
7. jun 2026, 16:00
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:22
Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21
R Rosenberg skrev:
6. jun 2026, 14:50


Tja, ifølge Transfermarkt har han spillet knap 300 kampe, hvor 1/2-2/3 er 1. division, 2. division, børnefodbold og tilsvarende.

Pt. i den næstbedste norske række, hvor Bryne ligger i bunden. Det har vi vist prøvet uden større succes med Håpnes.

Hvis det er niveauet, AaB kan lande spillere på/går efter, så bliver det en noget skuffende sommer og fremtidige sæsoner.
Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.
Med udgangspunkt i den aktuelle stilling i Danmarksturneringen, spillertruppens kvalitet, udviklingen i personaleudgifter, sponsorindtægter og tilskuertal og årsregnskaber sammenlignet med perioden 1990 til 2023; hvordan ville du på en skala fra 0 til 10 vurdere kvaliteten af tyskernes forvaltning af deres ejerskab af og investering i AaB?
Hvad er din pointe?
Åh, den var nu ikke som sådan rettet mod dig. Og nej, naturligvis gik SSE 22 vel ikke ind i dette foretagende med en årelang forberedelsestid med henblik på at ødelægge klubben og ved samme lejlighed smide deres egne - og alt for få - millioner i Hamborg Havn. Ikke desto mindre må det efter alle objektive parametre siges at være konklusionen efter omtrent tre års virke i AaB.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 7. jun 2026, 18:36

Hovedet skrev:
7. jun 2026, 18:13
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 16:31
Hovedet skrev:
7. jun 2026, 16:00
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:22
Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27
DarkHorse9000 skrev:
6. jun 2026, 16:21

Fodboldopdragelse i Nordsjælland og en tur over Groningen - det kan vel ikke helt udelukkes han er en sent udsprunget blomst, som man siger..

Jeg træner til et godt rygte!
Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.
Med udgangspunkt i den aktuelle stilling i Danmarksturneringen, spillertruppens kvalitet, udviklingen i personaleudgifter, sponsorindtægter og tilskuertal og årsregnskaber sammenlignet med perioden 1990 til 2023; hvordan ville du på en skala fra 0 til 10 vurdere kvaliteten af tyskernes forvaltning af deres ejerskab af og investering i AaB?
Hvad er din pointe?
Åh, den var nu ikke som sådan rettet mod dig. Og nej, naturligvis gik SSE 22 vel ikke ind i dette foretagende med en årelang forberedelsestid med henblik på at ødelægge klubben og ved samme lejlighed smide deres egne - og alt for få - millioner i Hamborg Havn. Ikke desto mindre må det efter alle objektive parametre siges at være konklusionen efter omtrent tre års virke i AaB.
Ingen er forpligtet udover deres evner, sagde min gamle far. Ventetiden er ulidelig, men jeg er ikke tvivl om stolthed og økonomisk rationalitet støder hovederne sammen i hvad er bliver et smukt afskedskys med BPTC.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 7. jun 2026, 18:58

DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 18:36
Hovedet skrev:
7. jun 2026, 18:13
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 16:31
Hovedet skrev:
7. jun 2026, 16:00
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:22
Superior skrev:
7. jun 2026, 01:27


Og et sådant kommer vi beklageligvis til at vente på , til der bliver grønt snevejr. Der bliver ikke spillet fodbold på seriøst niveau i AaB i al overskuelig fremtid. Ikke blot skal sse køres helt ud af klubben. Der venter også et gigantisk oprydningsarbejde efter deres hærgen, hvorpå AaB skal bygges op igen helt fra bunden.
Helt så negativ er jeg ikke, men forstår godt behovet for, at køre forventningerne ned under frysepunktet. Mine største bekymringer lige nu er trænerteamet og om holdet uden base bliver tilnærmelsesvis godt nok til en god start d. 22 juli ish. Og det er vel egentlig også slemt nok. Der skal nok komme en løsning på ejerskabet, det er i alles interesse. Tyskerne vi have mest mulig for deres investering og af den grund skader de selvfølgelig heller ikke AaB med vilje.
Med udgangspunkt i den aktuelle stilling i Danmarksturneringen, spillertruppens kvalitet, udviklingen i personaleudgifter, sponsorindtægter og tilskuertal og årsregnskaber sammenlignet med perioden 1990 til 2023; hvordan ville du på en skala fra 0 til 10 vurdere kvaliteten af tyskernes forvaltning af deres ejerskab af og investering i AaB?
Hvad er din pointe?
Åh, den var nu ikke som sådan rettet mod dig. Og nej, naturligvis gik SSE 22 vel ikke ind i dette foretagende med en årelang forberedelsestid med henblik på at ødelægge klubben og ved samme lejlighed smide deres egne - og alt for få - millioner i Hamborg Havn. Ikke desto mindre må det efter alle objektive parametre siges at være konklusionen efter omtrent tre års virke i AaB.
Ingen er forpligtet udover deres evner, sagde min gamle far. Ventetiden er ulidelig, men jeg er ikke tvivl om stolthed og økonomisk rationalitet støder hovederne sammen i hvad er bliver et smukt afskedskys med BPTC.
Skal BPTC have et afskedskys må det være et Glasgow kys (i overført betydning)
RAUS RAUS SSE!

AalborgLife
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 22. aug 2025, 08:53
Favoritspiller: Bjarne Pudel

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AalborgLife » 8. jun 2026, 14:48

Det bliver spændende, om han kan byde sig til i angrebet

https://campo.dk/2026/06/08/serie-a-klu ... sin-plads/

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andrii » 8. jun 2026, 17:20

Vendsyssel angiveligt tæt på at lege stortalentet Malik Pimpong på leje i FCM. Håber ikke vi ender med at skulle ærgre os over, at vi ikke fik fingrene i ham…

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AlbertE » 8. jun 2026, 17:22

andrii skrev:
8. jun 2026, 17:20
Vendsyssel angiveligt tæt på at lege stortalentet Malik Pimpong på leje i FCM. Håber ikke vi ender med at skulle ærgre os over, at vi ikke fik fingrene i ham…
Ellers tak vi gider da ikke træne Fc Muh's talenter :P ;-)

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DellOrto » 8. jun 2026, 17:33

AlbertE skrev:
8. jun 2026, 17:22
andrii skrev:
8. jun 2026, 17:20
Vendsyssel angiveligt tæt på at lege stortalentet Malik Pimpong på leje i FCM. Håber ikke vi ender med at skulle ærgre os over, at vi ikke fik fingrene i ham…
Ellers tak vi gider da ikke træne Fc Muh's talenter :P ;-)
Vi har Victor Fjeldgaard som scorede et mål færre end Malik i U19 ligaen
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 779
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Nitten » 8. jun 2026, 17:40

Martino1 skrev:
7. jun 2026, 13:39
jonas386 skrev:
7. jun 2026, 11:08
Hanga skrev:
7. jun 2026, 11:01
DarkHorse9000 skrev:
7. jun 2026, 10:25
Jimmy1 skrev:
7. jun 2026, 10:04
Fra nordjyske i dag;

“ Det andet navn, som ligger ligefor at overveje i AaB er Andres Jasson. Han ønsker selv at komme væk og spille på et højere niveau. Der har været interesse fra andre danske klubber, men AaB vil have en transfer for Jasson, der skal indbringe flere millioner kroner. Det kan ende med at sætte en stopper for et klubskifte”

Hvem pokker de andre danske klubber der gerne vil have Jasson. Har de ikke set ham spille?
Jeg kan sagtens se potentialet på den centrale midt, men han skal ikke være en bærende spiller.

Og så håber jeg da lige AaB får justeret prisen.
Jasson er en af de spillere hvor vi med rette kan spørge, hvorfor han leverer så dårligt som han gør? Han kom hertil med relativt mange MLS kampe på CV'et og han begyndte da også sin AaB karriere med forholdsvist lovende indsatser. Men som vi har set med alt alt for mange spillere der kommer til AaB, så faldt niveauet, og nu er han blot en breddespiller. Hvis der er større klubber end AaB ude efter ham må det være CV'et og en overbevisning om at kunne løfte hans niveau igen der driver interessen, men med en status som breddespiller tænker jeg han bliver svær at hive en milliontransfer på. De købende klubber ved nok godt at hans løn alt andet lige er uhensigtsmæssig stor i AaB ift. den rolle han har, og at AaB derfor rigtig gerne vil af med ham.
Meget enig. Han virkede jo faktisk ret skarp i begge ender, god arbejdsradius og som typen der kunne løbe uafbrudt i en uge.
Han var fremragende i en af sine første kampe - udebane mod Viborg mener jeg. Siden da, har det ikke været super imponerende for at sige det mildt.
Er det ikke det samme som også er sket med andre spillere. AaB formår at gøre spillerne ringere indtil de bare ikke præstere mere.

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 779
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Nitten » 8. jun 2026, 17:42

AalborgLife skrev:
8. jun 2026, 14:48
Det bliver spændende, om han kan byde sig til i angrebet

https://campo.dk/2026/06/08/serie-a-klu ... sin-plads/
Ja - lad os håb han har lært af opholdet i lecce som kan bidrage til en plads hos os

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jyden » 8. jun 2026, 17:56

Asså, lidt spændende ser det da ud med vores nye Brian :aabfan:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/vens ... -landshold

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af troelsh » 8. jun 2026, 20:00

Jyden skrev:
8. jun 2026, 17:56
Asså, lidt spændende ser det da ud med vores nye Brian :aabfan:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/vens ... -landshold
Her er highlights hvis man vil se målene.

Han har også et fint langskud og et forsøg på sakse :-D men umiddelbart en “rigtig” angriber.

https://youtu.be/bYmnKWienc4?is=Zz7etchIn_PZYfiE

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Buzz Killington » 8. jun 2026, 20:03

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DellOrto » 8. jun 2026, 20:05

Jyden skrev:
8. jun 2026, 17:56
Asså, lidt spændende ser det da ud med vores nye Brian :aabfan:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/vens ... -landshold
20år, 190cm, virker til han har okay pace. Spændende
https://streamain.com/en/r8jkddfsjdMuy4R/watch
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af FlemmingG » 8. jun 2026, 20:36

Kunne det give mening for AaB at kigge mod FCM, FCK og Brøndbys største talenter? Hente dem på leje?
Som Vendsyssel er på vej til at gøre, og som Fredericia har gjort med succes?
Det er rimelig tydeligt at deres største talenter er bedre end vores.. ved godt at vi på den måde sætter vores egne folk tilbage i køen, men hvis de ikke er dygtige nok til at bringe os tilbage i det fine selskab, så er det måske bedre at rekruttere nogen som er

Besvar