eller ændre en plan A for at se om det bare at vende 3kanten om på midten kunne noget. Håpnes er en GIGA arbejdshest og er overalt men er ikke 8er, han er mere oprydder. og på den måde kunne man måske også lege med netop adedejis rolle som du skriver. kunne være sådan her.Jakobsen skrev: ↑17. aug 2026, 11:53Jeg savner virkelig også en plan B under Højer.Ham der Emil skrev: ↑17. aug 2026, 11:38Jeg er enig i, at nogle spillere har løftet deres niveau ift. sidste sæson. Om man kan give Højer kredit for det, er jeg mere usikker på. Normann er en profil, men han har ikke imponeret indtil videre i denne sæson; dels grundet han virker taktisk låst af Højer (og konstant har 2 modstandere omkring sig).Funky skrev: ↑17. aug 2026, 09:44Jeg tror modsat, han få ca. alt det ud af vores mandskab, som man kan. Jasson har løftet sig, Adedeji har løftet sig, Børsting har løftet sig, Müller har løftet sig, en ny angriber kommer direkte ind og gør det godt, Normann er en profil, Kaasa begynder at finde formen, Håpnes er ovre et formdyk. Der er sådant set en del, som “forløses” (i guder jeg hader i øvrigt det udtryk), der er også en tydeligere struktur under opbygning, men at the end of the day har han altså ikke en Superliga-klar trup at arbejde med, og vi har 2-3 temmeligt vigtige spillere ude. Det kunne en rigere klub med en bredere bænk end AaB måske holde til, men altså, det er dyrt at være fattig.
Højers drejebog er offentlig tilgængelig; han skifter de samme spillere ud i hver kamp, omkring samme tidspunkt i kampen. Vi er fortsat absurd ringe på dødbolde, ved omstillinger mod os er der 25% chance for et mål til modstanderen, og vi kan stadigvæk ikke sætte vores frontangriber op til noget som helst. Når vi er på bolden, virker det som om vi spiller en 5-2-3, dog med backs som hverken laver overlap eller kommer til baglinjen.
Dermed sagt, der er fremgang at spore. Vi havde tabt kampene mod Fremad og Kolding i sidste sæson.
Jeg drømmer stadigvæk om Lønstrup. Han er realistisk, og kan få rigtig meget ud af lidt.
Det er jo fornuftigt nok med "Never change a winning team", men når en spiller som Adedeji fungerer så ringe kamp efter kamp bør han simpelthen prøve en anden kant. Der er jo meget han kunne prøve. Han kunne starte Thomsen, han kunne rykke Normann over i højre og spille Kubel i venstre eller spille Møller fra kanten.
Truppen er ikke mega stor nej, men der må kunne justeres på spillere der slet ikke performer.
4-2-3-1 med midtbanen og offensiven ala
håpnes - jasson
kubel - kaasa - norman
brian
og så have bonde og børsting som alternativer til 6ere
samt en møller som alternativ til 10eren (kaasa)
man kunne endda også sætte en kaasa ned på den centrale som alternativ
Forstår du savner en plan b, enig i det, jeg savner bare en endnu bedre plan A :-)