Du glemte Franck Kessie, Goretzka, Brozovic og Bissouma på din liste. Så er 6'eren også dækket ind.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Et Hjerte - En Klub
hehe nå ja :-) det er egentlig utroligt hvad der render rundt at free transfers, altså ikke ift. AaB men generelt. Der er sgu nogle vilde navne.Ham der Emil skrev: ↑18. aug 2026, 12:33Du glemte Franck Kessie, Goretzka, Brozovic og Bissouma på din liste. Så er 6'eren også dækket ind.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- kendskab til dansk fodbold
- position
- anfører i sidste sæson
- John Møller ved hvad han står for
- vender gerne retur til dk
- alder / erfaring
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
hvis han stadig har noget, af det niveau han havde i Brøndby, vil det være en god skraldemand til midtbanen! om det så er realistisk, til 1 division aner jeg ikke.Runschen skrev: ↑18. aug 2026, 22:41https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
-
R Rosenberg
- Allstar

Så måtte han gerne tage en anden Josip med. Og nej, ikke Tito.
Ædruelighedens stemme
Jeg har det altid lidt svært med Brøndby spillere.AlbertE skrev: ↑18. aug 2026, 23:04hvis han stadig har noget, af det niveau han havde i Brøndby, vil det være en god skraldemand til midtbanen! om det så er realistisk, til 1 division aner jeg ikke.Runschen skrev: ↑18. aug 2026, 22:41https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
Tænker i øvrigt at han her ville være alt for dyr. Om han er rigtigt castet på type, tjaeh ved sgu ikke helt.
RAUS RAUS SSE!
Han har spillet 7 år i superligaen for et tophold og tilmeld været anfører i perioder. Han burde klart have niveauet, og er den type spiller vi har behov for på 6eren.Jakobsen skrev: ↑19. aug 2026, 08:29Jeg har det altid lidt svært med Brøndby spillere.AlbertE skrev: ↑18. aug 2026, 23:04hvis han stadig har noget, af det niveau han havde i Brøndby, vil det være en god skraldemand til midtbanen! om det så er realistisk, til 1 division aner jeg ikke.Runschen skrev: ↑18. aug 2026, 22:41https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
Tænker i øvrigt at han her ville være alt for dyr. Om han er rigtigt castet på type, tjaeh ved sgu ikke helt.
Men tænker den løn han får i kroatien er meget høj. Klubben udtaler selv at hans løn i en hindring med at de kan hente nye spillere. Så tror desværre ikke den er realistisk. Men ville være en god spiller at få hvis det er muligt.
hvis han stadig har Niveau og en løn vi kan betale skal vi da slå til, uanset om han har spillet i Brøndby, manden har de kvaliteter vi har manglet siden Rasmus Würtz stoppede med at spille bold.Alexis skrev: ↑19. aug 2026, 09:15Han har spillet 7 år i superligaen for et tophold og tilmeld været anfører i perioder. Han burde klart have niveauet, og er den type spiller vi har behov for på 6eren.Jakobsen skrev: ↑19. aug 2026, 08:29Jeg har det altid lidt svært med Brøndby spillere.AlbertE skrev: ↑18. aug 2026, 23:04hvis han stadig har noget, af det niveau han havde i Brøndby, vil det være en god skraldemand til midtbanen! om det så er realistisk, til 1 division aner jeg ikke.Runschen skrev: ↑18. aug 2026, 22:41https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
Men tænker den løn han får i kroatien er meget høj. Klubben udtaler selv at hans løn i en hindring med at de kan hente nye spillere. Så tror desværre ikke den er realistisk. Men ville være en god spiller at få hvis det er muligt.
herudover har vi før haft held med at hente tidligere Brøndby spiller i form af Jens Madsen og Karim Zaza lige hvad jeg kan huske.
samt han har været anføre både i brøndby og kroatien hvor han spiller idag.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Jes Høgh!!Bros skrev: ↑19. aug 2026, 10:53hvis han stadig har Niveau og en løn vi kan betale skal vi da slå til, uanset om han har spillet i Brøndby, manden har de kvaliteter vi har manglet siden Rasmus Würtz stoppede med at spille bold.Alexis skrev: ↑19. aug 2026, 09:15Jakobsen skrev: ↑19. aug 2026, 08:29Jeg har det altid lidt svært med Brøndby spillere.AlbertE skrev: ↑18. aug 2026, 23:04hvis han stadig har noget, af det niveau han havde i Brøndby, vil det være en god skraldemand til midtbanen! om det så er realistisk, til 1 division aner jeg ikke.Runschen skrev: ↑18. aug 2026, 22:41https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-danmark
Hvad med ham her?
Tikker da en del bokse:
- position
- anfører i sidste sæson
- alder / erfaring
Han har spillet 7 år i superligaen for et tophold og tilmeld været anfører i perioder. Han burde klart have niveauet, og er den type spiller vi har behov for på 6eren.
herudover har vi før haft held med at hente tidligere Brøndby spiller i form af Jens Madsen og Karim Zaza lige hvad jeg kan huske.
samt han har været anføre både i brøndby og kroatien hvor han spiller idag.