Bevares, jeg er ikke raketforsker...AlbertE skrev: ↑1. sep 2026, 22:22Der er sku også så meget du ikke forstår kære ven :-).RicoBR02 skrev: ↑1. sep 2026, 18:24Jeg kommer aldrig til at forstå det der med at gøre grin med den klub man holder med. Er der for at passe på sig selv at man griner når noget ikke lykkedes eller man taber en kamp til en, på papiret, dårligere modstander? Fint at andre mener at AaB er blevet et latterligt galehus, men jeg kommer aldrig til at grine af min klubs nedtur! Hvis ikke vi tager klubben seriøst hvem helvede skulle så?
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Alt er lort. En ny Jimenez og en ny Olsson, krydret med en Persyn der er blevet tilbudt til samtlige klubber i det nordlige Europa. Som en der åbenbart hedder Rosa synger, jeg tager skyklapper på. Men der er en grund til at der skrives herinde, der er en bønne, måske ikke et træ der kan klatres på, men er ret sikker på at den kan spirer med et spir, så længe der er interesse og fokus, smerte og blod og en der hedder Hans som kan finde guldet på toppen.