Bugatti1 skrev: ↑11. sep 2026, 14:02
Hva så folkens - Hvad tænker vi om denne match?
Jeg synes vores belgiske og hollandske spillere lyder lovende, samt spændende vores nye stopper.
Men med tanke på Køge kampen og Vatanspor, så ved jeg ikke om vores nye folk kan være med til at vende nedturen.
Men håbet består, med frygt for at blive skuffet.
Forza De Røe´
Du er med på vi har haft en kamp i mellemtiden, ikke
Jeg var særdeles opløftet over AB-kampen, når vi ser den i kontekst af de kampe du nævner. Synes vi virkede mere i kontrol end vi generlt har været i sæsonen, mod et hold der havde mere pil op end os.
Jeg håber at Persyn fortsætter de gode takter, og der også er genvalg til de øvrige. Møller, Jasson og Kaasa er alle dygtige med bolden, så der er noget at bygge videre på, hvis kampen bliver på vores præmisser. Jeg har længe været mod den meget ultimative stil, hvor vores forsøg på at dominere kampene har slået fejl. Jeg håber dog vedholdenheden betaler sig, og de nye spillere er typemæssigt også hentet hertil. Håber kvaliteten bidrager til vi forløses bedre.
Personligt så jeg hellere Marc Nielsen på vb, da vi ved han har en god venstre fod, mens hans defensiv er ca lige så tvivlsom som Arnorsson, der til gengæld er en hæmsko når vi har bolden.
Jeg håber vi kan få noget output på Kubel, hvis aktion alt for ofte end i ingenting. Håber det er et udtryk for manglende selvtillid.
Slutteligt vil det være godt hvis vi kan få bragt Nwadike i flere farlige situationer omkring modstanderens felt. Synes han arbejder godt og lægger på sit spil med ryggen til mål, men farlig kan vi ikke beskylde ham for at være(endnu).
Hvidovre vurdere jeg til at være marginalt bedre end AB, trods deres topplacering. De har altså ikke et hold der kan spille med om oprykning.