Køllen I Møllen skrev:Elegia skrev:Arh, jeg mener nu først, det var efter "Far beyond driven", det gik ned ad bakke.
Alene stimen med "Becoming", "5 Minutes Alone", "I'm Broken" og den lyrisk smukke "Good Friends And A Bottle Of Pills" gør, at det album holder.
De 3 holder, men er ikke af samme standard som de to første albums.
Iøvrigt har Phil Anselmo vist været med i 3-400 bands efter Pantera-tiden, uden succes. De skulle eftersigende stinke noget så grusomt...
Arh,
Down er sgu fedt nok.
Det har ikke samme millimeterpræcise timing og renhed som Pantera, men er til gengæld mere tungt på den rockede måde og egentlig rimeligt beskidt.
Jeg tror lidt, at Downs image har lidt under, at det startede for 20 år siden som et sideprojekt til Pantera. Siden er det jo blevet et af Phil Anselmos primære projekter.
Jeg hørte dem live på Pumpehuset i 2008 eller 2009 (husker det ikke), og det var sgu en fin koncert, selv om jeg ikke var så imponeret over Phils vokale formåen netop den dag.
I øvrigt udgav Pantera altså fire albums før Cowboys... , men jeg forstår godt, du ikke medtager dem, for det jeg har hørt fra dem er sgu ærligt talt ikke særligt fedt:
Metal Magic (1983)
Projects in the Jungle (1984)
I Am the Night (1985)
Power Metal (1988)