"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 6. jul 2011, 16:33

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Nå, hvis Ellemann og hendes kumpaner siger det, så lad os da endelig sprøjte videre.
God reaktion på ny viden.
Mistænkelig belejlig viden for et miljøministerium som, i hidtil uhørt grad, er i lommen på landbruget og dansk erhvervsliv.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Reto » 6. jul 2011, 19:04

limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Nå, hvis Ellemann og hendes kumpaner siger det, så lad os da endelig sprøjte videre.
Mistænkelig belejlig viden for et miljøministerium som, i hidtil uhørt grad, er i lommen på landbruget og dansk erhvervsliv.
Ja, det var vel bedre i de gode gamle dage, da en nu afdød politiker forvandlede samme ministerium til sit eget lille kongerige ved hjælp af skattekroner.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 6. jul 2011, 20:45

Reto skrev:
limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
Ja, det var vel bedre i de gode gamle dage, da en nu afdød politiker forvandlede samme ministerium til sit eget lille kongerige ved hjælp af skattekroner.
Ja for søren. Tænk at have en minister, som kæmper for det område han er minister for. Det er jo helt utænkeligt i dag.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. jul 2011, 21:45

Jeg søger en køber til en Nintendo Wii. Brugt 2 gange. 2 måneder gammel... Send evt PB.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af RØDESVIN » 8. jul 2011, 17:16

Jeg søger en løsning til min søns tv,problemet ligger i at vi igennem Stofa har zaptor til stuen og "kort" til sønnens tv desværre kan hans tv ikke umiddelbart tage kortet så tænkte på om der er nogen der kender til en løsning til dette ?? Altså udover at købe et nyt tv ;)

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Indlæg af rAaBe » 8. jul 2011, 17:59

Jeg skal læse 1 semester på Aalborg Universitet og mangler et sted at bo i September og Oktober. Jeg har et fuldtids arbejde at passe samtidig så jeg vil nok være halvdelen af tiden på Sjælland og kun nogle hverdage i Aalborg.

Hvordan finder jeg bedst et sted at bo midlertidigt - med køkken og bade faciliteter (delt eller ej) - for sådan en kort periode?

Råd søges :-)

Oder
2. div
2. div
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Oder » 8. jul 2011, 19:29

RØDESVIN skrev:Jeg søger en løsning til min søns tv,problemet ligger i at vi igennem Stofa har zaptor til stuen og "kort" til sønnens tv desværre kan hans tv ikke umiddelbart tage kortet så tænkte på om der er nogen der kender til en løsning til dette ?? Altså udover at købe et nyt tv ;)
Vil tro det kan løses med en DVB-C tuner. Der vil så ikke være mulighed for andet en at decode kortet, dvs. ingen leje af film, start forfra etc. Der er f.eks. den her fra elgiganten

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. jul 2011, 21:41

Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :

Har fået ny computer, konen overtager den gamle. Min iphone er synkroniseret til konens Itunes og jeg vil af med al det ragelse af musik hun har. Jeg kan godt gå ind i den nye computer og synkronisere men så ville jeg jo gerne at den overførte mit musik fra den nye computer og slettede det musik der er derpå. Den skriver godt nok at synkroniseringen er lykkedes men det er stadig det skrækkelige kone-musik der er på min Iphone og den har ikke overført mit eget musik.

Nogle ideer? Vil helst undgå at gendanne da jeg lige har brugt 14 år på at overføre kalender, noter osv osv....

Eller hvordan sletter man musik på sin Iphone uden at skulle slette fra Itunes?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 8. jul 2011, 22:09

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :

Har fået ny computer, konen overtager den gamle. Min iphone er synkroniseret til konens Itunes og jeg vil af med al det ragelse af musik hun har. Jeg kan godt gå ind i den nye computer og synkronisere men så ville jeg jo gerne at den overførte mit musik fra den nye computer og slettede det musik der er derpå. Den skriver godt nok at synkroniseringen er lykkedes men det er stadig det skrækkelige kone-musik der er på min Iphone og den har ikke overført mit eget musik.

Nogle ideer? Vil helst undgå at gendanne da jeg lige har brugt 14 år på at overføre kalender, noter osv osv....

I iTunes under Arkiv opretter du en ny spillelistemappe og døber den med dit navn i "Spillelisten" i venstre side. Herefter kan du tilføje din egen musik i denne mappe og efterfølgende under Enheder - din iPhone vælge Musik i toplinien og under Synkroniser musik vælge "Valgte spillelister, kustnere, album og genrer, hvor du sætter flueben i din mappe, hvorefter din iPhone synkronisere med dit eget musik.
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. jul 2011, 22:13

MichaelLarsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :

I iTunes under Arkiv opretter du en ny spillelistemappe og døber den med dit navn i "Spillelisten" i venstre side. Herefter kan du tilføje din egen musik i denne mappe og efterfølgende under Enheder - din iPhone vælge Musik i toplinien og under Synkroniser musik vælge "Valgte spillelister, kustnere, album og genrer, hvor du sætter flueben i din mappe, hvorefter din iPhone synkronisere med dit eget musik.
Tak for det. Jeg har dog lige gendannet og skulle til at slette mit indlæg :)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 8. jul 2011, 22:14

Ok, så kan vi skrives ved om 14 år igen ;)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2011, 17:07

Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. jul 2011, 17:10

Manden med evige tekniske problemer. ;)

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 12. jul 2011, 17:11

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Det kan du da. Med det forbehold at nogle kræver en trådløs USB-dongle, andre har det indbygget. Hvilket tv er det?
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 12. jul 2011, 17:18

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Det var noget med, at du købte en EX500, ikke?

Det kræver, at du skal ud og investere i Sonys USB-dongle.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2011, 18:11

Kunji skrev:
Det var noget med, at du købte en EX500, ikke?

Det kræver, at du skal ud og investere i Sonys USB-dongle.
Det var lige det jeg gjorde, jo :) tak for hjælpen.

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 12. jul 2011, 18:11

Haha, har piloter ikke lært at google?

Du er da godt nok en ren spørge-jørgen i disse tider.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2011, 22:00

NeverDefeated skrev:
Haha, har piloter ikke lært at google?

Du er da godt nok en ren spørge-jørgen i disse tider.
Jo, men når man sidder i en lufthavn og der kun er 3% batteri-tid tilbage så er det jo med at spare på strømmen :) Og det er faktisk min erfaring at man får meget brugbare svar herinde. Der er altid en nørd indenfor et eller andet område... Hvis jeg skulle google ovenstående havde jeg sgu nok brugt en halv time på at finde svaret så nej, det er ikke noget vi har lært på højeste niveau ihvertfald :)

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 12. jul 2011, 23:02

Køllen? Pilot!?

Hvorfor matcher det bare ikke mit indre billede af en sur gammel mand med rødvinstud?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 12. jul 2011, 23:10

jernskjorten skrev:Køllen? Pilot!?

Hvorfor matcher det bare ikke mit indre billede af en sur gammel mand med rødvinstud?
http://www.youtube.com/watch?v=xvAIFsIduF4" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar