Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. aug 2011, 12:32

BoT skrev:
jernskjorten skrev:Mihai Barbat (dansk tennisfar) efter at have slået en hollandsk kvindetennisspiller i gulvet:

- De har misforstået mig. Det må de have gjort. Jeg råbte "bad chicken" efter dem. Det har de hørt som "black chicks".

- Jeg er ikke racist. For helvede. Jeg vidste ikke, at hun var hollænder, eller hvor hun stammer fra, siger Mihai Barbat.

(spn.dk)
For helvede...
Det er generelt alt for sjældent, jeg får råbt "bad chicken" efter folk, jeg ikke kan lide!
"Jeg vidste slet ikke hun var hollænder". Klasse! :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. aug 2011, 14:26

Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
jernskjorten skrev:Mihai Barbat (dansk tennisfar) efter at have slået en hollandsk kvindetennisspiller i gulvet:

- De har misforstået mig. Det må de have gjort. Jeg råbte "bad chicken" efter dem. Det har de hørt som "black chicks".

- Jeg er ikke racist. For helvede. Jeg vidste ikke, at hun var hollænder, eller hvor hun stammer fra, siger Mihai Barbat.

(spn.dk)
For helvede...
Det er generelt alt for sjældent, jeg får råbt "bad chicken" efter folk, jeg ikke kan lide!
"Jeg vidste slet ikke hun var hollænder". Klasse! :)
Hvis jeg var en sort kvinde – hvilket jeg er et stykke fra at være på flere parametre – ville jeg sgu nok foretrække, at folk råbte ”black chick” til mig frem for ”bad chicken”.

Men sådan er vi jo så forskellige.

For helvede!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 11. aug 2011, 15:24

Sådan nogle nyheder gør Lindvang vådere end Thorning i en Gucci-butik..

Derudover er det lidt fedt.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. aug 2011, 15:25

Kilde skrev:
Sådan nogle nyheder gør Lindvang vådere end Thorning i en Gucci-butik..
Haha, satme en forrygende analogi!

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. aug 2011, 16:38

... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 11. aug 2011, 16:50

Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
Hold nu op. Sammenholdet i mili er det hele værd.

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. aug 2011, 16:52

limey skrev:
Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
Dén oplevelse skal de stakkels kvinder da ikke snydes for! Vi må have ligestillingsministeren og Socialdemokraterne på banen; der skal kvoter til!

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Haure » 11. aug 2011, 18:19

Elegia skrev:
limey skrev:
Dén oplevelse skal de stakkels kvinder da ikke snydes for! Vi må have ligestillingsministeren og Socialdemokraterne på banen; der skal kvoter til!
Her må jeg være enig med Elegia! Det er vildt komisk at kvinderne skriger efter ligestilling, samme rettigheder og lignende, men lige så snart de bli'r lyttet til, så skal de alligevel have adskilte regler. Jeg var ved at falde ud af geled, da jeg hørte at trunterne under vores feltture havde ret til et varmt bad dagligt og anden form for personlig pleje, mens vi andre sku' vaske os i skridt og ansigt med samme våde klud.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 11. aug 2011, 18:39

Haure skrev:
Elegia skrev:
limey skrev:
Her må jeg være enig med Elegia! Det er vildt komisk at kvinderne skriger efter ligestilling, samme rettigheder og lignende, men lige så snart de bli'r lyttet til, så skal de alligevel have adskilte regler. Jeg var ved at falde ud af geled, da jeg hørte at trunterne under vores feltture havde ret til et varmt bad dagligt og anden form for personlig pleje, mens vi andre sku' vaske os i skridt og ansigt med samme våde klud.
Klud? Vi nøjedes med vådservietten i F1'eren. Og den var reserveret til pumpen (tak for udtrykket, Ejersbo).

Dengang jeg gjorde stor karriere i forsvaret, fandt jeg det også uhyre vanvittigt dels, at damerne havde andre forhold under felttjeneste, men også, at kravene var forskellige til diverse optagelsesprøver. Kravene "derude" er jo ikke forskellige.
Tåbeligt!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 11. aug 2011, 19:52

Værnepligten er i det hele taget tåbelig!
Da jeg var soldat (2 måneder i 1995 - indtil jeg fik ret og blev kasseret), havde jeg vel typisk en 80 timers arbejdsuge, og som jeg husker det, fik jeg ca. 2.000 kr. udbetalt i måneden for ulejligheden! Det skal sammenlignes med de vilkår, som bydes de drenge/mænd, der er heldigere ved lodtrækningen end undertegnede - og de piger, der ikke er dumme nok til at melde sig frivilligt. Det er simpelthen noget af det mest himmelråbende åndsvage indenfor forfordeling, som jeg nogensinde er stødt på!

Næh - militæret burde være noget for de personer, der har lyst til at tjene landet - eller som synes, at cirkus-mili er en allertiders mulighed for en billig uddannelse...

Værnepligt pisser mig virkelig af!!!

Edit: og så fik jeg virkelig ødelagt hensigten med denne (ellers fine) tråd...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 12. aug 2011, 13:49

VIBORG UDE I POKALEN!!!!!!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 12. aug 2011, 16:29

Sir Alan Sugar, the former chairman of Tottenham Hotspur: "[Football players are] scum, total scum. They're bigger scum than journalists, don't you understand? They don't know what honesty or loyalty is. They're the biggest scum that walk on this planet and, if they weren't football players, most of them would be in prison, it's as simple as that.

Allan Sugars vurdering af egne Tottenham spillere er en af mine favoritter, nedenstående citat minder mig om det.

How do you inculcate values in a child whose only role model is footballer Wayne Rooney — a man who is bereft of the most meagre human graces? (Kilde.)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 12. aug 2011, 22:42

Dette indlæg på Rokokoposten fik smilet frem. Det er vel alt i alt en meget præcis beskrivelse af de store armbevægelser i Herning.

http://rokokoposten.dk/2010/11/02/herni ... dsstjerne/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. aug 2011, 22:51

thomasjn skrev:Dette indlæg på Rokokoposten fik smilet frem. Det er vel alt i alt en meget præcis beskrivelse af de store armbevægelser i Herning.

http://rokokoposten.dk/2010/11/02/herni ... dsstjerne/" onclick="window.open(this.href);return false;
That's Herning for you! :D
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

seamann

Indlæg af seamann » 13. aug 2011, 22:22

Peter Gades sidste VM.

Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. aug 2011, 22:33

seamann skrev:Peter Gades sidste VM.

Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.
?

Lomaha
2. div
2. div
Geografisk sted: Ikast

Indlæg af Lomaha » 13. aug 2011, 22:43

Lindvang skrev:

?
Hvad er det du ikke forstår? Eller du er måske ikke enig i, at unge idrætsfolk vil lære noget om teknik, moral og vilje ved at gense disse fantastiske kampe?

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 13. aug 2011, 22:43

Lindvang skrev:

?
Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.

Joergen Thomsen
Drenge
Drenge

Indlæg af Joergen Thomsen » 13. aug 2011, 22:45

RufusTheDog skrev:
Lindvang skrev:

?
Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.
Wildcard...?

Besvar