"Jeg vidste slet ikke hun var hollænder". Klasse!BoT skrev:Det er generelt alt for sjældent, jeg får råbt "bad chicken" efter folk, jeg ikke kan lide!jernskjorten skrev:Mihai Barbat (dansk tennisfar) efter at have slået en hollandsk kvindetennisspiller i gulvet:
- De har misforstået mig. Det må de have gjort. Jeg råbte "bad chicken" efter dem. Det har de hørt som "black chicks".
- Jeg er ikke racist. For helvede. Jeg vidste ikke, at hun var hollænder, eller hvor hun stammer fra, siger Mihai Barbat.
(spn.dk)
For helvede...
Det får smilet frem tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Det får smilet frem tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Elegia
Hvis jeg var en sort kvinde – hvilket jeg er et stykke fra at være på flere parametre – ville jeg sgu nok foretrække, at folk råbte ”black chick” til mig frem for ”bad chicken”.Køllen I Møllen skrev:"Jeg vidste slet ikke hun var hollænder". Klasse!BoT skrev:Det er generelt alt for sjældent, jeg får råbt "bad chicken" efter folk, jeg ikke kan lide!jernskjorten skrev:Mihai Barbat (dansk tennisfar) efter at have slået en hollandsk kvindetennisspiller i gulvet:
- De har misforstået mig. Det må de have gjort. Jeg råbte "bad chicken" efter dem. Det har de hørt som "black chicks".
- Jeg er ikke racist. For helvede. Jeg vidste ikke, at hun var hollænder, eller hvor hun stammer fra, siger Mihai Barbat.
(spn.dk)
For helvede...
Men sådan er vi jo så forskellige.
For helvede!
Sådan nogle nyheder gør Lindvang vådere end Thorning i en Gucci-butik..Lindvang skrev:http://politiken.dk/indland/ECE1358300/ ... rienteret/
Derudover er det lidt fedt.
-
Lindvang
Haha, satme en forrygende analogi!Kilde skrev:Sådan nogle nyheder gør Lindvang vådere end Thorning i en Gucci-butik..Lindvang skrev:http://politiken.dk/indland/ECE1358300/ ... rienteret/
-
Elegia
... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
Hold nu op. Sammenholdet i mili er det hele værd.Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
-
Elegia
Dén oplevelse skal de stakkels kvinder da ikke snydes for! Vi må have ligestillingsministeren og Socialdemokraterne på banen; der skal kvoter til!limey skrev:Hold nu op. Sammenholdet i mili er det hele værd.Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
Her må jeg være enig med Elegia! Det er vildt komisk at kvinderne skriger efter ligestilling, samme rettigheder og lignende, men lige så snart de bli'r lyttet til, så skal de alligevel have adskilte regler. Jeg var ved at falde ud af geled, da jeg hørte at trunterne under vores feltture havde ret til et varmt bad dagligt og anden form for personlig pleje, mens vi andre sku' vaske os i skridt og ansigt med samme våde klud.Elegia skrev:Dén oplevelse skal de stakkels kvinder da ikke snydes for! Vi må have ligestillingsministeren og Socialdemokraterne på banen; der skal kvoter til!limey skrev:Hold nu op. Sammenholdet i mili er det hele værd.Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
Lindvang
Klud? Vi nøjedes med vådservietten i F1'eren. Og den var reserveret til pumpen (tak for udtrykket, Ejersbo).Haure skrev:Her må jeg være enig med Elegia! Det er vildt komisk at kvinderne skriger efter ligestilling, samme rettigheder og lignende, men lige så snart de bli'r lyttet til, så skal de alligevel have adskilte regler. Jeg var ved at falde ud af geled, da jeg hørte at trunterne under vores feltture havde ret til et varmt bad dagligt og anden form for personlig pleje, mens vi andre sku' vaske os i skridt og ansigt med samme våde klud.Elegia skrev:Dén oplevelse skal de stakkels kvinder da ikke snydes for! Vi må have ligestillingsministeren og Socialdemokraterne på banen; der skal kvoter til!limey skrev:Hold nu op. Sammenholdet i mili er det hele værd.Elegia skrev:... at Forsvarsministeren nu i et personligt underskrevet brev til undertegnede har bekræftet, at det er nødvendigt at revidere reglerne for værnepligt, således at ordningen enten afskaffes eller at der gøres op med de nuværende og stærkt kønsdiskriminerende regler, som giver mænd markant dårligere rettigheder end kvinder.
Dengang jeg gjorde stor karriere i forsvaret, fandt jeg det også uhyre vanvittigt dels, at damerne havde andre forhold under felttjeneste, men også, at kravene var forskellige til diverse optagelsesprøver. Kravene "derude" er jo ikke forskellige.
Tåbeligt!
Værnepligten er i det hele taget tåbelig!
Da jeg var soldat (2 måneder i 1995 - indtil jeg fik ret og blev kasseret), havde jeg vel typisk en 80 timers arbejdsuge, og som jeg husker det, fik jeg ca. 2.000 kr. udbetalt i måneden for ulejligheden! Det skal sammenlignes med de vilkår, som bydes de drenge/mænd, der er heldigere ved lodtrækningen end undertegnede - og de piger, der ikke er dumme nok til at melde sig frivilligt. Det er simpelthen noget af det mest himmelråbende åndsvage indenfor forfordeling, som jeg nogensinde er stødt på!
Næh - militæret burde være noget for de personer, der har lyst til at tjene landet - eller som synes, at cirkus-mili er en allertiders mulighed for en billig uddannelse...
Værnepligt pisser mig virkelig af!!!
Edit: og så fik jeg virkelig ødelagt hensigten med denne (ellers fine) tråd...
Da jeg var soldat (2 måneder i 1995 - indtil jeg fik ret og blev kasseret), havde jeg vel typisk en 80 timers arbejdsuge, og som jeg husker det, fik jeg ca. 2.000 kr. udbetalt i måneden for ulejligheden! Det skal sammenlignes med de vilkår, som bydes de drenge/mænd, der er heldigere ved lodtrækningen end undertegnede - og de piger, der ikke er dumme nok til at melde sig frivilligt. Det er simpelthen noget af det mest himmelråbende åndsvage indenfor forfordeling, som jeg nogensinde er stødt på!
Næh - militæret burde være noget for de personer, der har lyst til at tjene landet - eller som synes, at cirkus-mili er en allertiders mulighed for en billig uddannelse...
Værnepligt pisser mig virkelig af!!!
Edit: og så fik jeg virkelig ødelagt hensigten med denne (ellers fine) tråd...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
VIBORG UDE I POKALEN!!!!!!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Sir Alan Sugar, the former chairman of Tottenham Hotspur: "[Football players are] scum, total scum. They're bigger scum than journalists, don't you understand? They don't know what honesty or loyalty is. They're the biggest scum that walk on this planet and, if they weren't football players, most of them would be in prison, it's as simple as that.
Allan Sugars vurdering af egne Tottenham spillere er en af mine favoritter, nedenstående citat minder mig om det.
How do you inculcate values in a child whose only role model is footballer Wayne Rooney — a man who is bereft of the most meagre human graces? (Kilde.)
Allan Sugars vurdering af egne Tottenham spillere er en af mine favoritter, nedenstående citat minder mig om det.
How do you inculcate values in a child whose only role model is footballer Wayne Rooney — a man who is bereft of the most meagre human graces? (Kilde.)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Dette indlæg på Rokokoposten fik smilet frem. Det er vel alt i alt en meget præcis beskrivelse af de store armbevægelser i Herning.
http://rokokoposten.dk/2010/11/02/herni ... dsstjerne/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rokokoposten.dk/2010/11/02/herni ... dsstjerne/" onclick="window.open(this.href);return false;
That's Herning for you!thomasjn skrev:Dette indlæg på Rokokoposten fik smilet frem. Det er vel alt i alt en meget præcis beskrivelse af de store armbevægelser i Herning.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
seamann
Peter Gades sidste VM.
Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.
Kvart- og semifinale kan spilles for alle unge idrætsfolk, der vil lære noget om teknik, vilje og moral. En fantastisk idrætsmand.
-
Lindvang
?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
Hvad er det du ikke forstår? Eller du er måske ikke enig i, at unge idrætsfolk vil lære noget om teknik, moral og vilje ved at gense disse fantastiske kampe?Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
-
RufusTheDog
Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.
-
Joergen Thomsen
- Drenge

Wildcard...?RufusTheDog skrev:Jeg mener helt bestemt, man først skal kvalificere sig til VM før man kan spille dér.Lindvang skrev:?seamann skrev:Peter Gades sidste VM.