Helenius på landsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Helenius på landsholdet

Indlæg af white splash » 8. sep 2012, 12:34

Hvis Helenius starter ude, håber jeg på et 3-2 nederlag. Helenius får det sidste kvarter og laver 2 drømmekasser.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Sv: Helenius på landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 12:43

budo skrev:Det kan godt være de to gutter fra FCK er "brandvarme" for tiden, men det er Helenius altså også. Og det var han også hele sidste sæson, hvor det kun var Damen det lavede flere kasser/assists.

Men Hey, det at kunne toppræstere over 1,5 år på et underdog hold, det er i Sure Olsens optik åbenbart ligegyldigt, når det sammenlignes med 6-8 gode kampe for FCK.

Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!

Sendt fra min HTC Sensation med Tapatalk
100 % Enig, vejen er altid kortere når man spiller i Bundby, FCN eller FCK.

Jeg håber vi får en ny træner som ikke kun kigger på øen efter talent, og gerne en træner som har tænkt sig at lette røven og komme ud i provinsen og se de jyske/fynske klubber.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Sv: Helenius på landsholdet

Indlæg af Funky » 8. sep 2012, 13:14

budo skrev: Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!
Problemet er, at man skal sidde og zappe frem og tilbage for at se, om Helle bliver skiftet ind på et tidspunkt. Jeg får jo spoleret en smuk naturoplevelse af det tjøvenhauner-gøgl.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

ALF
2. div
2. div

Indlæg af ALF » 8. sep 2012, 13:26

Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 8. sep 2012, 13:33

ALF skrev:Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
Nikolai Jørgensen har Mere erfaring? hvordan ser du det?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 14:16

MHJ skrev:
ALF skrev:Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
Det må være de 9 kampe han har fået i Tyskland fordelt over 2 år........
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

ALF
2. div
2. div

Indlæg af ALF » 8. sep 2012, 14:19

MHJ skrev:
Anerkender at det en marginalbetragtning. Jeg vurder at bundesliga kampe (9) + CL kampe for FCK vejer tungere end Helenius flere optrædener i suppen. Men igen ser helst Helenius starter, da han bare scorer mere end Jørgensen.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Sv: Re: Sv: Helenius på landsholdet

Indlæg af budo » 8. sep 2012, 14:41

Funky skrev:
Problemet er, at man skal sidde og zappe frem og tilbage for at se, om Helle bliver skiftet ind på et tidspunkt. Jeg får jo spoleret en smuk naturoplevelse af det tjøvenhauner-gøgl.
:grin: Ja, de får skovlen under os, ligegyldigt hvor meget vi slår os i tøjret.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 8. sep 2012, 14:55

Det strider stadig mod alt logik at sætte Helenius på bænken i aftenens opgør, jeg har tidligere skrevet hvorfor. Enkelte bookies havde også odds 1.15 på han skulle starte inde torsdag, så det er sgu ikke kun undertegnede der undrer sig.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Re: Sv: Re: Sv: Helenius på landsholdet

Indlæg af Gentleman Finn » 8. sep 2012, 14:57

budo skrev:
Funky skrev:
:grin: Ja, de får skovlen under os, ligegyldigt hvor meget vi slår os i tøjret.
I kan jo evt. følge med i en af livedækningerne på nettet, f.eks drs eller sporten.dks. Men MO skifter ikke ud før 2. halvleg alligevel, så den kunne i tage at se.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 8. sep 2012, 16:32

både ekstrabladet og sporten tror det bliver Nikolaj Jørgensen der starter inde.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 8. sep 2012, 17:39

AllanPedersen skrev:både ekstrabladet og sporten tror det bliver Nikolaj Jørgensen der starter inde.
sporten henviser til ekstrabladet som kilde
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Broendum » 8. sep 2012, 17:52

Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. sep 2012, 18:06

Broendum skrev:Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.
Jamen uha, der skal slet ikke lyde det mindste kritiske pip fra min side, sådan var det ikke ment. Jeg konstaterer bare, at landsholdet går fra 100% interessant MED Helenius på banen til ca. 2% UDEN, og de sidste 2% er forebeholdt tilfælde hvor alle FCK- og Brømbøøh-spillere på holdet flopper fælt, scorer selvmål og går grædende fra banen. Mere betyder landsholdet virkelig ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 18:14

Broendum skrev:Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.
NJ er ikke nogen targetmand, han er mere fløj end desideret frontangriber

Helenius minder i langt højere grad om Bendter end de 2 andre Angriber, men det jo typisk Morten Olsen igen igen.

Vi så det sommers Helenius har en drømme sæson med 14 mål og 7 Assist i Superligaen og hvem vælger Morten Olsen til Slutrunden? Han vælger en mand som har scoret ET mål (ET !!!!!!!!) i den hollandske liga, fremfor den mest målfarlige danske angriber vi havde på det tidspunkt (Og Stadig er).

Folk kan sige hvad de vil, men Morten Olsen har aldrig brudt sig om AaB, vejen har ALTID været længere til Landsholdet for AaBer under Morten Olsen, selv dengang vi blev mester var der flere Brøndby spiller på det Landshold end AaBer, selvom de var PIVRINGE som sædvanlig, jeg er så død træt af den mand.... Jeg håber virkelig "Eksperterne" gætter forkert og Helenius starter inde, men den form han er i pt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 8. sep 2012, 18:16

Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 18:21

astonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!
Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igen :P :=)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 8. sep 2012, 18:26

Mr. Larsen skrev:
astonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!
Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igen :P :=)
Et lille gæt... når nu astonvilla har valgt at tage til Monza til formel 1, har jeg en lumsk mistanke om at han ikke lige håber på en McLaren sejr.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 18:29

Pastorius skrev:
Mr. Larsen skrev:
Et lille gæt... når nu astonvilla har valgt at tage til Monza til formel 1, har jeg en lumsk mistanke om at han ikke lige håber på en McLaren sejr.
Altså hvis du prøver at fortælle mig at Monza er Ferrari´s hjmmebane, så er jeg klar over det :)

Men jeg gætter på andre fans også kigger derned end lige kun Ferraris :P

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 8. sep 2012, 18:38

Mr. Larsen skrev:
Pastorius skrev:
Mr. Larsen skrev:
Altså hvis du prøver at fortælle mig at Monza er Ferrari´s hjmmebane, så er jeg klar over det :)

Men jeg gætter på andre fans også kigger derned end lige kun Ferraris :P
Åh jo, men hvis man nu vælger ét formel 1-løb at tage til i en sæson (nu ved jeg ikke hvormange astonvilla tager til) og det så er i Monza, så er der vel en rimelig sandsynlighed for at man gerne vil se Ferrari forrest, medmindre man selvfølgelig er typen der også godt kunne finde på at tage i Parken, på nedre C- for at stå at grine af alle FCK'erne de par gange de så taber på hjemmebanen. Jeg skal indrømme jeg godt kunne se charmen i den slags hoveren, men er ikke sikker på jeg ville betale prisen (at stå og glo på alle de FCK-kampe, hvor de så ikke taber).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar