Helenius på landsholdet
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Helenius på landsholdet
Hvis Helenius starter ude, håber jeg på et 3-2 nederlag. Helenius får det sidste kvarter og laver 2 drømmekasser.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Sv: Helenius på landsholdet
100 % Enig, vejen er altid kortere når man spiller i Bundby, FCN eller FCK.budo skrev:Det kan godt være de to gutter fra FCK er "brandvarme" for tiden, men det er Helenius altså også. Og det var han også hele sidste sæson, hvor det kun var Damen det lavede flere kasser/assists.
Men Hey, det at kunne toppræstere over 1,5 år på et underdog hold, det er i Sure Olsens optik åbenbart ligegyldigt, når det sammenlignes med 6-8 gode kampe for FCK.
Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!
Sendt fra min HTC Sensation med Tapatalk
Jeg håber vi får en ny træner som ikke kun kigger på øen efter talent, og gerne en træner som har tænkt sig at lette røven og komme ud i provinsen og se de jyske/fynske klubber.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Re: Sv: Helenius på landsholdet
Problemet er, at man skal sidde og zappe frem og tilbage for at se, om Helle bliver skiftet ind på et tidspunkt. Jeg får jo spoleret en smuk naturoplevelse af det tjøvenhauner-gøgl.budo skrev: Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nikolai Jørgensen har Mere erfaring? hvordan ser du det?ALF skrev:Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det må være de 9 kampe han har fået i Tyskland fordelt over 2 år........MHJ skrev:Nikolai Jørgensen har Mere erfaring? hvordan ser du det?ALF skrev:Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Anerkender at det en marginalbetragtning. Jeg vurder at bundesliga kampe (9) + CL kampe for FCK vejer tungere end Helenius flere optrædener i suppen. Men igen ser helst Helenius starter, da han bare scorer mere end Jørgensen.MHJ skrev:Nikolai Jørgensen har Mere erfaring? hvordan ser du det?ALF skrev:Jeg håber at Helenius starter, men kan sagtens se argumenter for at starte med Nicolai Jørgensen som frontangriber. Han har en bid mere erfaring end Helenius, og man må sige han har præsteret i FCK. Jeg kan derimod ikke se hvorfor en Cornelius skulle foretrækkes, så vil der henover en superliga sæson opstå mange aktulle landsholdsstartere, alt efter hvem der på det givne tidspunkt sætter 4-5 gode kampe sammen.
Sv: Re: Sv: Helenius på landsholdet
Funky skrev:Problemet er, at man skal sidde og zappe frem og tilbage for at se, om Helle bliver skiftet ind på et tidspunkt. Jeg får jo spoleret en smuk naturoplevelse af det tjøvenhauner-gøgl.budo skrev: Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Gentleman Finn
- Allstar

Det strider stadig mod alt logik at sætte Helenius på bænken i aftenens opgør, jeg har tidligere skrevet hvorfor. Enkelte bookies havde også odds 1.15 på han skulle starte inde torsdag, så det er sgu ikke kun undertegnede der undrer sig.
- Gentleman Finn
- Allstar

Re: Sv: Re: Sv: Helenius på landsholdet
I kan jo evt. følge med i en af livedækningerne på nettet, f.eks drs eller sporten.dks. Men MO skifter ikke ud før 2. halvleg alligevel, så den kunne i tage at se.budo skrev:Funky skrev:Problemet er, at man skal sidde og zappe frem og tilbage for at se, om Helle bliver skiftet ind på et tidspunkt. Jeg får jo spoleret en smuk naturoplevelse af det tjøvenhauner-gøgl.budo skrev: Funky, jeg tror også jeg skal se natur program i aften!
Ja, de får skovlen under os, ligegyldigt hvor meget vi slår os i tøjret.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
både ekstrabladet og sporten tror det bliver Nikolaj Jørgensen der starter inde.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
sporten henviser til ekstrabladet som kildeAllanPedersen skrev:både ekstrabladet og sporten tror det bliver Nikolaj Jørgensen der starter inde.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.
Jamen uha, der skal slet ikke lyde det mindste kritiske pip fra min side, sådan var det ikke ment. Jeg konstaterer bare, at landsholdet går fra 100% interessant MED Helenius på banen til ca. 2% UDEN, og de sidste 2% er forebeholdt tilfælde hvor alle FCK- og Brømbøøh-spillere på holdet flopper fælt, scorer selvmål og går grædende fra banen. Mere betyder landsholdet virkelig ikke.Broendum skrev:Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
NJ er ikke nogen targetmand, han er mere fløj end desideret frontangriberBroendum skrev:Med bare lidt neutrale briller .... så kunne det jo være fordi at NJ er mere den targetman der ønskes og at han simpelthen har gjort det bedre til træning.
Helenius minder i langt højere grad om Bendter end de 2 andre Angriber, men det jo typisk Morten Olsen igen igen.
Vi så det sommers Helenius har en drømme sæson med 14 mål og 7 Assist i Superligaen og hvem vælger Morten Olsen til Slutrunden? Han vælger en mand som har scoret ET mål (ET !!!!!!!!) i den hollandske liga, fremfor den mest målfarlige danske angriber vi havde på det tidspunkt (Og Stadig er).
Folk kan sige hvad de vil, men Morten Olsen har aldrig brudt sig om AaB, vejen har ALTID været længere til Landsholdet for AaBer under Morten Olsen, selv dengang vi blev mester var der flere Brøndby spiller på det Landshold end AaBer, selvom de var PIVRINGE som sædvanlig, jeg er så død træt af den mand.... Jeg håber virkelig "Eksperterne" gætter forkert og Helenius starter inde, men den form han er i pt.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!
Bienvenu Bassogog!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igenastonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!
Et lille gæt... når nu astonvilla har valgt at tage til Monza til formel 1, har jeg en lumsk mistanke om at han ikke lige håber på en McLaren sejr.Mr. Larsen skrev:Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igenastonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!:=)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Altså hvis du prøver at fortælle mig at Monza er Ferrari´s hjmmebane, så er jeg klar over detPastorius skrev:Et lille gæt... når nu astonvilla har valgt at tage til Monza til formel 1, har jeg en lumsk mistanke om at han ikke lige håber på en McLaren sejr.Mr. Larsen skrev:Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igenastonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!:=)
Men jeg gætter på andre fans også kigger derned end lige kun Ferraris
Åh jo, men hvis man nu vælger ét formel 1-løb at tage til i en sæson (nu ved jeg ikke hvormange astonvilla tager til) og det så er i Monza, så er der vel en rimelig sandsynlighed for at man gerne vil se Ferrari forrest, medmindre man selvfølgelig er typen der også godt kunne finde på at tage i Parken, på nedre C- for at stå at grine af alle FCK'erne de par gange de så taber på hjemmebanen. Jeg skal indrømme jeg godt kunne se charmen i den slags hoveren, men er ikke sikker på jeg ville betale prisen (at stå og glo på alle de FCK-kampe, hvor de så ikke taber).Mr. Larsen skrev:Altså hvis du prøver at fortælle mig at Monza er Ferrari´s hjmmebane, så er jeg klar over detPastorius skrev:Et lille gæt... når nu astonvilla har valgt at tage til Monza til formel 1, har jeg en lumsk mistanke om at han ikke lige håber på en McLaren sejr.Mr. Larsen skrev:Nice, krydser finger for et FEDT F1 Løb imorgen, forhåbentlig med McLaren på 1-2 pladsen, også må Alonso gerne udgå igenastonvilla skrev:Nu sidder jeg "desværre" i Monza - så det ville være rart at høre lidt nyt om Mr Helenius' præstation i denne tråd. KOM SÅ HELENIUS!!:=)
Men jeg gætter på andre fans også kigger derned end lige kun Ferraris
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert