frederikshavneren skrev:2-0 ved halvleg. Ved ikke hvem der scorede det andet mål kort før pausen.
Det blev Spalvis så scorede ved at lobbe bolden i mål. Desuden skriver AaB på twitter at prøvespilleren har gjort et fint indtryk.

frederikshavneren skrev:2-0 ved halvleg. Ved ikke hvem der scorede det andet mål kort før pausen.

Det havde ellers været blæret, hvis AaB havde kasseret ham over Twitter. "You suck, Ibeagha! #rejected"JacobKoustrup skrev:frederikshavneren skrev:2-0 ved halvleg. Ved ikke hvem der scorede det andet mål kort før pausen.
Det blev Spalvis så scorede ved at lobbe bolden i mål. Desuden skriver AaB på twitter at prøvespilleren har gjort et fint indtryk.
Har vi haft folk på stedet som kan beskrive indsatsen og målene? Og så er jeg spændt på at høre til ham hurtigfyren fra Færøerne.Makitabel skrev:og desuden mere travlhed nede i eget forsvar i 2.halvleg, så midtbanen går vel heller ikke helt fri...

Jeg er helt enig her. Desuden lidt interessant at det var B-kæden som scorede begge mål og ifølge kampreferaterne skabte flest chancer; oven i købet mod hvad der kunne ligne Horsens' idealopstilling. Gilli ser ud til at have været indblandet i en hel del.Jesper Schmidt skrev:Et AaB hold uden Nicolai Thomsen, Lasse Nielsen, Jeppe Curth, Andreas Bruhn og Christian Rye - som skifter hele holdet i pausen og alligevel er i stand til at slå et Horsens hold der kun skifter normalt ud, og spiller med alt de har... Der er vel ikke den helt store grund til pessimisme over sådan en start på sæsonoptakten.

Nu vil jeg ikke lige validere din ret kritiske bedoemmelse af Due's personlighed (syntes bl.a. dette interview taler imod ), men jeg er 100% enig at han ikke boer ha' en fremtid har i klubben. Det er AaB heldigvis ogsaa. Han faar ingen ny kontrakt, og forsvinder maaske allerede inden vinduet lukker.Tyskeren skrev:Syntes sgu at ham Gilli ser meget spændende ud. Han er ikke til startopstillingen endnu, men en god indskrifter i foråret. Han er jo ekstrem hurtig, og har en ganske okay teknik. Godt indkøb!!!
Derimod er Due noget nær det ringeste der er i hele truppen. Han har ingen rygrad, tuder konstant og vælger stort set altid de forkerte løsninger. Send endelig ham afsted til Viborg, SønderjyskE, Hobro eller hvem nu der kan bruge ham.. Søren F er su heller ikke en skid værd i mine øjne!
Augu virkede godt tændt og spillede en god anden halvleg.
Jeg har INTET nævnt om Dues personlighed. Når jeg mener ingen rygrad, så mener jeg at han slet ikke er god nok i modgang og når det går bare lidt skidt for holdet. Igen igår lagde han vel mere ned end han stod op, og løb aldrig med hjem når han tabte bolden.. Jeg ved ikke om det siger noget om hans personlighed?!?!?!MHJ skrev:Nu vil jeg ikke lige validere din ret kritiske bedoemmelse af Due's personlighed (syntes bl.a. dette interview taler imod ), men jeg er 100% enig at han ikke boer ha' en fremtid har i klubben. Det er AaB heldigvis ogsaa. Han faar ingen ny kontrakt, og forsvinder maaske allerede inden vinduet lukker.Tyskeren skrev:Syntes sgu at ham Gilli ser meget spændende ud. Han er ikke til startopstillingen endnu, men en god indskrifter i foråret. Han er jo ekstrem hurtig, og har en ganske okay teknik. Godt indkøb!!!
Derimod er Due noget nær det ringeste der er i hele truppen. Han har ingen rygrad, tuder konstant og vælger stort set altid de forkerte løsninger. Send endelig ham afsted til Viborg, SønderjyskE, Hobro eller hvem nu der kan bruge ham.. Søren F er su heller ikke en skid værd i mine øjne!

Due ligner en spiller der er på vej væk, det vil slet ikke undre mig hvis han skifter klub i den kommende uge. Due har efterhånden været rigtig mange år i klubben og har periodevis gjort det godt, men alt har sin tid. Due har overskredet sidste holdbarhedsdato i AaB og ligesom Curth, ligner Due virkelig en der trænger til nye udfordringer. Jeg er også enig i din bedømmelse af SF. Han startede stærkt sidste forår, men siden hen er han godt nok dalet gevaldigt i niveau.Tyskeren skrev:Jeg har INTET nævnt om Dues personlighed. Når jeg mener ingen rygrad, så mener jeg at han slet ikke er god nok i modgang og når det går bare lidt skidt for holdet. Igen igår lagde han vel mere ned end han stod op, og løb aldrig med hjem når han tabte bolden.. Jeg ved ikke om det siger noget om hans personlighed?!?!?!MHJ skrev:Nu vil jeg ikke lige validere din ret kritiske bedoemmelse af Due's personlighed (syntes bl.a. dette interview taler imod ), men jeg er 100% enig at han ikke boer ha' en fremtid har i klubben. Det er AaB heldigvis ogsaa. Han faar ingen ny kontrakt, og forsvinder maaske allerede inden vinduet lukker.Tyskeren skrev:Syntes sgu at ham Gilli ser meget spændende ud. Han er ikke til startopstillingen endnu, men en god indskrifter i foråret. Han er jo ekstrem hurtig, og har en ganske okay teknik. Godt indkøb!!!
Han er håbløs og jeg håber virkelig at han smutter inden d. 1. Februar.

Udraabstegn og store bogstaver til trods, saa er det da ikke aabenlyst at du med "ingen rygrad" og "tuder konstant" henvister til spillet paa banen.Tyskeren skrev:Jeg har INTET nævnt om Dues personlighed. Når jeg mener ingen rygrad, så mener jeg at han slet ikke er god nok i modgang og når det går bare lidt skidt for holdet. Igen igår lagde han vel mere ned end han stod op, og løb aldrig med hjem når han tabte bolden.. Jeg ved ikke om det siger noget om hans personlighed?!?!?!MHJ skrev:Nu vil jeg ikke lige validere din ret kritiske bedoemmelse af Due's personlighed (syntes bl.a. dette interview taler imod ), men jeg er 100% enig at han ikke boer ha' en fremtid har i klubben. Det er AaB heldigvis ogsaa. Han faar ingen ny kontrakt, og forsvinder maaske allerede inden vinduet lukker.Tyskeren skrev:Syntes sgu at ham Gilli ser meget spændende ud. Han er ikke til startopstillingen endnu, men en god indskrifter i foråret. Han er jo ekstrem hurtig, og har en ganske okay teknik. Godt indkøb!!!
Han er håbløs og jeg håber virkelig at han smutter inden d. 1. Februar.

Tillad mig at vaere tilpads smaalig nok til at tage denne spaendende diskussion, men den saetning kan da sagtens forstaas saadan at foerste del henviser til hans personlighed og det sidste til spillet paa banen. Men nu har manden jo uddybet hvad han mente, saa jeg har ikke yderligere behov for at begrunde min misforstaaelsebirk skrev:Det henviser vel til spillet på banen ?
Han har ingen rygrad, tuder konstant og vælger stort set altid de " forkerte løsninger "
Jeg stod ved siden af Due i lørdags ved kasselinjerne i Bauhaus, hvor han købte en Bosch skruemaskine. Det kan kun tolkes som han er færdig i klubben og er i gang med at skrue billeder og reoler ned fra væggene, klar til flytningTyskeren skrev:Due ligner en spiller der er på vej væk, det vil slet ikke undre mig hvis han skifter klub i den kommende uge. Due har efterhånden været rigtig mange år i klubben og har periodevis gjort det godt, men alt har sin tid. Due har overskredet sidste holdbarhedsdato i AaB og ligesom Curth, ligner Due virkelig en der trænger til nye udfordringer. Jeg er også enig i din bedømmelse af SF. Han startede stærkt sidste forår, men siden hen er han godt nok dalet gevaldigt i niveau.