Nu er det måske også det pengegriske jeg ser som det mest problematiske i hans relation til AaB, men at han så har skiftet til andre klubber senere i karrieren hjælper ikke på hans forhold til os.Mogens skrev:Klubforrædder? Forklar. Mig bekendt blev han solgt til udlandet, hvilket må siges at være ok, da det er de fleste danskeres drøm.Forza skrev:MJ er (heldigvis) ikke et emne i AaB. En pengegrisk klubforædder kan godt undvære her. Desuden har Esbjerg en længere kontrakt på hamMogens skrev:Det er et luksusproblem, for begge besidder højre back med høj kvalitet. Vi er vel det hold i DK, der er bedst besat på den plads (i hård konkurrence med fck).
Jeg håber, at man meget snart kigger på en forlængelse af Kusks kontrakt - en betragtelig lønstigning minus klausul. Med den formnedgang han har haft samt udsigt til CL-(kval)bold næste år, kan det da ikke udelukkes, at han kan se fornuften i en forlængelse samtidig med, at AaB kan få lidt mønt for ham. Han skal jo nok komme afsted - det er vist sjældent, at klubben har stået i vejen for spillere, der gerne vil væk.
Patrick på Kusks plads tror jeg ikke helt på - Kusk kan for meget med bolden og vi vil i mine øjne komme til at mangle udfordringer fra den plads. Jeg hælder stadig lidt til Mensah fra fodsportsforeningen kunne være et spændende (og formentlig forholdsvis billigt) køb. Derudover skal vi have en back-up for en af DK´s venstre backs - han rager en del kort til sig, og da hans substitut (Due) formentlig er passé mangler der en i tilfælde af skader/karantæner. Hvis denne nye mand samtidig kan spille centralt vil det være fint. Michael Jacobsen (omend han er for dyr)?
Derudover mangler vi en ny angriber, medmindre vi tror så meget på Jønssons skadesfrekvens bliver markant forbedret og køber ham fri. To angribere til en hård sæson er bare for lidt - specielt når den ene kun har haft en halv sæson på højeste plan (og i øvrigt ikke har været alt for flittig på scoringsfronten i de seneste, vigtige kampe).
Jeg hader at skulle hive dette eksempel frem, men Risgaard smuttede vel også, da hans kontrakttilbud ikke levede op til, hvad han selv mente, han var værd?
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Fair nok - det var gået min næse forbi. Ski´ mæ´ ham. Han kan passende bruge de penge på aktier...Trickster skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Mogens skrev:Klubforrædder? Forklar. Mig bekendt blev han solgt til udlandet, hvilket må siges at være ok, da det er de fleste danskeres drøm.Forza skrev:MJ er (heldigvis) ikke et emne i AaB. En pengegrisk klubforædder kan godt undvære her. Desuden har Esbjerg en længere kontrakt på hamMogens skrev:Det er et luksusproblem, for begge besidder højre back med høj kvalitet. Vi er vel det hold i DK, der er bedst besat på den plads (i hård konkurrence med fck).
Jeg håber, at man meget snart kigger på en forlængelse af Kusks kontrakt - en betragtelig lønstigning minus klausul. Med den formnedgang han har haft samt udsigt til CL-(kval)bold næste år, kan det da ikke udelukkes, at han kan se fornuften i en forlængelse samtidig med, at AaB kan få lidt mønt for ham. Han skal jo nok komme afsted - det er vist sjældent, at klubben har stået i vejen for spillere, der gerne vil væk.
Patrick på Kusks plads tror jeg ikke helt på - Kusk kan for meget med bolden og vi vil i mine øjne komme til at mangle udfordringer fra den plads. Jeg hælder stadig lidt til Mensah fra fodsportsforeningen kunne være et spændende (og formentlig forholdsvis billigt) køb. Derudover skal vi have en back-up for en af DK´s venstre backs - han rager en del kort til sig, og da hans substitut (Due) formentlig er passé mangler der en i tilfælde af skader/karantæner. Hvis denne nye mand samtidig kan spille centralt vil det være fint. Michael Jacobsen (omend han er for dyr)?
Derudover mangler vi en ny angriber, medmindre vi tror så meget på Jønssons skadesfrekvens bliver markant forbedret og køber ham fri. To angribere til en hård sæson er bare for lidt - specielt når den ene kun har haft en halv sæson på højeste plan (og i øvrigt ikke har været alt for flittig på scoringsfronten i de seneste, vigtige kampe).
Jeg hader at skulle hive dette eksempel frem, men Risgaard smuttede vel også, da hans kontrakttilbud ikke levede op til, hvad han selv mente, han var værd?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Joe Garner! Så i målet? Det er nok for mig, Gaarde, kom så!
Så god med hovedet med så lidt højde og et godt spark. Lækkert!
Så god med hovedet med så lidt højde og et godt spark. Lækkert!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
AGF er ude = hent Danni Olsen... Klassespiller!!!!!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Kunne forstille mig at han tager til Herning igen, såfremt de får 2. pladsen og CL-bold.Tyskeren skrev:AGF er ude = hent Danni Olsen... Klassespiller!!!!!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ku være et rigtig godt bud hvis Kusk rygerTyskeren skrev:AGF er ude = hent Danni Olsen... Klassespiller!!!!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Loentung spiller, uden AaB-hjerte. Tilmed bliver han 29 snart, og for en spiller der lever af sin hurtighed er det lige paa graensen. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er stor fan af at han naermest siger han fortryder sig AGF-skifte efter deres nederlag. Hvis vores maalsaetning er top 6 (som jeg mener den boer vaere), saa er han overfleodig (til prisen).
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han har dælme været god i denne sæson, både for FCM og et af de få offensive lyspunkter hos AGF.MHJ skrev:Loentung spiller, uden AaB-hjerte. Tilmed bliver han 29 snart, og for en spiller der lever af sin hurtighed er det lige paa graensen. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er stor fan af at han naermest siger han fortryder sig AGF-skifte efter deres nederlag. Hvis vores maalsaetning er top 6 (som jeg mener den boer vaere), saa er han overfleodig (til prisen).
Manden bliver spurgt om han heller ville ha været blevet hos FCM, og svarer bare hvad alle ville ha sagt/tænkt i samme situation, mon ik det er federe at blive nr 2 end at rykke ned ??
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Helt enig!!Mr. Larsen skrev:Han har dælme været god i denne sæson, både for FCM og et af de få offensive lyspunkter hos AGF.MHJ skrev:Loentung spiller, uden AaB-hjerte. Tilmed bliver han 29 snart, og for en spiller der lever af sin hurtighed er det lige paa graensen. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er stor fan af at han naermest siger han fortryder sig AGF-skifte efter deres nederlag. Hvis vores maalsaetning er top 6 (som jeg mener den boer vaere), saa er han overfleodig (til prisen).
Manden bliver spurgt om han heller ville ha været blevet hos FCM, og svarer bare hvad alle ville ha sagt/tænkt i samme situation, mon ik det er federe at blive nr 2 end at rykke ned ??
Fedt at Thomsen har så stort et AaB hjerte at han vælger og blive - havde ellers set ham smutte før Kusk:
http://www.bold.dk/nyt/Mesterskab-holder-Thomsen-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisk nyhed!Tyskeren skrev:Helt enig!!Mr. Larsen skrev:Han har dælme været god i denne sæson, både for FCM og et af de få offensive lyspunkter hos AGF.MHJ skrev:Loentung spiller, uden AaB-hjerte. Tilmed bliver han 29 snart, og for en spiller der lever af sin hurtighed er det lige paa graensen. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er stor fan af at han naermest siger han fortryder sig AGF-skifte efter deres nederlag. Hvis vores maalsaetning er top 6 (som jeg mener den boer vaere), saa er han overfleodig (til prisen).
Fedt at Thomsen har så stort et AaB hjerte at han vælger og blive - havde ellers set ham smutte før Kusk:
http://www.bold.dk/nyt/Mesterskab-holder-Thomsen-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan så toppe den med en tilsvarende fra Kusk:
http://nordjyske.dk/nyheder/kusk-regner ... d/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Lasse Nielsen har haft et forfærdeligt halvår. Synd, men forstod heller ikke beslutningen i sin tid.
NEC rykkede ned - og sammen med Lasse er nu også Rieks og Conboy på klubjagt. Førstnævnte kunne være interessant for AaB. God teknik, hurtig og udfordrende. Kan gøre sig både på kanten og som 10'er. Det ville i min optik være en god signing, men mon ikke Esbjerg er interesseret i deres gamle profil.
NEC rykkede ned - og sammen med Lasse er nu også Rieks og Conboy på klubjagt. Førstnævnte kunne være interessant for AaB. God teknik, hurtig og udfordrende. Kan gøre sig både på kanten og som 10'er. Det ville i min optik være en god signing, men mon ikke Esbjerg er interesseret i deres gamle profil.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jeg syntes sidst nævnte virker mest interessant/mulig.Reyad skrev:Lasse Nielsen har haft et forfærdeligt halvår. Synd, men forstod heller ikke beslutningen i sin tid.
Ahlmann er en af vores hotteste spillere pt. og mon ikke der kommer nogle bud efter den danske Evra. Skulle han ryge, så kunne Conboy være en mulig afløser, med Blaabjerg (Er han ikke mest back?), som indhopper hist og pist.
Et Hjerte - En Klub
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hvornår er det vi skal spille CL kval? Hvis vi nu ryger ud hurtigt, så kan han jo muligvis nå at ryge afsted.Forza skrev:Fantastisk nyhed!Tyskeren skrev:Helt enig!!Mr. Larsen skrev:Han har dælme været god i denne sæson, både for FCM og et af de få offensive lyspunkter hos AGF.MHJ skrev:Loentung spiller, uden AaB-hjerte. Tilmed bliver han 29 snart, og for en spiller der lever af sin hurtighed er det lige paa graensen. Jeg ved sgu heller ikke om jeg er stor fan af at han naermest siger han fortryder sig AGF-skifte efter deres nederlag. Hvis vores maalsaetning er top 6 (som jeg mener den boer vaere), saa er han overfleodig (til prisen).
Kan så toppe den med en tilsvarende fra Kusk:
http://nordjyske.dk/nyheder/kusk-regner ... d/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Et Hjerte - En Klub
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Vi kan tidligst være ude af champions league kvalifikationen 5. august og helt ude af europæisk fodbold 26. august.Ham der Emil skrev:
Hvornår er det vi skal spille CL kval? Hvis vi nu ryger ud hurtigt, så kan han jo muligvis nå at ryge afsted.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... r2014.html
Helt enig mht. Rieks. Mon ikke en dansk mesterskabsklub kunne være interessant for ham? Der er allerede danske klubber på jagt efter ham. Men han er vel kun relevant hvis Kusk, Thomsen eller Jönsson smutter? Men han er jo super alsidig og kan spille de 4 forreste pladser.Reyad skrev:Lasse Nielsen har haft et forfærdeligt halvår. Synd, men forstod heller ikke beslutningen i sin tid.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg kommer ikke til at få større transferønsker de næste 10 år, end at vi kan holde på det nuværende hold i mindst en halvsæson mere. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget stærkere de her unge knægte tilsammen vil være om et år, med den brat, og støt, stigende formkurve vi har set de sidste to sæsoner.
[quote="Tyskeren"]
Har heller aldrig haft forståelse for Lasses skifte. Han har jo tidligere nævnt at han ingen klausul har ift. hvis de rykkede ned, så han er ikke en mulighed for os længere og han bliver sandsynligvis i det hollandske, omend det bliver i deres 1. div.
- En skam at han spiller sine talenter der.
Helt enig mht. Rieks. Mon ikke en dansk mesterskabsklub kunne være interessant for ham? Der er allerede danske klubber på jagt efter ham. Men han er vel kun relevant hvis Kusk, Thomsen eller Jönsson smutter? Men han er jo super alsidig og kan spille de 4 forreste pladser.[/quote]Reyad skrev:Lasse Nielsen har haft et forfærdeligt halvår. Synd, men forstod heller ikke beslutningen i sin tid.NEC rykkede ned - og sammen med Lasse er nu også Rieks og Conboy på klubjagt. Førstnævnte kunne være interessant for AaB. God teknik, hurtig og udfordrende. Kan gøre sig både på kanten og som 10'er. Det ville i min optik være en god signing, men mon ikke Esbjerg er interesseret i deres gamle profil.
Har heller aldrig haft forståelse for Lasses skifte. Han har jo tidligere nævnt at han ingen klausul har ift. hvis de rykkede ned, så han er ikke en mulighed for os længere og han bliver sandsynligvis i det hollandske, omend det bliver i deres 1. div.
- En skam at han spiller sine talenter der.
Min vådeste drøm og hedeste fantasi hedder at både Helenius og Lucas er trætte af reserve bold og bænkeplads, men gerne vil hjem og spille superliga bold og måske hvis vi er heldige lidt europa bold.
luk øjnene og forestil jer
Kusk-Ris-Würtz-Thomsen
Lucas
Helenius
Fårk de ville køre rundt med selv beton Ove´s FCV.
luk øjnene og forestil jer
Kusk-Ris-Würtz-Thomsen
Lucas
Helenius
Fårk de ville køre rundt med selv beton Ove´s FCV.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Problemet ville dog være at man så er nødt til at smide en spiller som Spalvis af. Og det synes jeg er et forkert signal at sende til de unge drenge der selv håber på det store gennembrud i AaB trøjen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.