Du er ikke kommet med et eneste argument, udover dine egne gisninger. Du bygger hele din hidsige fremfærd på at du TROR aktiekursen ikke er højere end den pris nuværende ationærer skal betale, når nye kunder får lov til at købe. Det kan ingen vide om den vil være, men du forventer vel ikke at aktien falder drastisk midt under en aktieemission, hvor der er garanteret en indtægt på 30 mio., på et tidspunkt hvor alt ser mere lovende ud for AaB end det har gjort i det sidste årti?AllanPedersen skrev:Så lad os snakke om hvad jeg må bruge
Må jeg så brugte AaBs egne tidligere emissioner?.. dem hvor AaB henter over 40 millioner ind fra nuværende aktionærer? (inden det rammer markedet) ?
Hvad med det faktum at langt de fleste aktionærer der sidder i forvejen i AaB, har købt deres aktier for alt mellem 20 og 100kr.. og har vist tydeligt de gerne vil ud
Det så man da vi vandt DM... den første time var aktien høj.. efterfølgende faldt den helt ned til hvor den plejer at være.. fordi alle ville sælge og ikke nok ville købe.
Må jeg bruge det faktum at små aktionærene som det jo er (ikke investor gruppen) skal mere end fordoble vores egenkapital før aktierne er afhændet.
Hvilke argumenter synes du ville være ok at bruge?.. er der bare et af dem der er lidt ok?
UPDATE: Lad os droppe det, for jeg kunne komme med alle de argumenter der var i verden..
Jeg kunne sige 'ingen klub i dansk fodbold har nogensinde hentet så mange penge sat overfor deres egenkapital' og du ville sige
'ja ja, men de var ikke dobbelt mestrer'
Lige så stædig som jeg kan være er du x2
Hvorfor skal investorgruppen iøvrigt ikke kunne sidestilles med andre aktionærer i din verden? Så vidt jeg husker, er de tilsammen allerede de største aktionærer i klubben, efter at have købt adskillige storaktonærer ud...
Men du har ret, det er en sammensværgelse for at snyde dig, det kan simpelthen ikke være andet.
Kunne man forestille sig du i det mindste ventede med dine udbrud, til du rent faktisk ved om der er noget at kritisere?
Hvorfor er det egentlig at du ikke skriver til AaB og fortæller dem du er blevet snydt og narret? Det forstår jeg ikke helt.