Det mindes jeg ikke han har sagt noget om, men det er muligt jeg husker fejl. Har du evt. et link til saadan en udtalelse? Jeg husker faktisk at bide maerke i at han udelukkede ikke noget paa noget tidspunkt.9000AA skrev:Men han udtalte at han kun kunne se sig spille for AaB i Danmark - for derefter at skifte til København et halvt år efter, fordi de ville gi ham masser af dollars. Så fuck ham.Jakobsen skrev:Kan ikke se hvorfor vi skulle signe Kusk lige nu. Der er bare andre pladser og kompetencer der mangler mere på vores hold, men jeg kan ikke se hvorfor Kusk ikke kunne komme tilbage. Han har trods alt ikke været illoyal overfor AaB ligesom han ikke har været en dårlig holdkammerat. Selvfølgelig skal der være en "tilgivelse" i byen af at tage til FCK, men jeg ser det som en noget mindre forbrydelse end Spalvis's. Kusk har ikke været fraværende i et halvt år og han er ikke skiftet direkte.9000AA skrev:Ligesom jeg vil kaste op i lår-fede stråler, og klippe mit sæsonkort hvis kusk skulle komme tilbage. Føj for satan for en tanke.doukas skrev:Enig. Kællinge-attituden med at spare på kræfterne for at undgå at blive skadet er simpelthen utilgivelig (bogført som "manglende" motivation). Og så i en halvsæson, hvor vi lå supergodt til i tabellen. Jesus.....Jakobsen skrev:Med den exit? Er med på unge spillere laver fejl, men det han diskede op med det sidste halve år var direkte fejt i en situation, hvor vi var mesterskabsoutsidere. At det blev den røvsyge 5. plads er selvfølgelig langt fra kun Spalvis's skyld, men at svigte sit holdet på den måde er utilgiveligt.seamann skrev:
Hvorfor ikke?
Under alle omstaendigheder saa fuck ham. Han skiftede til FCK, og han gik ikke engang i forhandling med AaB selvom vi viste interesse. Vi blev valgt fra. Saa kan man selvfoelgelig vaere voksen og forstaaende omkring den slags, for det er jo bare et arbjede, og "hvad ville du ikke selv have gjort". Men jeg forbeholder mig alligevel retten til at vaere komplet irrationel naar det gaelder det allerede irrationelle projekt det er at vaere fan af noget saa aandsvagt som et fodboldhold.
Fuck ham, den grimme dreng