Altså lidt som Tim P :-PKøllen I Møllen skrev: ↑16. sep 2020, 10:22Jeg syntes jeg havde hørt navnet Ulrich Meedom. Og det hjælper jo hvis man inde i hovedet udtaler det med Kai Hartmeyer-accent. Jeg googlede ham og kan se at han spillede én kamp i superligaen for Ikast FS. Han fik rødt! En eneste kamp i superligaen. Og rødt kort. Shit.Martino skrev: ↑16. sep 2020, 07:35Det har også undret mig - han så vidt jeg ved offensiv midt/angriber, men ellers kender jeg ikke meget til ham. Han har været “årets ulv” i sin årgang kan jeg se.Erasmus Montanus skrev: ↑16. sep 2020, 07:02Er der nogen, der ved, om Oscar Meedom er blevet vejet for let i FCM, siden han har taget turen fra deres u15-hold til vores u17-hold (sidste år udtaget til futurelandsholdet, fremhævet for sin dedikation af FCM selv)? Eller har vi måske kunnet tilbyde en bedre pakke?
Jeg håber vi har tilbudt en bedre pakke, derudover er han startet på Aabybro Efterskole - men i den alder kan det også bare være at forældrene er flyttet grundet arbejde.
FCM har også mistet Sebastian Wille fra samme årgang som er skiftet til OB...
Oscars far er i øvrigt tidligere Ikast FS spiller Ulrich Meedom, hvis nogen kan huske ham (God I feel old).
Må snart ud og lure lidt ungdomsbold på Hornevej, det er vel kun reservekampenene man ikke må se pga Covid 19?
U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Sebastian Wille er min fætters knægt, og han bor for øvrigt hos min søster på FynMartino skrev: ↑16. sep 2020, 07:35Det har også undret mig - han så vidt jeg ved offensiv midt/angriber, men ellers kender jeg ikke meget til ham. Han har været “årets ulv” i sin årgang kan jeg se.Erasmus Montanus skrev: ↑16. sep 2020, 07:02Er der nogen, der ved, om Oscar Meedom er blevet vejet for let i FCM, siden han har taget turen fra deres u15-hold til vores u17-hold (sidste år udtaget til futurelandsholdet, fremhævet for sin dedikation af FCM selv)? Eller har vi måske kunnet tilbyde en bedre pakke?
Jeg håber vi har tilbudt en bedre pakke, derudover er han startet på Aabybro Efterskole - men i den alder kan det også bare være at forældrene er flyttet grundet arbejde.
FCM har også mistet Sebastian Wille fra samme årgang som er skiftet til OB...
Oscars far er i øvrigt tidligere Ikast FS spiller Ulrich Meedom, hvis nogen kan huske ham (God I feel old).
Må snart ud og lure lidt ungdomsbold på Hornevej, det er vel kun reservekampenene man ikke må se pga Covid 19?
FCM ville ikke betale akademi for ham, så han fik en tre årig kontrakt i OB.
Jeg tror de havde regnet med at forældrene betalte hvis ikke fcm gjorde
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Inge teasede før dagens kamp for, at der allerede fra vinter ville være nogle nye spillere omkring superligaholdet.
Hvilke spillere har stået stærkest i de første kampe (edit: for u19)?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Mon ikke Markus Hannesbo er et godt bud?Erasmus Montanus skrev: ↑21. sep 2020, 21:42Inge teasede før dagens kamp for, at der allerede fra vinter ville være nogle nye spillere omkring superligaholdet.
Hvis de vil have 3 målmænd i truppen, kan det være de smider den meget unge Theo Sander op.
Der er andre spændende spillere på U19, så deres udvikling i denne sæson bliver interessant at følge.
Jeg savner Winsnes
Har Projovic ikke fået et par kampe på U19-holdet nu?
Sidst vandt de 5-1 i Odense. Mit gæt er, at Prijovic er et niveau alle andre U19-spillere, men det er kun gisninger.
Sidst vandt de 5-1 i Odense. Mit gæt er, at Prijovic er et niveau alle andre U19-spillere, men det er kun gisninger.
Jo det har han. Højholt og Jeppe P var også med på det hold der slog OB, og som tidligere nævnt er der nogle andre spændende spillere på det nuværende U19.
Jeg savner Winsnes
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Ikke i den U19 kamp da jeg var på arbejde desværre. Har kun set ham i træningskampe indtil videre, men han ser lovende ud synes jeg.Dennis Nielsen skrev: ↑24. sep 2020, 09:16Har du set ham spille Martino og hvad tænkte du om niveauet på Prijovic?
Jeg savner Winsnes
Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
Er der en relation til Niels Christian Holmstrøm? Der er visse ligheder udseeendemæssigt og jeg mener også at have læse, at Niels Christian har familie i Aalborg
Er der en relation til Niels Christian Holmstrøm? Der er visse ligheder udseeendemæssigt og jeg mener også at have læse, at Niels Christian har familie i Aalborg
Det er et barnebarn, hvis jeg husker rigtigt.Soren skrev: ↑28. sep 2020, 14:03Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er der ikke nogen der kan smide en skarp saks efter de møgunger. Man får jo hold i nakken af at se på de kilo pandehår.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Det ser i hvert fald ikke ud til, at Lassen & Eriksen holder AaB på toppen mere.Buzz Killington skrev: ↑28. sep 2020, 14:07Er der ikke nogen der kan smide en skarp saks efter de møgunger. Man får jo hold i nakken af at se på de kilo pandehår.
Det er jeg 99% sikker på du har ret i.jonas386 skrev: ↑28. sep 2020, 14:05Det er et barnebarn, hvis jeg husker rigtigt.Soren skrev: ↑28. sep 2020, 14:03Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
Jeg savner Winsnes
Da jeg i mine yngre dage havde en noget mere imponerende hårpragt end de sørgerlige rester der nu er tilbage, mødte jeg en dommer der sagde: "Hvis du var min hund, så var du blevet klippet." Til det var jeg nødt til at svare: "Hvis du var min papegøje, havde jeg lært dig at holde din kæft."Buzz Killington skrev: ↑28. sep 2020, 14:07Er der ikke nogen der kan smide en skarp saks efter de møgunger. Man får jo hold i nakken af at se på de kilo pandehår.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ligheden er i hvert fald slåendeMartino skrev: ↑28. sep 2020, 14:17Det er jeg 99% sikker på du har ret i.jonas386 skrev: ↑28. sep 2020, 14:05Det er et barnebarn, hvis jeg husker rigtigt.Soren skrev: ↑28. sep 2020, 14:03Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
-
kjeldgaard12
- Junior

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Niels Christian Holmstrøm er morfar til Noah - Noahs far er Lasse Lindgreen der var en god teknikker for Nørresundby i divisionerne i 0erneSoren skrev: ↑28. sep 2020, 14:28Ligheden er i hvert fald slåendeMartino skrev: ↑28. sep 2020, 14:17Det er jeg 99% sikker på du har ret i.jonas386 skrev: ↑28. sep 2020, 14:05Det er et barnebarn, hvis jeg husker rigtigt.Soren skrev: ↑28. sep 2020, 14:03Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
- Køllen I Møllen
- Allstar

Og som også spillede i AaB som ungdomsspiller.kjeldgaard12 skrev: ↑28. sep 2020, 20:29Niels Christian Holmstrøm er morfar til Noah - Noahs far er Lasse Lindgreen der var en god teknikker for Nørresundby i divisionerne i 0erneSoren skrev: ↑28. sep 2020, 14:28Ligheden er i hvert fald slåendeMartino skrev: ↑28. sep 2020, 14:17Det er jeg 99% sikker på du har ret i.jonas386 skrev: ↑28. sep 2020, 14:05Det er et barnebarn, hvis jeg husker rigtigt.Soren skrev: ↑28. sep 2020, 14:03Kan se, at der er en Noah Holmstrøm på vores u-17 hold: https://aabsport.dk/AaB-akademiet/holdene/u17/
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Stegosaurus
- Allstar

Nogen der kender mere til den her historie?
Christian Wagner skifter fra årsskiftet en tilværelse på AaBs ungdomshold ud med en plads på Viborgs førstehold. Det bekræfter Viborg fredag aften.
17-årige Christian Wagner blev i sidste sæson topscorer i U17 Ligaen, og han er i øjeblikket topscorer for AaB i U19 Ligaen.
Víborgs sportschef, Jesper Fredberg, glæder sig derfor over tilgangen af den purunge angriber, som altså bliver en del af førsteholdstruppen.
-Christian er en rigtig spændende, ung angriber med en god målnæse, og vi ser ham som type passe godt ind hos os. Han har en fysisk god størrelse trods sin unge alder. Han er god til at finde de rette positioner i feltet, og så er han en dygtig afslutter med begge ben. Han besidder helt klart et stort potentiale, som vi selvfølgelig håber og tror på, at vi kan udvikle og forløse i vores miljø, siger han til klubbens hjemmeside.
Christian Wagner fortæller til Viborgs hjemmeside, at Viborgs plan for hans videre udvikling spillede en stor rolle i beslutningen om at skifte.
Christian Wagner skifter fra årsskiftet en tilværelse på AaBs ungdomshold ud med en plads på Viborgs førstehold. Det bekræfter Viborg fredag aften.
17-årige Christian Wagner blev i sidste sæson topscorer i U17 Ligaen, og han er i øjeblikket topscorer for AaB i U19 Ligaen.
Víborgs sportschef, Jesper Fredberg, glæder sig derfor over tilgangen af den purunge angriber, som altså bliver en del af førsteholdstruppen.
-Christian er en rigtig spændende, ung angriber med en god målnæse, og vi ser ham som type passe godt ind hos os. Han har en fysisk god størrelse trods sin unge alder. Han er god til at finde de rette positioner i feltet, og så er han en dygtig afslutter med begge ben. Han besidder helt klart et stort potentiale, som vi selvfølgelig håber og tror på, at vi kan udvikle og forløse i vores miljø, siger han til klubbens hjemmeside.
Christian Wagner fortæller til Viborgs hjemmeside, at Viborgs plan for hans videre udvikling spillede en stor rolle i beslutningen om at skifte.
- KongGulerod
- Landshold

Og er det et stort tab for os? Var han tiltænkt en plads i superligatruppen?Stegosaurus skrev: ↑9. okt 2020, 17:39Nogen der kender mere til den her historie?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kan se han har fået lidt minutter på reserverne. Det kan være han bare er faldet for den nye politik om at talenterne skal videre hvis de mangler spidskompetencer... meeen, det lyder da lidt mystisk at en så ung spiller ryger videre så hurtigt, og så til Viborg af alle steder.KongGulerod skrev: ↑9. okt 2020, 17:43Og er det et stort tab for os? Var han tiltænkt en plads i superligatruppen?Stegosaurus skrev: ↑9. okt 2020, 17:39Nogen der kender mere til den her historie?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus