Nu smider jeg lige et navn, der ikke er leverpostej ligesom alt det andet der nævnes herinde. Ricardo Moniz , han har noget af den X-Factor vi gerne vil se og kan uden tvivl skabe noget vilskap i omklædningsrummetFlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 13:18Niels Frederiksen er et kedeligt valg, og heller ikke det jeg forventer.
Men det virker også lidt fesent at snuppe Cifuentes foran et par Superettan klubber.
Det lyder også kedeligt.
Ny Træner
Re: Ny Træner
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vildskab? Manden er mester i at tabe omklædningsrummet.Brent skrev: ↑16. dec 2020, 07:25Nu smider jeg lige et navn, der ikke er leverpostej ligesom alt det andet der nævnes herinde. Ricardo Moniz , han har noget af den X-Factor vi gerne vil se og kan uden tvivl skabe noget vilskap i omklædningsrummetFlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 13:18Niels Frederiksen er et kedeligt valg, og heller ikke det jeg forventer.
Men det virker også lidt fesent at snuppe Cifuentes foran et par Superettan klubber.
Det lyder også kedeligt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Brent er debatsidens største troll...lad nu vær med at bide på.Buzz Killington skrev:Vildskab? Manden er mester i at tabe omklædningsrummet.Brent skrev: ↑16. dec 2020, 07:25Nu smider jeg lige et navn, der ikke er leverpostej ligesom alt det andet der nævnes herinde. Ricardo Moniz , han har noget af den X-Factor vi gerne vil se og kan uden tvivl skabe noget vilskap i omklædningsrummetFlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 13:18Niels Frederiksen er et kedeligt valg, og heller ikke det jeg forventer.
Det lyder også kedeligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
ja vi behøver ikke gætte så vildt - han kommer 100% IKKE til AaB ene og alene pga. sin personligt. IAO ville aldrig hyre sådan en type.Hanga skrev: ↑16. dec 2020, 07:47Brent er debatsidens største troll...lad nu vær med at bide på.Buzz Killington skrev:Vildskab? Manden er mester i at tabe omklædningsrummet.Brent skrev: ↑16. dec 2020, 07:25Nu smider jeg lige et navn, der ikke er leverpostej ligesom alt det andet der nævnes herinde. Ricardo Moniz , han har noget af den X-Factor vi gerne vil se og kan uden tvivl skabe noget vilskap i omklædningsrummetFlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 13:18Niels Frederiksen er et kedeligt valg, og heller ikke det jeg forventer.
Det lyder også kedeligt.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Altså hvis det er en træner, som har norsk relation, så slutter de først ligaen i weekenden. Så min ikke trænersnakken venter dertil eller kontraktindgåelsen annonceres.
I øvrigt spiller Sandefjord mod Rosenborg, så måske vi kan se hans evner der.
I øvrigt spiller Sandefjord mod Rosenborg, så måske vi kan se hans evner der.
- FlæskeFrank
Det ville jeg være varsom med at konkludere noget på. På den her tid af sæsonen er motivationsforskellen enorm. Rosenborg spiller for Europa, Sandefjord spiller for nul og niks.FlæskeFrank skrev: ↑16. dec 2020, 09:15I øvrigt spiller Sandefjord mod Rosenborg, så måske vi kan se hans evner der.
Men tanke på at Norrköping er et stort kaos lige nu, med 5-6 nøglemedarbejdere der har sagt op på kort tid pga. bestyrelsen, så kan det godt være Jens Gustafsson kan blive et emne alligevel.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ja, det virker ret vildt, det som sker i Norrköping pt.
Graugård og Moniz kunne vel ikke gøre samme store skade!?
Graugård og Moniz kunne vel ikke gøre samme store skade!?
- FlæskeFrank
Der er sq lidt stille i denne tråd. Måske stilhed før stormen.
Kunne være fedt, hvis Inge præsentere en ny træner ala Hiljemark. På et niveau man ikke havde forventet og som ingen havde set komme.
Kunne være fedt, hvis Inge præsentere en ny træner ala Hiljemark. På et niveau man ikke havde forventet og som ingen havde set komme.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Kan du blive ved med at køre rundt i det?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
Hiljemark er allerede en kæmpegevist og bliver det fortsat, for udover det helt åbenlyse nemlig hans fodboldmæssige færdigheder så kommer han med præcis det der har manglet i AaBs trup. Nemlig Lederskab, og en der kommunikerer udenfor banen og endnu vigtigere PÅ banen. Han er et knudepunkt på den bane og binder enderne sammen. AaB var en trup af introverte typer uden store lederevner, og den kombination har manglet. Nu har men en thelander i forsvaret og en hilje på midten til at råbe op, og guide de andre, og det kræves der altså. Mere af det. Og derfor kunne en træner i samme kaliber være en fornøjelse.Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:08Kan du blive ved med at køre rundt i det?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Åee det kunne man vist også sige om dit nag til Gaarde..Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:08Kan du blive ved med at køre rundt i det?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
Nag? Manden var talentløs, det er en konstatering. Hvad i alverden skulle jeg bære nag over?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:30Åee det kunne man vist også sige om dit nag til Gaarde..
Jeg synes til gengæld det er en anelse fesent, at du bliver ved med at ævle om Hiljemarks 15 år gamle hofteproblemer, som alle kendte til og som var en kalkuleret risiko. Han spillede et hav af kampe på en måned, og det har givetvis været for voldsom en belastning. Der er jo ikke tale om f.eks. Rasmus Jönsson, som sad ude i 9 måneder på AaB's regning.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Jeg sætter mig nok bare lidt i opposition til hyldelsten af Inge's første transfervindue, der er indtil videre i min optik et pletskud, og det er ikke Hiljemark...for at være en succes som fodboldspiller skal man spille, så simplet er det.baresi skrev: ↑17. dec 2020, 13:24Hiljemark er allerede en kæmpegevist og bliver det fortsat, for udover det helt åbenlyse nemlig hans fodboldmæssige færdigheder så kommer han med præcis det der har manglet i AaBs trup. Nemlig Lederskab, og en der kommunikerer udenfor banen og endnu vigtigere PÅ banen. Han er et knudepunkt på den bane og binder enderne sammen. AaB var en trup af introverte typer uden store lederevner, og den kombination har manglet. Nu har men en thelander i forsvaret og en hilje på midten til at råbe op, og guide de andre, og det kræves der altså. Mere af det. Og derfor kunne en træner i samme kaliber være en fornøjelse.Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:08Kan du blive ved med at køre rundt i det?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Jeg ser bare ikke den store visdom i at skifte PO ud med Hiljemark, vi vinder ikke kampe på et flot CV, men du har da ret i at Hiljemark ikke har siddet ude i 9 måneder...Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:36Nag? Manden var talentløs, det er en konstatering. Hvad i alverden skulle jeg bære nag over?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:30Åee det kunne man vist også sige om dit nag til Gaarde..
Jeg synes til gengæld det er en anelse fesent, at du bliver ved med at ævle om Hiljemarks 15 år gamle hofteproblemer, som alle kendte til og som var en kalkuleret risiko. Han spillede et hav af kampe på en måned, og det har givetvis været for voldsom en belastning. Der er jo ikke tale om f.eks. Rasmus Jönsson, som sad ude i 9 måneder på AaB's regning.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:44Jeg ser bare ikke den store visdom i at skifte PO ud med Hiljemark, vi vinder ikke kampe på et flot CV, men du har da ret i at Hiljemark ikke har siddet ude i 9 måneder...Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:36Nag? Manden var talentløs, det er en konstatering. Hvad i alverden skulle jeg bære nag over?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:30Åee det kunne man vist også sige om dit nag til Gaarde..
BTW så bliver det jo ikke bedre af at vi viste det, eller burde ha vist det...
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:45KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:44Det er så en konstantering du bringer med ind i mange sammnhænge her...og efter min mening totalt unuancert.Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:36Nag? Manden var talentløs, det er en konstatering. Hvad i alverden skulle jeg bære nag over?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:30Åee det kunne man vist også sige om dit nag til Gaarde..
Jeg ser bare ikke den store visdom i at skifte PO ud med Hiljemark, vi vinder ikke kampe på et flot CV, men du har da ret i at Hiljemark ikke har siddet ude i 9 måneder...
BTW så bliver det jo ikke bedre af at vi viste det, eller burde ha vist det...
Det kunne være to fluer med ét smæk, hvis han nu alligevel ikke rigtig kan spilleKlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Jamen der var løsningen jo..Pastorius skrev: ↑17. dec 2020, 13:54Det kunne være to fluer med ét smæk, hvis han nu alligevel ikke rigtig kan spilleKlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...![]()