transfervinduet kan bestemt diskuteres.KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 13:42Jeg sætter mig nok bare lidt i opposition til hyldelsten af Inge's første transfervindue, der er indtil videre i min optik et pletskud, og det er ikke Hiljemark...for at være en succes som fodboldspiller skal man spille, så simplet er det.baresi skrev: ↑17. dec 2020, 13:24Hiljemark er allerede en kæmpegevist og bliver det fortsat, for udover det helt åbenlyse nemlig hans fodboldmæssige færdigheder så kommer han med præcis det der har manglet i AaBs trup. Nemlig Lederskab, og en der kommunikerer udenfor banen og endnu vigtigere PÅ banen. Han er et knudepunkt på den bane og binder enderne sammen. AaB var en trup af introverte typer uden store lederevner, og den kombination har manglet. Nu har men en thelander i forsvaret og en hilje på midten til at råbe op, og guide de andre, og det kræves der altså. Mere af det. Og derfor kunne en træner i samme kaliber være en fornøjelse.Julgranen skrev: ↑17. dec 2020, 13:08Kan du blive ved med at køre rundt i det?KlaskmyggenNoah skrev: ↑17. dec 2020, 12:50Tjaa ved ikke om man kan opdrive en træner med så svage hoftebøjere at han må sidde på tribunen...
Prijovis - købt som upcoming man og udvidlingsspiller - tjek.
Nkada - retur til januar han er intet værd
Prica - blev Hypet for meget og kan som 19årig (er han ikke det) leve op til forventningerne. Men jeg har nu ikke haft fidus til at en 19årig angriber skal "redde" AaBs scoringsproblem. Jeg synes stadig han er en god signing om som nok skal komme
Pedro- vel ikke noget at disuktere - sidder lige i skabet
Hiljemark - skader kan vi ikke diskutere på, og der var vel INGEN der da han blev signet IKKE jublede eller tænkte. ORK han er altid skadet. Lucas er vi sgu heller ikke for heldige med ift. skader. Men Hiljes profil er en mangelvare i AaB og min holdning er at han bliver et kæmpe aktiv og er det allerede. Øv han er skadet. JA men kunne man ikke bare forudsige. Han er jo ikke invalid.