Træningskampe, opstart 2021
Re: Træningskampe, opstart 2021
Hold kæft Lyngby er bange nu. Vi har satset med indskiftninger af Pallesen og Kakeeto.
Fanme også pinligt, at man stikker Kakeeto en forlængelse bare så han kan blive i landet og fordi han har en social rolle i truppen. Det er sgu for tyndt selvom han næppe koster mange basører.
Fanme også pinligt, at man stikker Kakeeto en forlængelse bare så han kan blive i landet og fordi han har en social rolle i truppen. Det er sgu for tyndt selvom han næppe koster mange basører.
RAUS RAUS SSE!
Det skal vi lige huske til næste gang vi vinder 3 træningskampe i træk - så er vi tilsyneladende på vej mod et sikkert DM.
Lad os nu tage den med ro, og se på hvordan det ser ud i FCK-kampen.
Bestyrelsen har vurderet at der er råderum til, og behov for, at lave en satsning. Ergo tror jeg de er noget mere på min vogn end din. Og mere trøstesløst end under Allan Gaarde kan det næppe blive - Inge har fået optimismen tilbage til Aalborg. Uanset hvordan det går i et par træningskampe.
I AaB har fans og menigmand i Aalborg brug for at være i sync med den sportslige ledelse. Gaarde's varme luft skræmte alle og enhver væk - når virkeligheden på banen var en helt anden og hvert eneste interviews blev foretaget med en slående usikkerhed og de samme floskler.
Inge er repræsentant for noget helt andet, og en mere værdig arvtager for Lynge Jakobsen.
Marti insister godt nok på vi skal spille i en 4-3-3, og på papiret ser det da også fint ud, men vi må bare konstatere at den opstilling på ingen måde har fungeret i lang tid.
Friis forsøgte sig med samme, og det gjorde Feher også i hans sidste kampe.
Stiller vi op på den måde mod fck får vi en syngende lussing ála agf kampen
Friis forsøgte sig med samme, og det gjorde Feher også i hans sidste kampe.
Stiller vi op på den måde mod fck får vi en syngende lussing ála agf kampen
Bestyrelsen har bestemt sat flere penge af. Men de siger ikke noget med, de først vil se resultater i 2023.Julgranen skrev: ↑27. jan 2021, 13:58Bestyrelsen har vurderet at der er råderum til, og behov for, at lave en satsning. Ergo tror jeg de er noget mere på min vogn end din. Og mere trøstesløst end under Allan Gaarde kan det næppe blive - Inge har fået optimismen tilbage til Aalborg. Uanset hvordan det går i et par træningskampe.
Fra 2022 hedder det top 4 og indtil da top 6. Det skal Marti og spillerne leve op til, hvis bestyrelsen skal være tilfreds.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... t-om-top-4
Det giver også 2 transfervinduer yderligere at agere i. Og så er det jo også sådan at Martí har fået et dårligt udgangspunkt foræret - det skal næppe ligge ham til last. Han er dog vant til, og leverede i Sandefjord sidst.
Det er jeg sikker på, at jeg aldrig har skrevet herinde! Men det er jo ikke kun resultatet, spillet er jo heller ikke videre godt!
Jeg kan ikke forestille mig, at vi får et anderledes AaB hold at se mod FCK.
Det er en TRÆNINGSkamp. Vi har den holdsituation vi har - der er jo ingen der kan trylle.
Vi har før spillet som verdensmestre i træningskampene og så mødt op med elendige præstationer i de første turneringskampe - det skal man næppe lægge så meget i. Men det lægger da et ekstra pres på dette vindue. Vi må se hvad der sker.
Nkada har rent faktisk gjort et fornuftigt indhop
Under ideelle forhold, ja. Jeg tvivler kraftigt på at bestyrelsen fyrer Cifuentes, hvis ikke vi kommer i top 6. Det er bare at kigge på perlerækken af trænere før ham, der ikke har levet op til målsætningen. Den inkluderer også Jacob Friis.
Jeg tror som heller ikke, de fyrer ham. Men målsætningen er benhård top 6 med det nuværende budget. Ikke noget med "under ideelle forhold" - det har ingen fra bestyrelsen sagt.
Det har den været i mange år, men det har ikke fået os til at fyre trænere.
Jeg er dog sikker på at de også ser på nuancer.
men granli venstre back- det er jo faktisk synd for ham selv. Om måske jeg har glippet noget MEN hvis Klitten ikke er skadet, så er det også en hammer i hovedet til ham hvis IKKE han starter når ahlman er skadet. Satme skidt.
Baglæns, til siden, baglæns - og så en lang bold, som man taber....
enig med julgranen at det blot er træningskampe, og at cifuentes ikke bliver fyret. Det er dog heller ikke på tale, men hans ideer har bare ikke 1 måned mere til at blive forstået for så er top 6 jo væk. Helt væk.
og uden et godt transfervindue så kommer vi ikke i top 6,
satme sørgeligt niveau når den helt optimale start 11er ikke helt spiller. ØV.
og uden et godt transfervindue så kommer vi ikke i top 6,
satme sørgeligt niveau når den helt optimale start 11er ikke helt spiller. ØV.
Kan det tænkes at han måske er på vej væk? Synes heller ikke det giver mening at Granli står foran i køen - ingen af dem har for alvor imponeret i opstarten, men at bruge Granli på ve back har da overhovedet ikke været en gevinst
Ja, på papiret måske, men vi kan blive ved med at henvise til "truppen", når dens profiler aldrig spiller eller er i form. Jeg er også træt af mantraet "næste år"; men i praksis har vi ikke en særlig god trup, og nu synes det jo nærmest at sejle fuldstændigt.Mephisto2 skrev: ↑27. jan 2021, 13:14Men hvorfor skulle det ikke være det? Truppen er jo til det på papiret, og før sæsonen sagde man jo også en sikker top 6 var målet - og helst top 4.KlaskmyggenNoah skrev: ↑27. jan 2021, 13:13Jeg tror heller ikke målet med denne sæson er at udfordre FCK eller nogen af de andre tophold, det bliver at lægge grunden til fremtidens hold der kan..Men det kan Inge bare ikke stå og sige på TV![]()
Vi kan ikke blive ved med at tale om "næste år"!
Det er helt vanvittigt så meget, det her hold underpræsterer. Hvad er det dog, der sker i klubben?!